Mies kertoi miksi on kanssani parisuhteessa :(
Mies tokaisi keskustelun päätteeksi että hän on kanssani vain siksi ettei ollut oikein muutakaan naista tarjolla ja hällä ei ole kauheesti valinnanvaraa!!! Siis mitä helvettiä? Ihan tosissaan vastasi noin. Nyt en tiedä mitä ajatella :( hyväksikäytetty olo. Mahtaako edes olla OIKEASTI mitään tunteita minua kohtaan? Meillä 8kk vanha lapsikin. Tuntuu että olen hukannut elämääni moisen sian kanssa..
Kommentit (26)
Et edes ole lihava! Voi vittu ku noi ukot luulee järjestään olevansa kaikki mr finlandeja, mistä noita egoja sikiää?!
Jos tuolla paino/pituus-suhteella haukkuu sua lihavaksi alle vuosi synnytyksen jälkeen, niin voit jättää sen. Tai laihduta ensin ja sitten jätät sen, onpahan lapsenvahti kuntosalin ja lenkkeilyn ajaksi. Mun mies rakastaa ja kunnioittaa Mua, sängyssä on seksipommi, vaikka oonkin hirviä valas, 103/166. Pituus siis jälkimmäinen. Ja mies ois saanu paremman, vaan otti mut, paino samanlainen ennen lapsia. Ja kannustaa Mua terveyssyistä kuntoilemaan. Ihana oma kukkakeppini, 68/180. Ulkonäkö ei ol tärkein, vaan se, että molemmat on onnellisia.
Herranen aika , saati tyhmiäkö täällä itket! Jätä jo tollanen mulkku antsaitset paljon parempaa! Pistää hermoon tollaset siat saatana ei herranenaika ei aatellu edes järellä ketä se on sua panemaan paksuksi jossei edes ole tosissaan sun kanssa raukka lapsi teillä säälin sen puolesta kun oma isä noin mulkku on ja äiti tyhmä kun mikä.
Onko suhteessanne mitään hyvää? Onko teillä mitään yhteistä muuta kuin lapsi? Nauratteko koskaan yhdessä? Minkälainen elämä teillä muuten on? Mietin vaan, että oliko tuo taas sellaisia typeriä heittoja huonona päivänä, samoin ne painojutut. Painossasi ei ole mitään vikaa, siitä nyt huolehtisin viimeisenä. Heittelikö mies tuollaisia typeriä juttuja jo ennen lasta?
Nostaisin nyt kissan pöydälle ihan reilusti ja vaatisin kunnon keskustelua vaikka ihan pöydän ääressä. En hyväksyisi yhden yhtä tietoisesti typerää ja loukkaavaa heittoa mieheltä enää ja sama tietenkin myös toisin päin. Jos yleensäkään voitte yhdessä olla, pitää siitä asiasta huolehtia molemmat. Työtä se vaatii. Jos ero tulee, niin sekin pitää hoitaa fiksusti, ei lokaa heittämällä ja henkilökohtaisuuksiin menemällä, siinä ei kukaan voita.
Ei sun painossa, pituus/kg, ole mitään syytä käyttäytyä, kuin miehesi tekee. Ja koko ajanhan yrität saada painoa putoamaan. Eikö nyt jumalata jaksa muutamaa kuukautta odottaa, että se entinen sexipommi palautuu punkkaan?
Eihän sulla ole ittelläs kohta haluja ollenkaan. :( Tukea tarvitsisit, mutta kaikkea muuta tulee tuutin täydeltä. Kaikki paskiaiset samalla muotilla valettu. Kohta se on jossain panemassa, kun "kotona odottaa jäkättävä valas"....