Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYSKEIJUT TORSTAIHIN***

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hurja lätkämatsi eilen..

tiitiainen79: Kyselit liikkeistä. Mulla siis kolmas raskaus ja viikkoja nyt 10+1. Mielestäni parin viikon ajan olen tuntenut yksittäisiä hypähdyksiä. Ei ole mahan murinoita. Ja tuntuvat aina vasemmalla puolella ja ihan vaan yksi silloin toinen tällöin, eikä ihan päivittäin. Olen melkosen varma että kyllä se on se pikkuinen joka siellä hyppii.

Huomenna olen menossa kuunteluttaan sydänääniä, niin katotaan miltä puolelta äänet kuuluu, jos vasemmalta, niin sittenolen 100% varma että liikkeitä on.

Tänään ollaan menossa mummulaan käymään ja tytön ois tarkotus taas jäädä sinne yöksi. Olispas ihanaa kun sais huomenaamulla nukkua NIIIN pitkään kuin huvittaa.

Olo. Elotusta-ällötystä silloin tällöin. Ja automatkat miehen(kin) kyydissä tuntuu kurjilta, lähinnä kaikki kiihdytykset ja jarrutukset. Ja vaikka oon miehelle siitä sanonu, niin ei se millään muista. Sillä kun on vielä tapana kiihdyttää aika vauhdilla =/

No niin. Aamupuuhiin.

Vierailija
2/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkiekkoa kans piti eilen jännittää, lopussa en meinannut uskaltaa enää katsoa =)).

Mulla oli jo ensimmäinen lääkärineuvola ja np-ultra maanantaina. Pikkuinen oli kasvanut viime näkemältä ja kovasti masussa heilui. Niskaturvoke oli 1,2 eli ihan normaali. Muutenkin kaikki oli kunnossa ja vauvan koko vastas viikkoja aikalailla eli laskettu aika pysyi samana 11.9. Nyt vain taas odotellaan seuraavaa neuvolaa joka on taas kuukauden päästä.

Tupakoinnista: Minä lopetin heti silloin kun tein testin edellisestä raskaudesta enkä tässä välissä aloittanut uudelleen kun vielä imetin. Välillä kyllä teki miele kovastikin, mutta tuli siinäkin mielessä hyvään väliin tämä uusi raskaus et tulee nyt tosi pitkä tupakattomuuskausi et jos sitten ei enää tekis mieli ollenkaan.

Mulla ei oikeestaan painoa ole tullut, paino saattaa heitellä parikin kiloa riippuen siitä mihin aikaan päivästä punnitaan. Viime raskaudessa tuli n. 13 kiloa ja yksi kilo oli vielä nyt tallella.

Väsymys ei ole vielä helpottanut, mutta luultavasti se tästä kohta vähenee. Varmasti tämä tuleva kevät ja aurinkokin auttavat asiaa.

Nyt neiti hermostuu tuolla lattialle, täytyy lähteä laittamaan jo eka päikkäreille kun ollaan kuuden jälkeen jo herätty.

Terkuin Heann ja hippu 11+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille surunvalitteluista, elämä jatkuu..

Tiitiäinen79: Mulla on kolmas raskaus ja viikkoja huomenna tasan 10. Vielä ei ole liikkeitä tuntunut, mutta kakkosesta tunsin liikkeitä 12+ viikoilta lähtien, joten eiköhän niitä kolmannesta voi tuntea vieläkin aikaisemmin. Jäänpä odottamaan innolla :)

Miehen suku on innoissaan tästä kolmannesta, tietävät jo nyt koska kerrottiin miehen isälle sillon päivää ennen poismenoa ja mies kertoi sitten sureville sukulaisille seuraavana päivänä. Tässä vaiheessa olikin kerrottava mun omalle isälle. Tädille olin kertonut jo aiemmin ja se oli antanut vähän ymmärtää, et mun isä ei välttämättä olis kovin innoissaan, mitä ihmettelin kovasti. No, kun asian sille kerroin, niin syykin selvisi. Se on vaan niin huolissaan, että kestäähän meidän liitto vielä yhden lapsen paineet. Mä oon joskus itkenyt sille meidän riitoja, joten on ehkä ottanut ne vakavammin kuin me itse otetaan. Mutta kyllä aika kamalia saa tapahtua että mä löisin hanskat tiskiin, kun kuitenkin tietää että nää on näitä kaikkein raskaimpia vuosia, tilanne helpottaa joskus..Ton kun muistaa niin se auttaa. Toivottavasti mieskin muistaa :) No joka tapauksessa isä oli kyllä tosi iloinen muuten asiasta.

Äidille mä en kyllä uskalla ihan vähään aikaan kertoa. Se saa kyllä paskahalvauksen. Mä oon ainut lapsi ja jotenkin se ei osannut aikanaan ees kuvitella, että meille tulis toinen lapsi, saatikka kolmas! Ja se on aina halunnut mun luovan ' uraa' :) Tulee taas pieni takapakki sille unelmalle..

Mutta näin meillä..

Blues kera pikkukolmosen 9+6

Vierailija
4/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piias: saapas nähdä köllötelläänkö sitä PKKSllä samoihin aikoihin kun tuo miun laskettu siirty samalle päivälle kun sulla on! Joko olet päässyt np-ultraan? Päästään loppupuolella kisomaan ;)

Vaatteista: itellä on tulossa kolmas, masu on aavistuksen kasvanut, mutta mammahousut on liian isot vielä, joten on tyydyttävä kuminauhavyötäröihin.

tupakoinnista; valitettavasti kuulun niihin muutamien savujen pöläyttelijöihin. En ymmärrä itsekään miksi se 1-2 on olevinaan saatava ja poden siitä syyllisyyttä, etenkin kun eilen näin sen pienen viuhakkeen siellä masussa...lupasin itselleni, että nyt kyllä loppuu...edellisissä raskauksissa en ole polttanut, miten lie sit taas repsahettiinkin.

Eilen näytin kotona lapsille (5v ja 3v, syntyneet kesällä) ultrakuvaa ja kysyin tiedättekös mikä se tässä on...esikoinen oli pitkään hiljaa ja toinen kerkes siihen sitten todella iloisella äänellä tokaemaan " äiti se on PUPU!!!" aikamoinen pupuhan se kyllä olikin kun niin kovasti loikki :) Esikoinen oli tietysti nähnyt omia ultrakuviaan ja osas jo sanoa että se on vauva. Ja heti kysymään kuka vauva tässä on? johon me rehellisesti että eipä vielä tiedetä,syksyllä nähdään, kuka sieltä tulee. Esikoinen oli tosi onnellinen kuullessaan että äiti onkin eskarivuoden kotona.

Nyt siten vaan dotellaan, millon muksut lipsauttaa uutisia muulle suvulle :)

Minjuska ja hiirenherne 11+3 (outoa kirjottaa tuollasia lukuja toiseen kertaan jo)

Vierailija
5/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tuli nukuttua semmoset 12 tuntia viime yönä, tuntuu aika oudolta tämä älytön unen tarve, kun normaalisti saatoin nukkua aina n.4,5-6 tuntia yössä ja olin ihan virkeenä töihin lähössä, nyt ei todellakaan onnistu tai nukun sitten istualleni, aika ihmeellistä tää raskaus. Nytten rintojen arkuus on taas hieman hellittänyt, tuntuu aaltoilevan nuo tuntemukset. Minulla on alaselän jomotusta/kipuja ollut, sekä ajoittain saattaa rueta koskemaan lonkkaan tai polveen tms. Vatsalla tuntuu ajoittain nippailuja. Valkovuotoa edelleen. Äklötys on oikeastaan hävinnyt, kun muistaa vain syödä ettei vatsa pääse tyhjenemään. Kurkkua ja tomaattia menee tällähetkellä paljon. Salmiakkia ei edelleenkään ole mieli tehnyt, mikä on myös yllättävää, kun ennen söin sitä jokapäivä. Jano yllättää tämän tästä, joka on ollut myös uutta minulle, kun yleensä en ole ollut kovinkaan kova juomaan.

Tosiaan eilen kyhäilin tuonne ystäväkirjan syyskeijuille, käykää vastailemassa ken haluaa, siihen saa lisäillä kysymyksiä, mutta äkkiseltään ei tullut sen kummempia mieleen.

Minjuska: Minäkin olen erikoistunut lapsiin ja nuoriin, ja niiden parissa työskentelenkin keh.vamma puolella tällä hetkellä, sijaisena, siis määräaikaisena olen ollut 3 vuoden ajan. Onko sulla vakipaikkaa?

Ihanaa kun niin moni on jo päässyt katsomaan ultraan pienokaistaan ja kuulemaan sydänäänet, minun pitäisi vielä jaksaa odottaa 2 viikkoa, 8.3. on aika ja tuntuu ikuisuudelta odottaa.

vauva06 rv10+3

Vierailija
6/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blueviolet] Pikaisesti kirjoittelen, kun ei ihmeitä olossa ja elossa.

Eilen tosiaan sain poitsusta vapaapäivän ja oli mukavaa. Ihmeen hiljaista vaan :) Öllötys näyttäisi onnekseni hiipuvan, eilen ei ollut ollenkaan, mutta tänään taas hieman. Masu on aika iso ja paitoja pitää lähteä ostaan. Nyt on muodissa vaan niin lyhyet paidat, että voi olla vaikeuksia löytää sopivaa. Mammapaitoja mulla on 2, mutta niihin en vielä halua siirtyä. Muut omat paidat tuntuu nyt jo tosi pieniltä ja mietinki et mitähän paitoja olen edelliseltä käyttäny. Mun muisti on tosi hyvä, sillä raskaudestahan on kokonaiset 11kk aikaa :) En kuitenkaan niillä kahdella oo pärjänny ja kävishän se aika tylsälsi elämä jos ois 2 paitavaihtoehtoa...

Tänään tiedossa pyykinpesu urakka. Meillä ei ollu noin viikkoon pyykkikone toiminnassa, joten nyt sitä riittää pyykättävää. Lakanatkin vaihdettiin tässä välissä. Ensimmäinen koneellinen on jurrannu ja toisen lähden just laittamaan.

Mukavaa päivää!

Oona, poika ja sintti 9+4 [color=deeppink][size=5]♥

Vierailija
7/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Plum2]Ihan tylsää....Minä olen niin odottanut maanantaita, kun silloin eka neuvola. Nyt jouduin työasioiden takia siirtämään sitä ja harmittaa. Tosin ei siirtynyt kun yhden päivän:) tiistaille, mutta se harmittaa kun työpaikka niin joustamaton. Mutta onneksi ei siihen tiistaihin ole pitkä aika enää:) Mutta " odottavan aika on pitkä" ...kirjaimellisesti odottavan:)

Minä niiiiiin ootan että kuulisin sydänäänet.

Piti laittaa yksi linkki tänne mutta hukkasin sen osoitteen¿kun löysin netistä firman joka myy nuita sydänäänten kuuntelulaitteita. Oli kyllä kallis ja sinänsä vaikka ne sydänäänet onkin kiva kuulla, en mä kyllä harkitse tilaamista. Se oli jonku 90e se laite:)

Oon vaan mietiskellyt että se olis kyllä huippua kun sais ultrauslaitteen kotiin. Vois kaikki illat vaan istua sohvalla se vekotin mahanpäällä ja katsella kuin telkkarista mitä pikkumöykky puuhailee. Siitä voisin jo maksaakin!! :)

[color=Maroon1][size=6]♥

[/quote]

Vierailija
8/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että olo jo kohenisi, mutta eilen illalla olin irtipoikkipuhkiväsynyt ja olo oli tosi etova. Plääh!

Mäkimeirami - sanoit niin kivasti, että kun sydänäänet kuulee, niin on se " ihmeellisen ihana ääni" . Kahden lapseni kohdalla en muista tällaista tunnetta olleen. Sitä vain jotenkin piti niin luonnollisena, että sydänäänet kuuluvat. No, kolmannen kohdalla ei neuvolassa koskaan ehditty ääniä kuunnella. Tällä kertaa tuntui kyllä todella ihanalta ääneltä.

kerion - minulla ainakin lääkäri eilen kokeili kohdun koon painelemalla ihan inhimillisesti alavatsan ympäri ja totesi, että ihan mukavasti on jo kasvanut.

Ei ole minullakaan oikein päällepantavaa. Ja puserot ovat tosiaan kovin lyhyitä nykyään... höh! Joulun pitkä loma sattui niin sopivasti ahmimisineen tuohon alkuun, että tuli vähän turhan päiten painonnousua ja sitten alkoikin olla hevosennälkä kaiken aikaa, joten syötyä tuli joulun jälkeenkin. Olen normaalisti pitkä ja hoikka, joten muut eivät " tukevoitumistani" välttämättä ihan pian huomaa. Itse huomaan kyllä paisuneeni kunnolla. Vain viime raskauden alussa käyttämäni housut (normaalikokoani suuremmat) käyvät tällä hetkellä, joten pian on aika ostosten...

fullmoon rv 10+3

Vierailija
9/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta joudunkin taasen töihin lähtemään, tuli vaan älytön väsymys kun tuossa äsken söin, no eiköhän sitä jaksa.

vauva06 rv10+3

Vierailija
10/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lähihoitajia lapsi ja nuorisopuolella ja työskentelenkin päiväkotimaailmassa, vakipaikalla jo 8tta vuotta. Ja pidän, olen kyllä omalla alallani. Missäpäin itse olitkaan? Kun meillä on vaan tuossa naapurissa tuo kehitysvammalaitos., niin mietin että et tainnu kuitenkaan siellä käydä?

Minjuska

Vierailija
11/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kuuntelevauvaa.fi/

[color=AliceBlue]Oli näköjään unohtunut ne tärkeääkin tärkeämmät raskausviikot:)

Eli Kerttu rv 9+5

Vierailija
12/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin vaan että raskausviikkoja on jo huimat 9+5!! Kun oli unohtunu eka viestistäni...

T. Kerttu

Vierailija
13/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tultiin ulkoa poikien kanssa, oliaps siellä aivan mahtavan upea ilma!:)

Liikkeistä: olin aluksi aika epäileväinen, että voiko niitä jo tässä vaiheessa tuntea, vaikka onkin kolmas lapsi tulossa. Sitten eilen päätin ennen nukkumaanmenoa tunnustella asiaa. Eli menin pitkäkseni ja odotin...ja eikös yhtäkkiä oikealta puolelta melkein häpyluun kohdalta alkanut tuntua tuttua pientä kuplintaa! Aikas mukava tunne:)

Nyt kuopus kitisee ja kiskoo paitaa sen verran, että pakko lopetella...

Mäkimeirami rv 12+2

Vierailija
14/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä riesana jokin emätintulehdus. Tarkemmat tiedot tulehduksesta saan vasta ensi viikolla, mutta antibioottikuurin jo sain. Inhottavaa on se, että antibiootti on paikallisesti laitettavaa " rasvaa" . Iltaisin laitetaan emättimeen ja koko seuraava päivä tiputtelee " rasvakökkäreitä" alushousuihin. No, pääasia, että saa tulehduksen pois ja vaavi on ok.

Eilen vietinkin pitkästä aikaa vapaa iltaa. Siskon kanssa olin syömässä ja elokuvissa. Käytiin katsomassa Brokeback mountain, ja se oli kyllä yllättävän hyvä.Suosittelen siis.

Andoliniska ja vauva-kirppu 10+0

Vierailija
15/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen totaalinen väsymys vähentynyt tai poistunut, mutta viime yönä tuli silti nukuttua 11h...

Eilen oli se kauan odotettu ultra! Ensin ultrattiin sisäkautta ja sitten päältä kanssa. Kaikki ok! Vauveli on taas tietenkin kasvanut ja ultrassa käytiin sitten kaikki läpi, eli jalat ja kädet ja selkäranka ja molemmat aivopuoliskot jne. Sitä niskapoimua ei tehty, se tehdään vain ja ainoastaan omalla kustannuksella ja kuuluu siihen seerumisulaan. Me päätettiin miehen kanssa olla tuo seerumiseula tekemättä, mutta olin kyllä olettanut, että tuo niskamittaus tehtäisiin. No, ei sitten eilen sitä päätetty tehdä, joten jäi tekemättä. Kaikki kuitenkin näytti ultrassa ihan normaalilta. Niin, paitsi, että ne mun vuodot ilmeisesti johtuu istukan sijainnista. En oikein ymmärtänyt tarkasti, mutta jotenkin lääkäri selitti, että raskauden edetessä voi istukkakin nousta ja vuodot loppuu. Nyt voi siis vielä vuodella, ei kyllä ole ollut enää vuotoja.

Unohdin kokonaan kysyä, että mites varovaisesti nyt pitää sitten jatkossa olla. Eli viimeeksi sain urheilu ja seksi kiellon, en sitten tiedä onko ne vielä voimassa, mutta taidan joka tapauksessa ottaa varovaisesti, mutta alkaa silti pikkasen enemmän liikkumaan. Niin, ja seksiä en tiedä uskaltaisinko tehdä vaikka sallittua olisikin... se olis ihan hirveätä, jos sitten taas alkaisi vuodot siitä.

Mies oli eilen siis mukana ja oltiin kyllä molemmat tosi hermostuneita ja jännittyneitä etukäteen. Lääkäri haki meidät odotushuoneesta ja kätteli meidät molemmat ja sitten mentiin hänen huoneeseensa. Ja siellä lääkäri ei sitten sanaakaan miehelleni sanonut! Oli mun mielestä todella outoa. Ei siis lauseellakaan huomioinut eikä yhtään mitään. Mies sitten seisoi siellä nurkassa hiukka pallohukassa ja kun ultrattiin, niin minä sitten huikkasin miehelle, että tule vaan lähemmäksi, että jotain näet ja koitin sille jotain siinä sanoa. Lääkäriaika meni tosi nopeasti ohi, vaikka ihan kunnolla ultrattiinkin. Jälkeenpäin oli mulla sitten outo olo, kun etukäteen oli tilanteen jotenkiin toisenlaiseksi odottanut. Yleensä se lääkäri on tosi huippu ja aivan ihana ja ottaa potilaille kunnolla aikaa, ja eilen se teki kaiken tosi nopeasti ja puhui tosi anatomisesti, vastaten oikeastaan vain mun kysymyksiin. Outoa. Me oltiin viimeiset potilaat ja kello oli jo seitsemän illalla, ehkä lääkäri oli sitten itse väsynyt tai jotain. Mun mies tulee yleensä kaikkien kanssa juttuun ja juttelee kovasti... Lähtiessäkään eivät vastaanottotiskillä miehelle mitään sanoneet. En sitten tiedä kuinka yleistä täällä saksassa se on, että mies tulee mukaan. Jos olis siitä johtunut.

Joo, ja tänään mies sitten pääsee kaikille vauvasta hehkuttamaan! On ihan innoissaan kun saa vihdoin työkavereille sanoa.

Seirana rv11+6

Vierailija
16/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjotin eilen pitkän pätkän, mut sähläsin sen bittitaivaaseen!

Minjuska: epäilen, et oma la siirtyy muutaman päivän taaksepäin, niin on käynyt edellisissäkin, tosin päivämäärää ei oo virallisesti muutettu. Mutta voihan se olla, et silti siellä osastolla yhtäaikaa " köllötellään" , Vauva2006 mukaanlukien ;) Np-ultraa saan vielä viikon ootella.

Tupakoinnista ollut puhetta: meidän perheessä ei sauhutella, molemmat ollaan joskus kyllä baarissa tai tms. Isovanhemmista polttavat kaikki muut paitsi äitini ja miehensä.

Painoa oisinko kerryttänyt noin 2 kiloa. Se on vaan kumma, et neuvolan vaaka näyttää aina hurjia lukemia verrattuna omaan, et kumpaan sitä nyt luottais.

Risteily meillä meni yllättävän hyvin, pahemmilta kiukuilta vältyttiin. Paitsi poika sai hepulin Tukholmassa HM:llä, koska en suostunut ostamaan hänelle tyttöjen vaatteita. Lohdutin, et eiköhän mummo ompele hameen, kun vaan muistaa pyytää ;)

Teen juontiin! -piias- rv 11+3

Vierailija
17/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips keijut!

Mulla tänään TAAS päänsärkyä. Ei se panadol auta siihen. Mutta muuten olo alkaa olla aika jees, ällötystä on ehkä enää aamupäivisin, ihan vain vähän.

Lauantaina alkaa 13. raskausviikko, onpas ihanaa! Sen sijaan sitä ultraa pitää vielä odotella 1½ viikkoa. Mun neuvola-aika siirtyi ens viikon torstailta sitä seur. viikon tiistaille kun siihen samaan syssyyn tulee myös neuvolalääkäri. On siis 6.3. ultra ja 7.3. neuvolalääkäri. Kaikki yhtä aikaa. Harmi sinänsä että siirtyi, muuten olisimme voineet kuulla sydänäänet jo ens viikolla. Kuuluuko muuten ultrassa äänet vai onko se vain ruudulta katseltavaa showta?

Innolla odotan huomista kun pääsee siskolle sanomaan tästä raskaudesta! Se on odottanut ja kysellyt tässä alkuvuodestakin tilannetta (kun kerroin hänelle vierailustamme lapsettomuusklinikalle), nyt olen sitten vastaillut ympäripyöreitä...

Masu alkaa kyllä pian näkyä. Olo on lihonut, vaikka painoa ei ole tullut kuin ehkä ½-1 kiloa lisää. Vartalon muoto on jotenkin muuttunut. Se on kamalaa kun neuvolan puntarissa mitataan toki vaatteet päällä ja lukema on aina huomattavasti enemmän kuin kotona. Olen jo alkujaankin hieman väärällä kymmenellä, BMI on 24, joten normaalin ylärajoilla, siten ei sitä painoa tarttis niin paljoa tullakaan!

Terkuin

Rizzu + Untamo rv 11+5!

Vierailija
18/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa hyvä kuulla että muillakin on liike-tuntemuksia. Olin jo ihan varma että pierut ne siellä myllää ;D Hassua että jo näin aikaisin tuntuvat, mutta kun muistelin niin esikoisen kohdalla alkoivat tuntumaan rv.14 ja kuopuksen kohdalla joskus rv.12... joten ei mikään mahottumuus että nyt tuntuisi! =D

Täällä myös päänsärkyä ja varsinkin aamuisin! Oiskohan huono tyyny, että niskat on jumissa tai sitten se on jokin uusi raskaus-oire. Banadolia ei ole vielä tarvinnut kuitenkaan ottaa.

En voinut vastustaa kiusausta ja kävin lukemassa helmikuisten pinoa, niin jännittävät hetket monella käsillä =) Kumpa syksy tulisi pian niin pääsisi itsekkin jännäämään.

tänään join kaksi kuppia kahvia kylässä ja hui kun tuli ällö olo! Pitäisi pitäytyä vain teessä! Kaveri oli leiponut ihania herkkuja mutta ei tehnyt mieli kuin suolaista =/

Jaahas, mutta nyt menen viihdyttämään poikia. Alkavatkin olla kohta petivalmiita. Eivät ole nukkuneet tänään päikkäreitä ja koko päivän ovat peuhanneet ulkona ja sisällä. Ihanaa jos saisi ne kerrankin ajoissa nukkumaan, voisi keskittyä pitkästä aikaa mieheen ;D

Jep, mutta nyt pakko mennä! Hyvää illan jatkoja kaikille!!!

*tiitiäinen79, masu 10+2*

Vierailija
19/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas tuntuu vatsassa ihan alhaalla vasemmalla puolella naputtelua =D ihanaa!!! jollakin muullakin tuntui vasemmalla puolella?

Vierailija
20/20 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen neuvola ja ultra on takana. täällä ei yleensä pääse kuin rakenneultraa, mutta syksyisen keskenmenon takia pääsin nyt tarkistuttamaan tilanteen.

neuvolassa ei ihmeempiä, hb oli vähän alhanen mutta ei tarvi rautaa syödä vielä. saattaa johtua siitä etttä imetän esikoista vielä, pitäs kai syödä jotain vitamiineja lisäksi.

Ultrassa kaikki oli hyvin, laskettu aika siirtyi vähän eli on nyt 29.9. eli en ollut niin pitkällä kuin oletin.

kellekään en ole vielä kertonu että ootan vauvaa, eilen meinasin sanoa äitille, kun hän kertoi että siskolleni tulee elokuussa vauva. eli tulee samanikäiset serkukset.

väsymys jatkuu mutta muuten voin hyvin.

meetu rv9