Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskomattomin ihmissuhdesoppa mihin olet joutunut?

Vierailija
13.01.2014 |

Otsakkeessa se tulikin. Itse olen ilmiömäinen joutumaan hankaluuksiin liian kiltteyteni, joustavuuteni ja hylkäämisen pelkoni tähden.

Kertokaahan omianne niin katsotaan olenko ainoa joka huomaa kerta toisensa jälkeen olevansa mitä ihmeellisimmissä tilanteissa, vai onko mulla vielä toivoa.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me siskokset haluttiin sama mies ja kummatkin vuorotellen miehen kanssa. Toinen luovutti ja toinen sai miehen, mutta oli hintakin kova. Ei todellakaan ollut sen kaiken arvoista. Tämän sopan keitin kyllä ihan itse.

Vierailija
2/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljekset pettivät puolisoitaan ollessaan reissussa ilman puolisoita, ja nämä toiset naiset olivat keskenään ystäviä. Toinen vaimoista sai tietää tapahtuneesta melkein heti ja heille tuli ero, mies jatkoi suhdetta toiseen naiseen. Toinen vaimoista sai tietää vasta kuukausien kuluttua, ja he olivat sillä välin muuttaneet ulkomaille, joten eroaminen on käytännön syistä lähes mahdotonta. Seurauksena tiukkaa viestittelyä kaikkien viiden asiasta teitävän välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde kahteen varattuun mieheen yhtä aikaa, jotka olivat parhaita kavereita keskenään. Oli aika hulabaloot kun miehet saivat tietää toisistaan, ettäs kehtasivatkin hermostua siitä etten ollut kertonut heille toisesta suhteestani. Ukkomiehiä kun olivat, ja kumpikin oli vannottanut minua pitämään suhteen salaisuutena.

Vierailija
4/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelin chateissa mielenkiintoisen miehen kanssa muutaman viikon ajan. Annoin hänelle puhelinnumeroni ja juttelimme kerran.

Mies olikin keskellä avioeroa ja exä/nyxä nainen alkoi lähetellä minulle ensin todella törkeitä seksiviestejä ja sitten haukkumaviestejä miehestään ja nämäkin todella alatyylisiä.

Olen ilmeisesti niin pullossa kasvanut etten olisi kuvitellut naisen edes osaavan moista kielenkäyttöä.

Viestittely jatkui kuukausikaupalla vaikka miehen kanssa puhuin vain kerran ja lähetin viestin että yhteydenpito päättyi tähän.

Vierailija
5/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tutustuin mieheen ja aloimme lopulta seurustella (minä vakavasti).

Näimme toisiamme useitakin kertoja viikossa, yövyimme toistemme luona.

teimme yhteisiä lomamatkoja.

Tutustuin miehen ystäviin, hänen vanhempansa olivat "kuolleet", eikä hänellä ollut sisaruksia.

Ensimmäinen vuosipäivämme lähestyi kun minulle selvisi että miehellä on vaimo ja lapsia.

Vierailija
6/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri ihastui, eikä ottanut pakkeja todesta. Pari kuukautta väliin rakkausviestejä, väliin sekä kohteen että tämän puolison solvausta. Lopulta uhkasi paljastaa kohteen puolisolle "suhteen" ja aiheuttaa avioeron (kohteen puoliso tiesi koko ajan tilanteen ja ehdotti pomolle puhumista, mutta kohde ei raaskinut tuhota pimahtaneen työkaverin uraa). Avioeron aiheuttamisuhkaus sai lopulta paukuttamaan nyrkkiä stalkkaajan pöytään ja uhkaamaan esimiesten vihalla. Seuraavat viisi vuotta oltiin puhumatta muuta kuin työjuttuja, mutta häiriköinti päättyi.

Vierailija
7/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nainen alkoi lähetellä seksiviestejä? Öh, miksi?

Vierailija
8/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan hyvin läheinen ystävä, josta tuli jopa jossain määrin tyttöystäväni. Mitään julkista suhdetta meillä ei ollut, suhteesta ei koskaan puhuttu eikä muutenkaan annettu ulospäin varsinkaan kuvaa, että olisi enemmänkin kuin ystävyyttä. Ja minäkin olin nuori, enkä ihan rehellisesti edes tajunnut kunnolla, että siinä olisi voinut olla jotain ongelmaa missään mielessä. Vasta jälkeenpäin tajusin, että vee mikä soppa. 

Ensin aloin seurustella yhden tämän ystäväni opiskelukavereista. Suhde oli lyhyt ja kiihkeä, ja aika pian seurustelumme alettua myös ystäväni ilmoitti ihastuneensa tähän poikaan. No, en tiedä yrittikö hän mitään pojan suhteen kun erosimme. Minä bongasin itselleni "lohduttajaksi" yhden pojan, jonka olin tuntenut ala-asteelta asti, joskin tämä suhde myös oli hyvin salainen. Poika tosin oli melkoisen häntäheikin maineessa silloin, ja pyöritti hänkin hyvin sekavaa kuviota ex-tyttöystävän ja tämän parhaan ystävän kanssa. Meidän suhteemme taisi olla yksinkertaisin koko kuviossa - yö silloin tällöin, aamulla suihkuun ja heippa. No, sitten lähdin opiskelemaan, samalle paikkakunnalle kuin missä ystäväni ja ex-poikaystäväni asuivat. Minä ja ystäväni vietimme paljon aikaa yhdessä, kävin hyvin syvällisiä keskusteluja ja helliä hetkiä ex-poikaystäväni kanssa, biletin opiskelukavereideni kanssa ja taisin saada helpon maineen sekä yhden liikoja kuvittelevan ihailijan opiskelukavereideni keskuudesta. Sitten ystäväni esitteli mulle yhden pojan, samoihin aikoihin tapasin sattumalta baarissa hyvin ujon oloisen paikkakuntalaisen nuoren miehen. Ystäväni kertoi seurustelevansa tämän esittelemänsä pojan kanssa, minä tapailin satunnaisesti tätä ujoa miestä ja kävin exäni kanssa keskusteluja parisuhteista ja toiveistamme niiden suhteen. Toisinaan ihmettelin, että vaikka ystäväni oli hyvinkin hellä tätä omaa poikaystäväänsä kohtaan, pojalta ei tullut juuri vastakaikua. Sitten ystäväni erosi hänestä, poika alkoi hakeutua mun seuraan ja myöhemmin kertoi haluavansa seurustella mun kanssa. Samana iltana exäni kertoi, että kuulemma rakastaa mua edelleen, mutta ei koe pystyvänsä seurusteluun juuri nyt, ja (en tiedä miten niin kävi) nämä kaksi miestä päätyivät mun luokse yöksi. Mitään kummempaa kuin nukkuminen ei tapahtunut kuitenkaan. Niin, ja se ujo tyyppikin viestitteli välillä, tapailtiinkin kyllä. Mä torjuin ensin tän ystäväni exän, mutta myöhemmin aloimme seurustelemaan. Ystäväni veti herneet nenään, lopuksi katkoi välit ja haukkui mut lyttyyn. Menimme hyvin nopeasti naimisiin, koska minä tulin yllättäen raskaaksi, ja exälleni sekä tälle ujolle tyypille selvisi vasta silloin, että meillä oli suhde.

Silleen. Siitä on 10 vuotta, lapsia on kolme ja saman tyypin kanssa olen siitä asti pyörinyt :) ystäväni tuli myöhemmin kaapista ja on nykyään naimisissa toisen naisen kanssa. 

Vierailija
9/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niin, myöhemmin selvisi ettei se ystäväni ja nykyinen mieheni edes seurustelleet. Jostain syystä ystäväni halusi kai tehdä mut mustasukkaiseksi (?).

-30

Vierailija
10/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:17"]

Suhde kahteen varattuun mieheen yhtä aikaa, jotka olivat parhaita kavereita keskenään. Oli aika hulabaloot kun miehet saivat tietää toisistaan, ettäs kehtasivatkin hermostua siitä etten ollut kertonut heille toisesta suhteestani. Ukkomiehiä kun olivat, ja kumpikin oli vannottanut minua pitämään suhteen salaisuutena.

[/quote]

...voi sitä alapeukkujen määrää, jos tämä kahdelle jakava olisi ollut mies...

Vierailija
11/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tälle kyllä nauroin ääneen!!! Yleensä suhtaudun kovin paheksuvasti pettäjien lisäksi myös petoskumppaneihin, mutta tämän kirjoittaja saa kyllä pisteet kotiin. 

Vierailija
12/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ei vitsi miten kornia :D -ap-

Vierailija
13/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 16:44"]

Me siskokset haluttiin sama mies ja kummatkin vuorotellen miehen kanssa. Toinen luovutti ja toinen sai miehen, mutta oli hintakin kova. Ei todellakaan ollut sen kaiken arvoista. Tämän sopan keitin kyllä ihan itse.

[/quote]

Miten kävi siskon kanssa, pystyttekö olemaan väleissä? Mahtaa olla kauhea tilanne :( -ap-

Vierailija
14/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:49"]

[/quote]

Pilatakseen miehen maineen. Olivat sen verta roiseja viestejä.

Vierailija
15/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kertoa uskomattomimpia juttuja, koska ne ovat oikeasti niin uskomattomia, että joku täällä tunnistaisi kuvion ja henkilöt noin 10-vuoden takaa netistä ja ison suomalaisen kaupungin yöelämästä. Kerrotaan siis kaikkien osapuolten kannalta suhteellisen hyvin päättynyt juttu, joka ei tapahtunut Suomessa.

Eksäni ehkä paras lapsuudenystävä, josta itsekin pidin eniten eksän kavereista, oli saanut työpaikan isosta konsulttifirmasta parin tunnin matkan päässä kotikaupungista. Hänen tyttöystävä oli jäänyt vielä kotipuoleen päättämään opintonsa arvostetulla alalla arvostetussa yliopistossa. Pariskunta tapaili lähinnä viikonloppuisin, ja kävimme silloin usein ulkona syömässä yhdessä.

Eräänä vuonna suunnittelimme jopa uudenvuodenviettoa yhdessä. Vähän ennen joulua olin itse vielä täysin siinä uskossa, että nämä suunnitelmat olivat toteutumassa, kun tapasimme ystävän tyttöystävän sattumalta ostoksilla, ja kävikin että ystävä ei pääsisi uudeksi vuodeksi kotiin, koska olisi kiinni suuren ja paljon julkisuutta saaneen konkurssin hoidossa niin, että pääsisi kotiin hädin tuskin jouluksikaan. Tyttöystävä oli jo järjestänyt korvaavaa aktiviteettia perheensä kanssa, mutta meidän suunnitelmiltamme meni pohja. Tapaamisen jälkeen vetäisinkin melkoiset pultit eksälle autossa, koska hän ei ollut kertonut asiasta. Olin nimittäin kieltäytynyt parista muusta uudenvuodenjuhlakutsusta tämän kutsun saatuamme.  Eksäni meni vaikeaksi ja sanoi, että hänestä olisi vain tuntunut todella pahalta valehdella asiasta minulle. Hänen ystävänsä nimittäin oli löytänyt työpaikkakunnallaan uuden naisen, ja buukannut uudeksi vuodeksi matkan tälle naiselle ja itselleen Barcelonaan. Ystävä oli avautunut asiasta eksälle, mutta vannottanut tätä olemasta kertomatta asiasta kenellekkään. Ja eksä oli ajatellut, että voisi kertoa asiasta minulle, kun oli saanut järjestettyä meillekin äkkilähdön johonkin mukavaan paikkaan, tai ainakin hienon ravintolaillallisen - ei mikään pikkujuttu maassa, jossa uusi vuosi on iso juhla! 

Itseäni ei tietenkään enää tässä vaiheessa kiukuttanut yhtään edes ajatus uudesta vuodesta kahdestaan kotona television ääressä, koska olin niin tyrmistynyt eksän ystävän käytöksestä ja pahoillani hänen tyttöystävänsä puolesta. Tietenkin mietin myös, pitäisikö minun kertoa totuus tapahtuneesta tyttöystävälle. Ei sitten onneksi tarvinnut, eksän ystävä oli sen Barcelonan matkan jälkeen käynyt kertomassa totuuden, miinus sen, että eksäni oli tiennyt asiasta, tyttöystävälleen. Sinänsä suoraselkäinen teko tuossa vaiheessa, mutta eipä kaveria ei hirveästi näkynyt tuon jälkeen kotikulmillaan. Tyttöystäväkin toipui asiasta ja  löysi uuden miehen, koska oli raskaana, kun kuulin hänestä viimeistä kertaa noin 1,5 vuotta tapahtuneen jälkeen.

Eksäkin otti etäisyyttä ystäväänsä, koska ei arvostanut hänen tekoaan, mikä on hyvin ironista, koska vuoden kuluttua tästä hänkin tapasi töissä naisen, johon, hänen sanojensa mukaan, hänellä ei ollut suhdetta meidän ollessamme yhdessä, mutta jota hän alkoi tapailla virallisesti huikeat 2 viikkoa hänen aloitteestaa tapahtuneen eron jälkeen.

Vierailija
16/37 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin, en seurustelumielessä, yhtä aikaa kahta mun työkaveria. En halunnut, että tapailut tulisivat julkisuuteen, joten sanoin heille, että ei kerrota kellekään. Työkaverit tiesivät, että tapailin toista, mutta he eivät tienneet, että he tiesivät toisistaan. Siis olkoot he nyt vaikka Mikko ja Tommi. Mikko tiesi, että olin tapaillut Tommia JOSKUS ja Tommi tiesi, että olin tapaillut Mikkoa JOSKUS.

Minun nimeni on nyt vaikka Maija.

No, kävipä niin, että Mikko ja Tommi olivat peräkkäisinä päivinä luonani. Molemmat siis luulivat, etten enää tapaile toista. Sitten sattuikin, että he olivat samassa työtilanteessa keskenään. Tommilta tuli tekstari: "Mikko on täällä" Mä vastasin "Aijaa, mut älä sano,että olit mun luona eilen, please." Koht tuli Mikolta tekstari: "Tommi on täällä." Mä vastasin ihan paniikissa " Aijaa, mutt please älä sano, että olit täällä toissapäivänä." Molemmat lupasi, ettei sano.

Mä sit ihan nolona kuljin ympäri kämppää ja toivoin, että Se työtilanne loppuis, ettei ne enää ole kaksistaan. No, eihän ne voineet pitää suutaan kiinni. Olivat jutetelleet niitä näitä ja Tommi todennut: " Olin muuten Maijalla eilen..." Ja siihen Mikko: " Aijaa, mä olin toissapäivänä.".

Kyl oli pojilla hauskaa ja kiusoittelivat mua pitkän aikaa.

Vierailija
17/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:49"]

[/quote]

Stalkkasi miehensä/exänsä puhelimen ja hyökkäsi minua kohti vaikka ei edes tiennyt kuka olen.

Vierailija
18/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se, joka on liian hyvää ollakseen totta, onkin pelkkää valetta! Itse häpesin pitkään, kun ihastuin narsistista luonnehäirötä potevaan tyyppiin. Oli vaikea antaa itselle anteeksi, kun hän pääsi jymäyttämään minua oikein kunnolla.

Vierailija
19/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:33"]

Minä tutustuin mieheen ja aloimme lopulta seurustella (minä vakavasti).

Näimme toisiamme useitakin kertoja viikossa, yövyimme toistemme luona.

teimme yhteisiä lomamatkoja.

Tutustuin miehen ystäviin, hänen vanhempansa olivat "kuolleet", eikä hänellä ollut sisaruksia.

Ensimmäinen vuosipäivämme lähestyi kun minulle selvisi että miehellä on vaimo ja lapsia.

[/quote]

Asunto johon mies minut vei ja joka oli mukamas hänen kotinsa, oli hänen veljensä joka asui ulkomailla.

Vierailija
20/37 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin ja alkoi halvaarata ex /nyksä miestänsä ediktoihäiriöillä yms.

Syytä en moiseen todellakaan ymmärtänyt tai itsekin eronneensa hyväksyynenä. Taisi olla mies josta olisi kannattanut pitää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme