Satuhäät 13.1.
Uudet jaksot alkaa, vieläkö jaksaa kiinnostaa?
Kommentit (265)
Siis mistä nää eroamishuhut tulee? Facebook kommenteista vai jostain muualta?
Olin kiltti teininä, tein läksyt, harrastin musiikkia, pääsin haluamaani lukioon, pääsin haluamaani yliopistoon... mutta minulla on ikuisena polttomerkkinä kulmalävistyksen jälki naamassani! :D Ne lävistykset nyt sattuivat olemaan jossain määrin kuuma juttu nuorten keskuudessa 2000-luvun alkupuolella, ja en ole kyllä koskaan peiliin katsoessa hävennyt kulmakorusta jäänyttä jälkeä. Mitä ihmeen väliä? Siinä muisto mun teinivuosista. Mielummin melko huomaamaton arpi lävistyksestä kuin kädet täynnä viiltelyarpia...
[quote author="Vierailija" time="16.01.2014 klo 22:38"]
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 21:47"]
Hellyyttävä jännittäjä tuo bestman. :) Söpöä oli.
Nolo oli papin puhe, ihan kuin jostain surkeesta sketsistä.
[/quote]
jännittikö vai? Ihmettelin että minkä kohtauksen se sai.. Hyvännäköne poeka oli kuitenki.
[/quote]
Ettekö todellakaan oo koskaan nähneet ihmisen pyörtyvän? No, tuolta se näyttää. Kirkossa oli selkeesti kuuma, ehkä bestman oli odotellut alttarilla jo varsin pitkään puku päällä, kuvausryhmä ehkä jännitti jne. Täysin inhimillistä. Se mikään kohtaus ollut, taju meni ja onneksi oli kaveri ottamassa kiinni, ettei suorilta lattiaan rojahtanut.
Itse ohjelmasta: Katsoin vasta eilen Areenasta loppuun ja minusta vaikutti ihan ok parilta. Siis yleisesti Satuhäät-jaksoihin verrattuna. Pari oli kaunis ja toisilleen sopivan oloinen. Morsian kiukkusi välillä, otti esim. sulhasen puvun valinnan vähän turhan raskaasti.
Kouluttamaton rotikka häiritsi minuakin, paria vaan nauratti se hillitön vetäminen. Koiran kohdalla kävikin sitten ikävästi, kuten iltalehden linkki kertoo.
Musta tuntuis oudolta, että kansikuvana ois yhteinen alastonkuva, jos pari on jo eronnut, mutta mistäs sitä tietää (paitsi ne jotka oikeesti tietää, eivät vaan kerro).
http://veikkajapetra.fi/index.html