Lue keskustelun säännöt.
Limatulpasta!
23.07.2006 |
Hei!
Mulla on viikkoja 40+4 ja irtosi limatulppa. Kauan teillä on mennyt jotta alkaisi tapahtumaan?
Ekalta mulla meni kaksi päivää ja syntyi päivää ennen arvioitua laskettuaikaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla