Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronko kaverin tekosista siipalle?

Vierailija
15.10.2020 |

Olimme viettämässä viikonloppua viiden hengen porukalla mökillä. Nukuimme kaikki samassa tilassa ja minä lähimpänä kaveriani, joka hihitteli aamuyön tunteina miespuolisen kaverimme kanssa. Luulivat että kaikki muut nukuimme mutta kuulin ja näin kaiken. Pussasivat, jatkoivat hihittelyä ja hipelöivät ensin toisiaan kunnes menivät eteenpäin. Seksiä eivät harrastaneet mutta hipilöivät sukupuolielimiään. Aamulla olivat kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mies on sinkku mutta kaveri naimisissa ja tämän mies ei osallistunut mökkiviikonloppuun töiden takia. Ovat olleet naimsissa monta vuotta. Kaveri tuskin itse tunnustaa miehelleen ellei jää kiinni. Kertoako vaiko ei? Perustele!

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Menettöisin itse ystävän, ystäväporukan jopa, kun kaikki saattaisi hajota. Mutt ehkä kysyisin siltä frendiltä että onks sil kaikki hyvin.

Vierailija
22/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimi niinkuin haluaisit toimittavan jos itse olisit petetyn asemassa. Jos kerrot, niin varaudu siihen ettei sinua välttämättä uskota ja välit katkeavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pariskunnalla on yhtään ongelmia ollut niin tuollainen tuhoaa kyllä kaiken ja menee hiton rumaksi tappeluksi yleensä. Mieti kaks kertaa.

Vierailija
24/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa vanha sanonta: "Viestintuoja ammutaan ensimmäisenä". Mitäs luulisit kannattaako kertoa?

Vierailija
25/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään kertoisi kun asia ei minulle kuulu. Eri asia jos kaverin mies olisi hyvä ystäväni, silloin kehoittaisin naista kertomaan asiasta. 

Vierailija
26/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää kuinka monet täällä eivät halua tietää jos heidän puolisonsa pettää.

Elämä ei tuhoudu erossa, mutta menee hukkaan jos vietät sen väärän ihmisen kanssa.

Vierailija
27/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuisin ensi tälle kaverille ja kehottaisin häntä itse kertomaan omalle miehelleen.

Vierailija
28/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin teidät tuomitaan kuin te tuomitsette kaikkein huonoimman teidän keskuudestanne.

Vierailija
29/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne jotka eivät kertoisi tekisivät itse saman. Potentiaalisia pettäjiä siis.

Vierailija
30/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sille kaverille suoraan. Kerro mitä näit ja että et hyväksy näkemääsi. Kaveri voi sitten kertoa sinulle mitä aikoo itse tehdä tilanteessa ja mitä toivoo sinulta. Jos ette ole ollenkaan läheisiä, voit vaan asiallisesti kertoa, mitä näit, mutta jättää asian siihen.

Suoraan siipalle kertomista en kannata, paitsi jos hän on todella läheinen sinulle. Toisten tekemisiin ei kannata kauheasti puuttua.

Vierailija
31/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo vähän omituiselta kuulostaa et ihan olivat potkineet peiton pois päältänsä =D Siellä, kavereiden keskellä.

Vierailija
32/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että kaverillasi ja hänen puolisollaan ei ole esim. avoin suhde?

Jos haluat asialle tehdä jotain, niin puhu nyt ainakin ensin sen kaverisi kanssa, ennen kuin menet hänen puolisonsa juttusille.

Vierailija
33/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksena kaikkiin kertoisinko-aiheisiin ketjuihin tässä ap on sentään kantelemassa ihan omalla nimellään ja naamallaan. Onhan?

Vierailija
34/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne jotka eivät kertoisi tekisivät itse saman. Potentiaalisia pettäjiä siis.

Heh, huutelija tuli vasta 2 sivulla 😁

Vierailija
35/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä tiedät että ihan sukuelimiä kosketeltiin? Tiirailitko?

Mä oon vähän sitä mieltä, ettei ole sinun asia kertoa...

Johan kerroin. Olin valveilla, näin ja kuulin kaiken.

Siis näit kaiken? Eli siis tuijottelit koko ajan tiiviisti mitä tekivät? Ja ei ollut mitään peittoa tms. välissä vaan näit suoraan ilman esteitä että sukuelimia (ja vielä toistensa) koskettelivat?

Heräsin hihittelyyn ja olin oman peittoni alla niin että näin. Kaverimies ja kaveri olivat siirtyneet viereiselle samalle patjalle ja potkineet peitot pois, joten näin ja kuulin kaiken mitä tekivät.

Oi, runkkasitko samalla kun kyttäsit? Olit varmasti ihan märkä.

Vierailija
36/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ihan varma, että kaverillasi ja hänen puolisollaan ei ole esim. avoin suhde?

Jos haluat asialle tehdä jotain, niin puhu nyt ainakin ensin sen kaverisi kanssa, ennen kuin menet hänen puolisonsa juttusille.

Ei ole avoin suhde ja kaverin siippa on myös hyvä ystäväni ja samassa kaveriporukassa meidän kanssa.

Vierailija
37/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis näit kaiken? Eli siis tuijottelit koko ajan tiiviisti mitä tekivät? Ja ei ollut mitään peittoa tms. välissä vaan näit suoraan ilman esteitä että sukuelimia (ja vielä toistensa) koskettelivat?

Heräsin hihittelyyn ja olin oman peittoni alla niin että näin. Kaverimies ja kaveri olivat siirtyneet viereiselle samalle patjalle ja potkineet peitot pois, joten näin ja kuulin kaiken mitä tekivät.

En! Olisin halunnut huutaa ja pyytää heitä lopettamaan mutta järkytyin niin paljon näkemästäni!

Vierailija
38/38 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En! Olisin halunnut huutaa ja pyytää heitä lopettamaan mutta järkytyin niin paljon näkemästäni!

Saitko orgasmin? Tekikö hyvää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme