Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin rintsikat kokoa 75E

Vierailija
13.01.2014 |

Mitä helvettiä? Voiko tää olla totta... Miten nää koot oikein menee alusvaatekaupan liiveissä? Edelliset oli hm:n rimpulat oli kokoa 80C ja jotkut on ollut 75D, mutta että E?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen vuosia ostanut 80B kokoja, koska niiden saamarin mittataulukoiden mukaan se on oikea koko. Myyjän suosituksesta kokeilin 75D:tä, ja kas, liivit istuvat kuin valetut. Sinänsä mielenkiintoista, mitä hemmettiä niillä mittataulukoilla tekee jos eivät pidä paikkansa? Mulla on myös aika pienet rinnat ympärysmittaan nähden...

Vierailija
2/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittataulukot ovat hulluja. Itselleni menisi niiden mukaan 80G, mutta koska sellaisia ei ole niin survoudun mihin tahansa lähes sopivaan... Ympärysmitaltaan aina vain isompia ja isompia liivejä löytää mistä vain, mutta liivejä joiden kuppiin mahtuu koko rinta on todella vaikea löytää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihan rintsikkamerkistä ja -mallista kiinni, ei joku yksi kuppikoko sinne tai tänne ole mikään ihmeellinen juttu.

Vierailija
4/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itse käytin pitkään kokoja 75/80 B, ja inhosin rintsikoita, koska tuntui, että aina puristivat jostain ja olivat löysiä muualta. Sitten kävin sovittamassa liivejä liikkeessä, ja sopivimmaksi kooksi paljastui 75D. Nyt koko paisunut 75 DD/E:ksi (riippuen siitä, onko merkillä DD-kokoa D:n ja E:n välissä), ja hyvät liivit eivät purista mistään.

Vierailija
5/5 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin se menee. Liiviliikkeestä ostetut ja myyjän suosittelemat on aina pienempää ympärysmittaa ja suurempaa kuppikokoa. Älä kokoa murehdi, kun sulla on nyt istuvat liivit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme