Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katy Perry ei osaa tulkita Roar-biisiä!

Vierailija
13.01.2014 |

Liian sievästi ja nätisti laulaa. Pitäisi laulaa asenteella ja aggressiivisemmin, tuoda esille tulkinnassaan huonosti kohdeltujen ihmisten tunteita. Ei mulla muuta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katy Perry ei osaa laulaa. Vahva ääni, mutta ei hallitse sitä. Isot tissit, laiha vartalo ja kauniit kasvot ovat tehneet hänestä maailmantähden. Ei lauluääni tai -tekniikka.

Vierailija
2/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roar on kirjoitettu radiorallatukseksi poptähdelle, mitä muuta siis voi odottaakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristus mikä ongelma!!

Vierailija
4/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta vois vääntää rokkiversion ja antaa kunnon naislaulajalle. ROOAARRR!!!

Mua muuten huvittaa, kun Katy siinä videolla istuu haarat ihan levällään. Normaalisti harvat naiset istuvat noin, mutta nyt täytyy olla niin seksiä tihkuva, että näyttää jo naurettavalta. :D

Vierailija
5/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hällä persoonallinen ja tunnistettava ääni, mutta tulkitsemisessa on kyllä parantamisen varaa. Jos olisi kilpailemassa jossain Voice of... -kisassa, niin valmentajat ainakin antais palautetta siinä ääni ratkaisee -osiossa huonosta tulkinnasta.

Vierailija
6/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kehun, kun täällä on jo haukkumiset hoidettu mun puolesta. :D Eli en tiedä onko hän täysi bimbo, en ole seurannut hänen mahdollisia kommelluksiaan iltapäivälehdistä, mutta ainakin musavideoiden perusteella Katy vaikuttaa tosi huumorintajuiselta, ilmehtii, suorastaan tekee pieniä näyttelijäsuorituksia. Esim. videot Hot'n'cold, Last friday night, Waking up in Vegas... :D

Vierailija
7/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hän on paikkansa ansainnut, mutta ei Roarissa tosiaan loista minään tunteidentulkkina. Jospa hänen elämänsä on ollut niin auvoisaa, ettei hän pystynyt samaistumaan laulun henkilön koettelemuksiin.

Vierailija
8/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku jo aiemminkin kirjoitti, eiköhän tuon ole tarkoitus olla vaan viihdyttävää purkkapoppia, ei mitään ihon alle viiltävää tulkintaa. 

Ja mitä siihen jalkojen asentoon tulee, se kuvastaa voimaa. Näyttäisi nynnyltä olla nilkat ristissä.

Vierailija
9/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 09:08"]

Kuten joku jo aiemminkin kirjoitti, eiköhän tuon ole tarkoitus olla vaan viihdyttävää purkkapoppia, ei mitään ihon alle viiltävää tulkintaa. 

Ja mitä siihen jalkojen asentoon tulee, se kuvastaa voimaa. Näyttäisi nynnyltä olla nilkat ristissä.

[/quote]

Kyl noihin massahittienkin tulkintaan voisi vähän panostaa, vaikka tiedettäisiinkin jo etukäteen kappaleen nousevan listakärkeen. Luulisi edes laulajan

kunnianhimon vaikuttavan...

Mun mielestä vois istuu jalat nätisti yhdessä, vaikka ei niitä ristisikään. :)

Vierailija
10/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se jalkojen asento oli sitä tulkintaa, mitä itse lauluunkin kaivattiin. Siihenhän kaivattiin lisää voimantuntua ja uskottavuutta. 

Vierailija
11/13 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katy Perry rules!

Vierailija
12/13 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu video!

Vierailija
13/13 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate Perry päihittää kaikki suomalaiset laulajattaret mennen tullen.