Kumpi 18.v synttärilahjaksi?
En osaa näiden kahden välillä päättää, kumman ostan kummitytölleni synttärilahjaksi. Mitä mieltä olette, vaihtoehto 1 vai 2?
Kommentit (30)
mä en ostais kumpaakaan. ostaisin jotain aitoa hopeaa tohon hintaan. en viittis maksaa michael korsin mainostamisesta noin paljon.
Nuo korut eivät ole omiakaan suosikkejani, mutta MK on kummityttöni suosikkimerkki, joten tiedän että ainakin tykkää noista :) ap
Taitaa olla aika paska maku sillä sun kummitytölläs.. Miksi ihmeessä pitäisi edes törsätä johonkin kummitytön lahjaan?? Vähempi riittäisi oikein hyvin.
Kummitytölläni on oikein hyvä ja klassinen maku ja onneksi se ei ole sinulta pois kuinka paljon "johonkin kummityttöön" törsään. Ap
Ykkönen, se on näyttävämpi ja naisellisempi. Kakkonen on tylsä.
Ykkönen huomattavasti parempi, kakkonen näytti enemmän pojille suunnatulta.
Kysyin siskoltani joka on 18, hän ottaisi mielummin ykkösen.
Kakkonen on tyylikkäämpi. Eka oli hirveen blingbling.
Kiitos vinkeistä, ykkönen on kyllä naisellisempi mutta toisaalta mietin että onko se liian bling bling arkikäyttöön. Toinen vaihtoehto on sitten, että ostan mk:n mustan lompakon :) ap
1. On bling bling, 2 tyylikkäämpi.
Tosin itse 22-vuotiaana en ottaisi kumpaakaan varsinaisesti ilomielin vastaan. Kokemusta löytyy korssin ja guessin koruista, älytöntä maksaa rihkamasta niin paljon. Kauniita ovat aluksi, mutta jo muutaman kuukauden jälkeen ovat täysin käyttökelvottomia. Hopean värinen pinnoite kuluu pois.
Suosittelisin myös ostamaan ihan oikean hopeisen korun. Tai miksette menisi yhdessä valitsemaan?
Riippuu aika paljon tytön omasta tyylitä. Itse valitsisin ykkösen.
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 17:26"]Kiitos vinkeistä, ykkönen on kyllä naisellisempi mutta toisaalta mietin että onko se liian bling bling arkikäyttöön. Toinen vaihtoehto on sitten, että ostan mk:n mustan lompakon :) ap
[/quote]
Joo, lompakko olisi paljon parempi vaihtoehto jos korssia on pakko saada. Nuo kuluvat nimittäin ihan törkeän näköisiksi lyhyessä ajassa :( lopakko taas voi säilyä vuosia.
T.18
2