G:Voisitko alkaa parisuhteeseen persaukisen ja velkaisen miehen kanssa?
Kommentit (29)
Jos mieheltä kysytään sama, ja vastaukset olisivät samanlaisia montako miestä saisi naisen? :)
Tuon tyylin yrittäjiä on ollut ja on kautta maailman sivu, ja aina halpaanmenijöitä löytyy naisissa! Toivon ettei kukaan ainakaan virallista suhdetta, jos renttuun ihastuu, tai muussa tapauksessa tehköön avioehdon. Nimim. Vierestä katastrofia seurannut
Riippuu miten hoitaa asioitaan noin niinkuin ylipäätään. En kaipaa elämääni toisen rahoittamaa luksusta. Jos on omaa väliinpitämättömyyttä hommattu ulosottomies tilipussille tms niin veikkaan että meillä ei elämäntyylit / katsomukset kohtaa.
Se on niin suhteellista mitä persaukisella ja velkaisella tarkoitetaan. Joku voisi pitää minuakin sellaisena, vaikka tienaankin ihan hyvin. En ryhtyisi suhteeseen miehen kanssa jolla on ulosottomies niskaan hönkäilemässä tai jolla ei ole varaa ihan normaaliin elämiseen huvituksineen.
Köyhiä kannattaa vältellä, niin miehiä kuin naisia.
Tämäkin vastaus saa naisilta kielteisiä vastauksia enemmän. Jos mieheltä kysytään samaa niin ei mies niin rahaan katso, kuin naiset.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:28"]
Tämäkin vastaus saa naisilta kielteisiä vastauksia enemmän. Jos mieheltä kysytään samaa niin ei mies niin rahaan katso, kuin naiset.
[/quote]
No ei mun tuntemat miehet pidä sitä mitenkään plussana potentiaalisessa kumppanissa, että on persaukinen ja velkainen. Se on ihan tavallinen kriteeri miehilläkin, että naisen talous pitää olla edes suurinpiirtein kuosissa.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:51"]
Kyllä, jos muuten olisi rakastettava tapaus. Elätän itse itseni, en tarvitse siihen miehen varallisuutta, eli toisen varattomuudella ja velkaisuudella ei olisi minulle mitään merkitystä.
[/quote]
Tällaisissa tapauksissa vaan se ei monesti riitä että sinä elätät itse itsesi vaan velkaisen ja persaukisen miehen kanssa elätät myös ennenpitkää häntä.
Exä oli ulosotossa kaikista nuoruuden sekoiluista ja muutenkin rahankäyttö oli surkeaa. Aina sain omistakin suht pienistä tuloistani olla vippaamassa rahaa.
Nykyinen mies on ihan hyvin toimeentuleva ja ihanaa kun ei tarvitse maksella kenenkään velkoja ja elättää jatkuvasti jotain muita, kummatkin tullaan toimeen omillamme.
Niinkuin yksi vastaaja sanoi, riippuu tosi paljon mistä velat on tullut..ei tämäkään asia ihan niin mustavalkoinen ole.
[/quote]
Ei ollut kyllä tarkoitus miestä elättää ja velkoja maksaa. Tarkoitin vastauksella sitä, etten valitse kumppania varallisuuden perusteella.
En, jos persaukisuus ja velkaisuus on yhtään kroonisempaa sorttia. Toki taloudellisia vaikeuksia voi tulla kenelle tahansa, mutta ihan aina ja pysyvästi peeaa on nou-nou.