Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattomin ihmissuhdesoppa mihin olet joutunut?

Vierailija
13.01.2014 |

Otsakkeessa se tulikin. Itse olen ilmiömäinen joutumaan hankaluuksiin liian kiltteyteni, joustavuuteni ja hylkäämisen pelkoni tähden.

Kertokaahan omianne niin katsotaan olenko ainoa joka huomaa kerta toisensa jälkeen olevansa mitä ihmeellisimmissä tilanteissa, vai onko mulla vielä toivoa.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa narsistin "apuna" yhteensä 20+20=40 v. Ei enää ikinä, olinpa typerä ja heikko, mutta opin lopulta läksyni. Sanainhokkini: MINÄ, MINÄ, MINÄ. Että sellainen liemi.

Vierailija
22/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin eronneeseen mieheen, jolla oli useampi lapsi. Ex-aviovaimo ei kuulemma hyväksynyt helposti uusia naissuhteita, joten piti edetä hitaasti enkä saanut tavata lapsia. Mies oli joka toisen viikonlopun lastensa kanssa ja kertoili heistä kaikkea. Reilun vuoden kuluttua paljastui, että mitään ex-aviovaimoa ei ollut ollenkaan, mutta oli muutaman naisen kanssa tehtyjä lapsia (yksi kullekin), joita mies ei tavannut koskaan.

En saanut selville, missä mies oli aina ollut ne "lapsiviikonloput", mutta luultavasti jonkun toisen naisen kanssa, jolle hän varmaankin valehteli samaan tapaan. Kyseinen 5-kymppinen mies jahtaa kauniita ja koulutettuja naisia ja on uskomattoman loistava valehtelija, joten olkaapa varuillanne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten minun kasvatuksessa mukana ollut mies kiinnostui minusta ja ahdisteli minua. Yritti käyttää hyväksi menneisyyttä kuvottavalla tavalla. Kerron tästä ensimmäistä kertaa täällä.

Vierailija
24/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 18:40"]

Pari vuotta sitten minun kasvatuksessa mukana ollut mies kiinnostui minusta ja ahdisteli minua. Yritti käyttää hyväksi menneisyyttä kuvottavalla tavalla. Kerron tästä ensimmäistä kertaa täällä.

[/quote]

Kuulostaa todella inhottavalta. Oletko ajatellut puhua jollekin? Tsemppiä sinulle!

Vierailija
25/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:10"]

Tutustuin eronneeseen mieheen, jolla oli useampi lapsi. Ex-aviovaimo ei kuulemma hyväksynyt helposti uusia naissuhteita, joten piti edetä hitaasti enkä saanut tavata lapsia. Mies oli joka toisen viikonlopun lastensa kanssa ja kertoili heistä kaikkea. Reilun vuoden kuluttua paljastui, että mitään ex-aviovaimoa ei ollut ollenkaan, mutta oli muutaman naisen kanssa tehtyjä lapsia (yksi kullekin), joita mies ei tavannut koskaan.

En saanut selville, missä mies oli aina ollut ne "lapsiviikonloput", mutta luultavasti jonkun toisen naisen kanssa, jolle hän varmaankin valehteli samaan tapaan. Kyseinen 5-kymppinen mies jahtaa kauniita ja koulutettuja naisia ja on uskomattoman loistava valehtelija, joten olkaapa varuillanne!

[/quote]

HUH HUH!

...ja sitten toisissa ketjuissa kiljutaan, kuinka toisen puhelimen vilkaiseminen on kauhea rikos.

Vierailija
26/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin jonkun eläkeläispapan kanssa alani konferenssissa ehkä maks 15 min. (Kaikilla nimikyltit, joissa luki työpaikka). Samana iltana tuli sähkopostia "olin kuulemma jäänyt mieleen". Tästä tuli sitten puolen vuoden soppa kun äijä lähetteli sähköpostia, soitteli privaatti- ja työkännykkään, ilmestyi työpaikalleni ja yritti ottaa yhteyttä minuun työkavereideni kautta. Puhelut blokkasin, sähköposteihin en vastannnut ja joka kerta kun "sattumalta" tapasimme sanoin "ei kiitos!" ja kerroin olevani parisuhteessa. Oli todella noloa kun tilannetta lopulta jouduttiin käsittelee työpaikalla kokouksessa ja esimies ohjeisti miten toimitaan jos kyseinen eläkeläispappa ilmestyy työpaikalleni.

Kotiosoitteeni oli onneksi salainen, en tosin tajua mistä hän oli poiminut kännykkänumeroni. (Olin silloin 27 vuotias)

Vierailija
27/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 00:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 20:10"]

[/quote]

HUH HUH!

...ja sitten toisissa ketjuissa kiljutaan, kuinka toisen puhelimen vilkaiseminen on kauhea rikos.

[/quote]

Silloin kun toinen osapuoli vedättää täysillä, ei edes tule mieleen tutkia puhelinta. Mutta sitten kun totuus alkaa paljastua, ei enää haluakaan tietää enempää, koska kaikki on niin kammottavaa ja kuvottavaa.

-16

Vierailija
28/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli suhde varattuun mieheen, jolla vaimo ja muutama pieni lapsi. Asumme kaikki samassa kaupungissa ja tunnen myös vaimon. Vaimon kanssa meillä on yhteisiä harrastuksia ja hän on vuosien kuluessa muuttunut sairaan kateelliseksi kaikesta elämääni liittyvästä. Tietämättä oikein syytä, hän vihaa minua kuin ruttoa.

Suhde oli minulle pelkkä seksisuhde, mutta mies on ollut rakastunut minuun jo useamman vuoden. Seksi ei ollut erityisen tyydyttävää, joten pidin tätä miestä varamiehenä, aina silloin tällöin ja paremman puutteessa. Mies on mukava ja ollaan yhä kavereita. 

Aluksi pelotti "suhteen" paljastuminen, mutta ei enää. Vaimosta on kehittynyt aika vittumainen nainen ja tällä hetkellä minua lähinnä naurattaa suhteen mahdollinen paljastuminen. Vaimo vihaa minua aivan syystä. Tosin hän ei ainakaan vielä tiedä, miten paljon syytä todellisuudessa on.

Tämä esimerkki on laimeimmasta päästä omissa ihmissuhdesokkeloissani.

Vierailija
29/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama mitä parilla muullakin. Seurustelin vajaan vuoden miehen kanssa, olin ihan rakastunut, nähtiin melkein päivittäin, usein oli yötä mun luona (mulla koiria joten itse aina halusin olla mun luona yöt) välillä mies oli mun luona viikonkin kun oli töistä lomaa. Mies kosi ja puhui lapsen tekemisestä. Melkein vuoden jälkeen sain puhelun hänen vastasynnyttäneeltä avovaimoltaan, jonka kanssa oli kihloissa ja häät parin kuukauden päästä, lapsikin oli pantu aluille ihan suunnitellusti meidän suhteen aikana. Vaimoke oli puhelimessa ihan asiallinen, selvitettiin tilannetta ja tein selväksi että en todellakaan ole tiennyt että mies on varattu tms. Kerroin rehellisesti kaiken, myös sen etten todellakaan aio olla miehen kanssa missään tekemisissä enää jne.

n. Kk päästä tästä alkoi tältä naiselta kuitenkin tulla ihan ihmeellisiä viestejä, joissa kaiveltiin vanhoja aikoja, niitä kun oltiin vielä miehen kanssa yhdessä. Tyyliin "14.5 oli miehen kaverin polttarit Sä olit siellä sen kanssa eikö niin?","Oliko Se sun luona yötä sillon vuosi sitten vappuna?""Missä asennossa te yleensä panitte?""Nuoliko Se koskaan sun pillua?""sanoko Se sunkin pillua kauniiks?"

Ja siis ne viestit nimenomaan muuttu koko ajan yksityskohtasemmiks ja rivommiksi. Ymmärrän, että ilmeisesti yritti selvitellä päätänsä tai todistella itselleen mitä mies on valehdellut tms mutta Se oikeesti kävi todella ahdistavaksi eikä Se nainen lopettanut vaikka pariin ekaan päivämäärä viestiin vastasin etten valitettavasti muista niin pitkälle taakse päivämääriä enkä oikeasti halua enää muistella koko miestä, ja loppuihin viesteihin en vastannut enää mitään kun ne meni niin häröiksi. Silti Se viestitteli yli puoli vuotta

Vierailija
30/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin herra A:han, jota tapailin hetken aikaa. Sitten homma lopahti ja molemmat seurusteltiin tahoillamme pari vuotta. Kun erosin, tein nettiin deittiprofiilin, jonka kautta tutustuin erääseen mieheen, sanottakoon häntä herra B:ksi. Muutaman tapaamisen jälkeen selvisi, että A ja B ovat kavereita keskenään. B:n kanssa ei kuitenkaan kehittynyt mitään vakavampaa suhdetta. A alkoi taas liehitellä minua ja meille kehittyi seksisuhde. Sitten tutustuin työni kautta mieheen, herra C:hen, jonka kanssa sovin treffit. Selvisi, että C on sekä A:n että B:n kaveri. Nyt olen tapaillut C:tä kolmisen kuukautta ja homma vaikuttaa lupaavalta. Pari viikkoa sitten olin 200 kilometrin päässä täältä (asuinpaikkakuntani on keskisuuri kaupunki Etelä-Suomessa) synttärijuhlissa, jossa herra D yritti vongata minua koko illan. Annoin pakit, koska tapailu C:n kanssa on vakavalla pohjalla. D oli kuitenkin juhlien jälkeen lähettänyt kaveripyynnön Facessa. No, hän on A:n hyvä kaveri ja tuntee hyvin myös B:n ja C:n... Pienet on piirit.

Vierailija
31/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:17"]

Suhde kahteen varattuun mieheen yhtä aikaa, jotka olivat parhaita kavereita keskenään. Oli aika hulabaloot kun miehet saivat tietää toisistaan, ettäs kehtasivatkin hermostua siitä etten ollut kertonut heille toisesta suhteestani. Ukkomiehiä kun olivat, ja kumpikin oli vannottanut minua pitämään suhteen salaisuutena.

[/quote]

Ei vitsi miten kornia :D -ap-

[/quote]

tosta sais hyvän elokuvan juonen !! :DD tai kirjan

Vierailija
32/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini sairastaa kaksisuuntaista ja hyvin vaikeaa sellaista johon ei ole hoidot ei mikään auttanut.

Hän on myös todella manipuloiva ja ilkeä ihminen jotenkin hän sai minut vedettyä kummalliseen riitaan jota käytiin hänen, hänen exänsä ja exän nykyisen kanssa. Eksän nykyinen odotti lasta 6 kk jälkeen kaverini ja hänen exänsä erosta ja kaverille tuli pakkomielle lapsen saamisesta, koska eksä oli juurikin 6 kk sitten painostanut hänet aborttiin.

Todellisuudessa en tiedä kuinka paljon miehen oli pitänyt aborttiin painostaa kaveri kun on sellainen tuuliviiri ja lääkärit olivat suoraa sanoneet, että lapsen kasvatuksesta tulee todella rankkaa kun itsestäänkään ei saa pidettyä huolta. Tämä laveri on osasto hoidossa joka vuosi jonkun aikaa "latailemassa akkuja" omien sanojensa mukaan.

Siinä kuitenkin kävi jotenkin kummasti niin että yhtäkkiä minä olin muka syypää aborttiin ja exän lähtemiseen? kerran elämässä koko miehen nähny ja senki pikasesti mäkkärin autokaistalla kaverin kyydissä...

Hänen mielestään olin viettelevä huora joka oli keittiöpsykologin ammatillaan saanut miehen lähtemään, naisen tekemään abortin??

Mies oli kuulemma ihastunut minuun vaan ei pidä paikkaansa kun kerran nähty vilaukselta eikä KOSKAAN sanottu toisille sanaakaan! Aborttikin oli kuulemma minun vika vaan siihen en syytä saanut koskaan selville. Olin hänen itkuisia puheluitaan kuunnellut pitkään siitä mitä hänen pitäisi tehdä ja aina puhuin kannustavasti, että apua kyllä saa jos tarvitsee.

Tämän jälkeen sain tietää kaverini sairaudesta :)

Sekavaahan ja uskomatonta soppaahan sinä kysyit?

Vierailija
33/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
34/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme parikymppisiä, minä ja ystäväni. Tai siis, "ystäväni". Olimme yhdessä pienessä baarissa yksillä tahi kaksilla, siellä oli siis minä, ystäväni ja hänen miehensä, ja toisen ystävän miesystävä kanssa. Ilta oli ihan tavallinen, ystävä ja miehensä alkoivat tehdä kotiinlähtöä, ja minä huomasin uuden työkaverini samassa paikassa ja menin hänen seuraansa. Tämä baariin jäänyt ei-paikalla-olleen ystävän miesystävä jäi myös, ja kävi välillä juttelemassa. Hän oli aika flirtti, minä yritin olla ihan tavallinen, vaikka flirttaus häiritsi. Itsekin seurustelin tuolloin, enkä ollut kiinnostunut muista.

Aloin lähteä, puin takkia päälle ja sanoin työkaverille jotain taksilla menemisestä. Tämä ystävän mies tuli siihen ja sanoi, että jaetaan taksi. Olin todella naiivi (ja nuori ja aina p.a) joten suostuin. Taksissa mies kävi lähentelemään, ehdotti, että tulisi luokseni yöksi. Sanoin jyrkästi EI.

Mutta arvatkaa, mitä siitä seurasi? Tälle ystävän miehelle tuli varmaankin morkkis, sillä hän kertoi illan tapahtumista - tosin oman, kuvitellun versionsa jossa MINÄ iskin häntä ja petyin, kun hän ei lähtenytkään mukaan. 

Siitä seurasi uskomaton bolemiikki. Sain tekstiviestejä (siihen aikaan ei vielä ollut niin yleistä kommikoida netissä), että olen huora ja että miten kehtaan tehdä niin. Vastasin, että en tehnyt yhtään mitään, mutta ystävä ei uskonut. Sitten sain puhelun siltä ystävältä, joka oli ollut alkuillan baarissa myös. Hän haukkui minut pataluhaksi, huono-moraliseksi ihmiseksi jonka kanssa ei haluisi olla missään tekemisissä. Ja mukaan sotkettiin vielä kolmas, yhteinen naispuolinen kaverimme joka hänkin katkaisi välinsä minuun.

Poikaystäväni uskoi minua aluksi, mutta ei enää siinä vaiheessa kun tämä kolmas nainen suurieleisesti sanoi heipat ystävyydelle. Niin sitten lähti myös poikaystävä siinä luulossa, että isken muita miehiä baareissa. 

Ei siinä, jäin ilman poikaystävää ja ilman ystäviä. Aikaisemmin samana vuonna olin jäänyt myös ilman opiskelupaikkaa ja olo oli kurja. Pääsin kuitenkin tästä yli, ja se ystävä numero yksi joka oli miesystävänsä kanssa baarissa, aikanaan "antoi anteeksi", kunnes sitten kerran ollessaan luonani alkoi kertoa aviomiehelleni, että mitä olen nuorena hempukkana tehnyt. Silloin räjähdin ihan täysin, että olen syytön. Ja sain siinä riidan aikana kuulla, että petetty ystävä edelleen jaksoi puhua minusta pahaa - yli kymmenen vuoden jälkeen. 

Huoh, en jaksa kirjoittaa enempää vaikka samaan tarinaan liittyy sitä sun tätä. Mutta siis:  joskus ihan vaan riittää, että on syytön. Joku voi saada kaikki kääntymään sinua vastaan siitä huolimatta.

Vierailija
35/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hetken aikaa paras kaveri naiselle, joka alkoi tapailla eksääni jonka kanssa olin yhdessä useamman vuoden teini-ikäisenä. Meni jonkin aikaa näistä tapaamisista, niin nainen heitti tosi äkäisesti välit poikki kanssani ja kiukutteli minulle milloin mistäkin. En kuullut heistä enää, kunnes...

Kului vuosi, kului toinen, niin sama naama alkoi kiukutella mulle netissä että olen puhunut paskaa heistä. Samassa hän veti esiin tukun asioita, joita oli tapahtunut kymmenen vuotta aikaisemmin eli tyyliin kaikki ne naiset joiden kanssa eksäni oli pettänyt mua. Hyvä vain, sillä en tiennyt niistä naisista kaikista itsekään, mutta tuntuipa haljulta lukea niistä, varsinkin kun tää eksän uusi kirjotteli ihan tosissaan että se oli mun vika miks eksäni petti mua. 

En koskaan ottanut mitään kantaa juttuihin, vaan luin koko shown myöhemmin hykerrellen. Sitä juttua riitti ihan sivumäärin, sillä joku oli kuvakaapannut kaiken FB:n seinältäni ja toimittanut hänelle, ja tää nainen oli sitten postannut ne seinälleen ja raivonnut niiden alle tiukat analyysit miten valehtelen, manipuloin ja olen tyhmä ja ruma ja itsekeskeinen... 

Tapauksesta on aikaa, mutta jotenkin se on silti aina takaraivossa vahvana. Varsinkin kun niin moni lähti siihen lapsellisuuteen mukaan, enkä oikein tiennyt mistä koko episodi edes lähti. Odotin pitkään, että se eksän uusi pyytäisi edes anteeksi tai tajuaisi mennä itseensä, miten typerää käytöstä toi on, mutta kummasti sitä ei koskaan kuulunut. Käytin hänen tekstejään myöhemmin työpaikkani psykiatrilla (olen töissä paikassa, jossa olen sh:na). Kauhea miten vieläkin sellainen facepalm- efekti iskee, kun mietinkin koko soppaa. 

Vierailija
36/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 06:23"]

Tutustuin herra A:han, jota tapailin hetken aikaa. Sitten homma lopahti ja molemmat seurusteltiin tahoillamme pari vuotta. Kun erosin, tein nettiin deittiprofiilin, jonka kautta tutustuin erääseen mieheen, sanottakoon häntä herra B:ksi. Muutaman tapaamisen jälkeen selvisi, että A ja B ovat kavereita keskenään. B:n kanssa ei kuitenkaan kehittynyt mitään vakavampaa suhdetta. A alkoi taas liehitellä minua ja meille kehittyi seksisuhde. Sitten tutustuin työni kautta mieheen, herra C:hen, jonka kanssa sovin treffit. Selvisi, että C on sekä A:n että B:n kaveri. Nyt olen tapaillut C:tä kolmisen kuukautta ja homma vaikuttaa lupaavalta. Pari viikkoa sitten olin 200 kilometrin päässä täältä (asuinpaikkakuntani on keskisuuri kaupunki Etelä-Suomessa) synttärijuhlissa, jossa herra D yritti vongata minua koko illan. Annoin pakit, koska tapailu C:n kanssa on vakavalla pohjalla. D oli kuitenkin juhlien jälkeen lähettänyt kaveripyynnön Facessa. No, hän on A:n hyvä kaveri ja tuntee hyvin myös B:n ja C:n... Pienet on piirit.

[/quote]

Aika paljon huono, mutta pakko vetää pohjat.

Jos kirjoittaja olet haaveillut harrastaa ryhmäseksiä usemman miehen kanssa, niin tuossa olisi oiva tilaisuus. Kaikki haluvat seksiä juuri sinun kanssa ja tuntevat toisensa jo valmiiksi.

Vierailija
37/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.01.2014 klo 06:23"]

[/quote]

Niin, mikä sitten on "keskisuuri" kaupunki, Suomessa kun keskisuurikin on aika pieni. Esim. Kotkassa ja Kouvolassa tuollainen on ihan normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän