Onko tällainen nolo asu kolmikymppisellä naisella?
http://fashiongum.com/womens-fashion/26-ways-to-style-a-skater-skirt/
Kylmillä ilmoilla pidän sukkahousuja, paksuja ja mustia. Hameet ei ole ihan niin lyhyitä mitä joissakin noissa kuvissa on. Mutta siis tykkään tuollaisista "skeittihameista" jotka sitten yhdistän yleensä vähän peittävämpään yläosaan.
Kommentit (24)
Miten joku asu voi olla nolo? Vika on itsetunnossa jos kiinnostaa mitä muut ovat jostain asusta mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyitä hameita kaikki. Pitää olla tosi hoikat jalat että ei näytä halvalta, vähän sama kuin isorintaisen on vaikea pukea avarampia kaula-aukkoja ettei näytä siltä että tissit on tiskillä.
Toki ei sillä mitään väliä ole, jos itsestä kuitenkin tuntuu hyvältä.
Ööö, paksut reidet ja lyhyt hame tarkoittavat maagisesti jotain šekșiin liittyvää, mutta hoikat jalat eivät?? 🤣🤣🤣🤣🤦🏼♀️
No ei nyt varsinaisesti, enemmän meinasin sitä ilmiöitä miksi esimerkiksi mallit on yleensä aina anorektikoita. Kyllä se lyhyt hame näyttää vielä lyhyemmältä jos on vähän lihaakin jaloissa, samoin kuin kaula-aukko napaan näyttää hillitymmältä jos ei ole yhtään lihaa siellä rintakehässä. Saa olla eri mieltäkin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyitä hameita kaikki. Pitää olla tosi hoikat jalat että ei näytä halvalta, vähän sama kuin isorintaisen on vaikea pukea avarampia kaula-aukkoja ettei näytä siltä että tissit on tiskillä.
Toki ei sillä mitään väliä ole, jos itsestä kuitenkin tuntuu hyvältä.
Miksei tissit saisi näyttää olevan tiskillä? Enemmän hävettäisi napaan asti auki oleva kaula-aukko, josta ei näy yhtään tissejä
Missä tuossa sanottiin että se ei olisi ok?
Jaa. Minä taas en näe noissa mitään pikkutyttöä. Ja edelleen sanon niillä jotka kommentoivat että paikat vilkkuu: Mulla nuo ulottuvat polveen, koska olen lyhyt. Ovat siis pidempiä ja lisäksi käytän paksuja sukkahousuja. Kesällä pyöräilyshortseja alla.
Kiitos kuitenkin kommenteista.