Sofia Ruusila ennen ja nyt
Ennen:
http://image.citycdn.fi/01/26/29/54/976aa5090848de8f5ded4b572f56f7e3.jpeg
Nyt:
http://3.bp.blogspot.com/-B4W8Bz8WSJk/USXMrYQKOPI/AAAAAAAABfc/NyhF9EsVfa8/s640/ww.jpg
Mitä mieltä olette?
Kommentit (176)
Hormoonit eivät ole järkevä, mutta tehokas tapa saada lihaksia. Ne lisää syöpäriskiä yms . muita tauteja. Tottakai, ne ketkä eiävät siiitä välitä että saisivat myöhemmin syövän niin käyttävät. Yleensä saleilla bodarit ja muutenkin ne joilla on kookkaat lihakset käyttävät joko kasvua tai orkkuja. Tuollaiseen kuntoon mitä Ruusila on niin ei yleensä naiset pääse, hänen olkapäänsä ovat sen verran leventyneet että ei naturellina mennä, samoin myös Niko ja kumppanit. Proteiniin nauttiminen auttaa tottakai mutta sitä pitää oikeasti vetää aivan älyttömästi jotta tulokset näkyvät (esim.1-2 kg päivässä lihaa.) Tosi säälittäväksi vain menee että kaikki mitä Ruusila tekee on joko kirurginen toimenpide tai piikki pyllyyn, ja väittää että on aito luonnon oma lahja ihmiskunnalle. Ylimielinen nainen ei siinä muuta
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:40"]
Olenko ainoa jonka mielestä Ruusila on nyt kauniimpi mitä ennen? Paljon näyttävämpi ja seksikkäämpi. Ennen oli kovin tavallisen näköinen. Nyt näyttää ihan Kim Kardashianilta, joka on maailman kaunein nainen. Leikelty tai ei, kaunis kuin mikä. Olette vaan kateellisia.
[/quote]
Yllätys että kateuskortti vedettiin esille. No mut mun mielestä Sofia oli nätimpi "omana itsenään". Jotenkin hassua että aikuinen nainen leikkelee itseään jonkun toisen näköiseksi. Ps. Sofia ei näytä yhtäään Kim Kardashianilta, vaikka yritys hyvä kymppi! lisää botoxiiiiiiiiiiiiiiiii siiiiiiiiis
[quote author="Vierailija" time="23.04.2014 klo 11:40"]
Olenko ainoa jonka mielestä Ruusila on nyt kauniimpi mitä ennen? Paljon näyttävämpi ja seksikkäämpi. Ennen oli kovin tavallisen näköinen. Nyt näyttää ihan Kim Kardashianilta, joka on maailman kaunein nainen. Leikelty tai ei, kaunis kuin mikä. Olette vaan kateellisia.
[/quote]
Kim Kardashian on yksi kauneimmista naisista minunkin mielestä. On kuitenkin varsinainen loukkaus Kimiä kohtaan sanoa, että tuo muovia täyteen pumpattu, alkuasukkaan näköinen bimbo olisi muka Kimin näköinen. Ei todellakaan ole. Kimillä on siro nenä, luonnolliset huulet ja kauniit piirteet. Ruusilalla hirveiksi täytetyt huulet ja todella kolkko nenä. Nuo kaksi ihmistä ovat todella kaukana toisistaan.
Ruusila epätoivoisesti haluaisi näyttää Kimiltä, mutta ei onnistu.
Toi Sofian yritys näyttää Kim Kardashianilta on vaan niin.......noloa.
Mä olen nyt vähän tyhmä, mutta mistä tämä Sofia pitäisi tuntea/tietää? Jos ei lue seiskaa (missä hän siis on ilmeisemmin kuuluisa?) niin mitä merkittävää hän on tehnyt? Olen siis minäki tietoinen, että tämän BB Nikon kanssa seurustelee, mutta en tiennyt, että on jo ennen sitä ollut jonkunlainen julkkis? Mikä? Ja miksi hänen fitnes kisailuaan on seurattu? Miksi se kiinnostaa ketään?
No jokatapauksessa, tuo kuva missä tämä Sofia on Nikon kanssa, niin hän on siinä TODELLA kaunis. Miten kukaan on lähtenyt leikkaamaan noin kauniita kasvoja? En nyt ymmärrä kauneusleikkauksia vähemmän kauniillakaan, mutta jos on noin kauniit kasvot niin wtf? En ymmärrä muutenkaan tätä ihme jankutusta jostain viivahuulista. Ei hänellä ole aikaisemminkaan näiden kuvien perusteella ollut mitään viivahuulia, vaan ihan tavalliset huulet. Juuri sopivat hänen kasvoihinsa.
Nämä nykyiset kuvat ovat aivan kammottavia. Miten hän kehtaa edes kävellä tuolla naamalla kadulla? Ihan järkyttävät huulet!
Kaikissa kuvissa Sofialla tollanen "mä väännnän nää mun huulet oikein törrölle ankkamaisesti, uuh oon niin Kim Kardashian"- ilme.
Ja ainakin kun Sofian instagram kuvia erehdyin kattoon niin nenä plurrattu tai valo kohdistettu siihen niin, ettei sitä erota ollenkaan. En kyllä ihmettele, onhan Sofialla melko isohko nenä.
ennen oli luonnollisemman näköinen, nyt näyttää niinku ......
En kerta kaikkiaan tajua mitä tän akan päässä liikkuu! Joka päivä pakko ottaa mahdollisimman paljastavia kuvia ja kovasti yrittää matkia "Kurvi-Kimiä". Hankkisi elämän. Ja työpaikan. Kuvottava.
Feikki, turha, tyhjäpää. Muuttais sinne Amerikkaan.
Kyseisen pariskunnan herra ja rouva ovat molemmat niin "fiksattuja", että miltähän mahtavat näyttää 20 tai 30 vuoden kuluttua? Miltä esim. nuoruudessa täyteen tatuoitu kroppa näyttää 6-kymppisellä? Tai moneen kertaan laitetut tissit ja huulet? Ihan hyvännäköisiähän he vielä ovat.
Oli ennenkin kaunis. Nyt mennyt överiksi. Eikö se itse huomaa sitä?
Oli ennen ihan nätti. Ainakin luonnollinen. Sehän on sanonut ettei ole kun rinnat laitettu ja kerran yli vuosi sitten KOKEILLUT huulien täyttöä. Justjust... Myöntäisi edes suoraan, kaikkihan sen näkee että on tehty vaikka mitä!
Iltiksen kesätoimitus käynyt taas "inspiroitumassa" av:lla ja lopputuloksena tämä laatu-uutinen:
[quote author="Vierailija" time="26.07.2014 klo 18:29"]Iltiksen kesätoimitus käynyt taas "inspiroitumassa" av:lla ja lopputuloksena tämä laatu-uutinen:
http://m.iltalehti.fi/viihde/201407260174603_vi.shtml
[/quote] Ei hitto.. :D Yrittää niin kovasti olla Kim. Pieleen menee. Näyttää Kimin keski-ikäiseltä tädiltä tai jotain.
Kaamee lehmä! Leikelty nettikiusaaja.
Katuukohan ikinä kaikkia noita leikkauksia? Näyttää menneen vähän yli. Hyvältä varmasti näyttää keski-ikäisenä.
Miksi se ei leikkaa nenäänsä? Ensi kerran Sofian nähtyäni tesin mitä tarkoittaa duckface.
Tuo iltalehden juttu.... Hahahaa! Kummastakaan en tykkää mutta eihän Sofiaa voi verrata Kimiin. Sofialla on niin jykevä leuka ja niiin selkeät "kauneus"leikkaukset. Näyttää vanhemmalta kuin Kim.
Mä en tiedä mikä Kim Kardashian toi Sofia luulee olevansa. Surullista että on noin epävarma omasta ulkonäöstään että yrittää näyttää joltakin toiselta.
Noloa.
Nätti plikka on aikoinaan ollut, täytyy myöntää.