Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nonii, alkoihan se valitus

Vierailija
13.01.2014 |

Milloin ei valiteta että on pimeää ja märkää niin sitten liian kylmää ja lumista tai liian kuumaa ja aurinkoista. Mikään ei käy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on. Tukala olo ja ei voi ulkoilla.

t. astmaatikko

Vierailija
2/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy tämä pakkanen. Harvoin valitan säästä kun ei se valittamalla yleensä parane. Mutta täytyy sanoa että minulle raskain aika on pimeä, lumeton, märkä syksy ja sitä riitti. Ja sorruin aika varmasti valittamiseenkin.

Kiitos kun saatiin pakkasta. Tietää että mennään taas kevättä ja valoa kohti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelinkin, että vaikka oli niin märkä ja pimeä syksy, niin siitä ei paljonkaan täällä edes valitettu. Kipukynnys menee näköjään nolla-asteessa. Nyt se tosiaan alkoi.

Vierailija
4/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en valittanut!! Mulle sopi täydellisesti se musta ja lämmin talvi. Mutta ei -8 astettakaan vielä hankala ole. Kävin lenkillä niin ihan ihanaa pois

Vierailija
5/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te talvesta valittajat jo muuttaa muualle? Olisi meillä kaikilla vähän kivempaa!

Vierailija
6/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko te talvesta valittajat jo muuttaa muualle? Olisi meillä kaikilla vähän kivempaa!

Vierailija
7/7 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa ihmisjoukkoa, joka olisi täydellisen onnellinen ympäri vuoden. Yksi inhoaa talvea, toinen joulua, kolmas työn tekemistä kesällä ja neljäs sitten kaikkia näitä edellisiä ihmisiä. Ap kuuluu niihin, jotka valittavat valittajista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän