Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna hääpukuja kokeilemaan

Vierailija
15.10.2020 |

Olen menossa huomenna kokeilemaan hääpukuja, ensimmäistä kertaa. Tai no, olen ollut kerran aikaisemminkin naimisissa, nuorena 8 vuotta sitten, mutta puolisoni päätti lähteä toisen naisen matkaan. Ei siitä nyr enempää :) Häät ovat vuoden päästä loppukesästä, joten kai tässä pikku hiljaa alkaa olla aika puvun etsinnälle.

Menen yksin, sillä minua pelottaa, ettei mikään ole hyvä tai ettei minulle löydy sopivan kokoista pukua, joten ajattelin että yksin sellainen on helpompi kohdata. Tiedän itsekin, että tämä on ehkä vähän hölmösti ajateltu ja että minäkuvan kanssa on työstettävää, mutta en voi asialle mitään.

Olen 31-vuotias ja olen lahutunut yli 30kg viime vuosien aikana, mutta jostain syystä itsetunto on huono ja pelkään, ettei minulle mahdu mikään kiva puku. Käytän tällä hetkellä H&M farkkuja koossa 42, paidat ja mekot ovat M tai L -kokoisia mallista riippuen. Silloin viime kerralla 115kg painavana en aristellut yhtään, joten en tiedä mistä tämä nyt johtuu.

En myöskään tiedä, mitä tällä viestillä yritän hakea. Kai jotain tsemppejä, vertaistukea tai jotain.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä huomiseen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä