Käytän koon 36 vaatteita. Voinko silti olla läski?
Peilistä näkyy ylipainoinen plösö, mutta 36 koon vaatteet on sopivat ja farkuissa tuumakoko 29. Pituutta on 160 cm. Onko tää vain pään sisäistä vai olenko todella lihava?
Kommentit (25)
Olet ehkä laihaläski. Eli vartalonkoostumus on lähinnä läskiä, ei lihasta. Eli et juurikaan kuntoile? Salille ja lenkille mars
Itse käytän kokoa 34 ja tunnen olevan lihava :D muiden mielestä hoikka..
Maha hieman pömpöttää, eli sali kutsuu minua. :)
Tiedän kyllä että olen hoikka mutta kuitenkin on petrattavaa. Haluan olla timmissä kunnossa:)
Riippuu siitäkin, mistä vaatteet on ostettu. Esim. KappAhlin vaatteet ovat todella isoja, joten 36 sieltä vastaa kutakuinkin 38-40 H&M:llä. Näin ollen 160cm varressa voi olla ylipainoa jopa 36 vaatekokoa käyttävällä.
Ovatko farkkusi hyvin istuvat? Jos ovat, niin melko iso kokohan tuo on pituisellesi. Sen sijaan jos farkut ovat vähän löysähköt, niin sinulle saattaisi mennä pienempikin, kun farkut kuitenkin venyvät käytössä.
Sanoisin, että vaatekoko ei todellakaan kerro kaikkea, etenkin jos on kovin lyhyt.
Mä olen 158 cm pitkä ja käytän kokoa 36, ja olen tosiaan hieman pyöreä. Siis mulla on kapea vyötärö, mutta olen persevää mallia eli lantiossa, takapuolessa ja reisissä kyllä on ylimääräistä. Farkkukoko on varmaan just tuo 29. Parhaiten pyöreyden huomaa kun katsoo itseään alasti peilistä, alavartalossa on tosiaan ylimääräistä. Harrastan juoksua ja treenaan lihaskuntoa, ja olen kyllä ihan hyvässä kunnossa fyysisesti, mutta rasvaakin kropasta löytyy. Raskaampi painoharjoittelu olisi tarpeen...
n41
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 09:46"]
Jos farkkujen tuumakoko on 29 ja vaatekoko 36, se kertoo että käyttää liian pieniä vaatteita tai on tosi iso perse. Mä olen myös 160 cm, vaatekoko 36 ja farkkujen tuumakoko 26.
[/quote]
Mulla on kaveri, joka käyttää 36-kokoisia paitoja mutta 40-kokoisia housuja. Itse käytän 36-kokoisia housuja, mutta 38-40-kokoisia paitoja. Se ruumiinrakenne...