Satuhäät 13.1.
Kommentit (265)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:44"]
Mikä ihme bestmanille tuli?
[/quote]
Jännitys ja seisominen tais viedä jalat alta..
Hellyyttävä jännittäjä tuo bestman. :) Söpöä oli.
Nolo oli papin puhe, ihan kuin jostain surkeesta sketsistä.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:44"]Mikä ihme bestmanille tuli?
[/quote]
jännitti raukkaa..tv-kamerat ja kaikki! Noin vois käydä mulle, kun on pitkään joutunut odottamaan, että koska se oma vuoro tulee..
No johan morsian antoi ukaasin..
Eroaa vain jos mies pettää..voi lapsikullat.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:26"]Koomisinta on että pariskunta ei ole enää yhdessä
[/quote] hä?? onko totta?
[/quote] ei ole totta. Pahat kielet juoruaa kun ei totuutta tiedä. T. Sukulainen
Eipä ollu morsmaikulla oikein huumorin tajua :)
Ja viinanhakureissulla ostoksiin meneet rahat tasattiin heti parkkipaikalla...
Bongasko muut Olli Hermanin vieraiden joukosta?
Katoin ettei tolla näkyis instagram kuvissa sormusta.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:00"]
Uudet jaksot alkaa, vieläkö jaksaa kiinnostaa?
[/quote]
Ketä kiinnostaa toisten tuntemattomien häät? Niitä, jolla ei ole omaa elämää siis aika monia.
Toivottavasti eivät ole eronneet! Kuulin myös huhua että eivät asuisi enää yhdessä, mutta huhut ovat aina huhuja.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:47"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:44"]Mikä ihme bestmanille tuli?
[/quote]
jännitti raukkaa..tv-kamerat ja kaikki! Noin vois käydä mulle, kun on pitkään joutunut odottamaan, että koska se oma vuoro tulee..
[/quote]
Jännitystä varmaan, ja voi olla nestehukkaakin, kyseinen päivä oli nimittäin tosi kuuma.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:47"]
[/quote]
[/quote]
Kirkossa taisi myös olla aika kuuma, ainakin alussa vieraat yrittivät tuuletella itseään. Ja ehkä ei ollut hoksannut syödä kunnolla koko päivänä. Mulle vois kans hyvin käydä noin, vähän pelkäänkin pyörtymistä tuollaisissa tilanteissa.
morsian veti pikku kilarit sulhasen puvusta
Ai kauhea jos pappi pitäisi tollasen puheen mun häissä :D
Sulhasen fb-seinällä on yhteiskuva marraskuulta ja kansikuvakin on yhteiskuva.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:44"]
Mikä ihme bestmanille tuli?
[/quote]
Lapset kun menee naimisiin niin bestmaniakin jännittää niin että pyörtyi :D