Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kertoi miksi on kanssani parisuhteessa :(

Vierailija
13.01.2014 |

Mies tokaisi keskustelun päätteeksi että hän on kanssani vain siksi ettei ollut oikein muutakaan naista tarjolla ja hällä ei ole kauheesti valinnanvaraa!!! Siis mitä helvettiä? Ihan tosissaan vastasi noin. Nyt en tiedä mitä ajatella :( hyväksikäytetty olo. Mahtaako edes olla OIKEASTI mitään tunteita minua kohtaan? Meillä 8kk vanha lapsikin. Tuntuu että olen hukannut elämääni moisen sian kanssa..

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota vaan, kohta saat asiantuntija-apua täältä ("jätä se heti!!!11!").

Vierailija
2/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otin mun miehen siksi etten muutakaan löytänyt ja en jaksanut enää olla sinkku. Ei ole parempaa vieläkään löytynyt, naimisissa ollaan oltu 5v ja meillä on 2 poikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi ketään vaatia rakastamaan. Ei mies ole sika siksi, että Se ei rakasta juuri sinua.

Vierailija
4/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:17"]

Odota vaan, kohta saat asiantuntija-apua täältä ("jätä se heti!!!11!").

[/quote]

Suonet pienen korjauksen: "Jätä heti se sika"! 

Vierailija
5/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen ettei ole ainoa ihminen joka on parisuhteessa "koska ei parempaakaan saa" omien sanojensa mukaan. Monet ihmiset ajattelee että mieluummin suhteessa kuin suhteessa kuin olla yksin. Sinänsä en pidä sitä isona ongelmana, parisuhteita on erilaisia.. Ainoa vaan että en tiedä miksi miehesi halusi loukata sinua tuolla tavalla. Kurjaa että teillä on myös lapsi tuossa tilanteessa, muutenhan olisi helppo lähteä.

Vierailija
6/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun exä sano mulle että koska minun ystävni ei ollut hänestä kiinnostunut, niin otti sitten minut. Aika pitkälti syy siihen että on nykyään ex.

Vierailija
7/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut reilua mieheltä sanoa tuo sinulle ennen teidän perhe- ja vauva-projektia. Mieshän on koko ajan tiennyt tunteensa (tunteettomuutensa) sinua kohtaan, miksi se nyt vasta ilmaisee itseään. Miehesi on todella tahditon tyyppi.

Vierailija
8/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on sen verran romantiikkaa kuin itse haluaa.

Vierailija
9/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan toi nyt ollut vain "keskustelun" tuoksinassa heitetty juttu? Mitä ap itse sanoit juuri ennen kuin mies sanoi noin? Tivasitko ehkä että miksi mies edes on kanssasi?

Vierailija
10/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:32"]

Maailmassa on sen verran romantiikkaa kuin itse haluaa.

[/quote]

Pitää paikkansa, jos ei halua ollenkaan, mutta miten tämä voi päteä ap:n tapaukseen, kun eräällä tavalla "valheellisessa suhteessa" on tietämättään ollut, ja muuta luullut? Isku vasten kasvoja, huh. 

Vierailija
11/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:37"]

Oiskohan toi nyt ollut vain "keskustelun" tuoksinassa heitetty juttu? Mitä ap itse sanoit juuri ennen kuin mies sanoi noin? Tivasitko ehkä että miksi mies edes on kanssasi?

[/quote]

Mullekin tuli mieleen klassinen nuoren parin riita, jossa toinen (yleensä nuori nainen) väkyttää ensin pitkästi kuinka puoliso ei yhtään välitä, ja sitten alkaa vaatia että "sano vaan suoraan ettet halua olla mun kanssa" tai vastaavaa. Ja kun puolisolta lopulta palaa pinna ja se sanoo sen mitä pyydettiinkin, niin sit loukkaannutaan tosi hirveästi ja ihmetellään miten puolisko saattoi sanoa niin.

Vierailija
12/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on huonoja päiviä, myös miehillä, ihan kaikilla.

Vierailija
13/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:15"]

Mies tokaisi keskustelun päätteeksi että hän on kanssani vain siksi ettei ollut oikein muutakaan naista tarjolla ja hällä ei ole kauheesti valinnanvaraa!!! Siis mitä helvettiä? Ihan tosissaan vastasi noin. Nyt en tiedä mitä ajatella :( hyväksikäytetty olo. Mahtaako edes olla OIKEASTI mitään tunteita minua kohtaan? Meillä 8kk vanha lapsikin. Tuntuu että olen hukannut elämääni moisen sian kanssa..

[/quote]

Mistä te keskustelitte ennen tätä kohtalokasta tokaisua? 

Vierailija
14/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:22"]

Ei voi ketään vaatia rakastamaan. Ei mies ole sika siksi, että Se ei rakasta juuri sinua.

[/quote]

Voi että kun ei ajatella yhtään pidemmälle. Sika siksi, että teki lapsen ja kertoi vasta sitten.

En ole ap

Vierailija
15/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tais lähteä Porvooseen, yöbussi meni just.

Vierailija
16/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mieheni kommentoi jatkuvasti painoani ja kyllästyin totaalisesti.. keskustellessa tuli juurikin taas painoni esille ja kysyin mieheltäni, miksi olet mun kanssa? Jos olen susta lihava ja vastenmielinen, niin eikö olis kaikille parempi että menet ja hankit laihemman akan itelles. Mies sitten tokaisi että nokun ei hän saa ketään muuta ja minutkin otti siksi koska olin ainoa joka hänet huoli... ja joo,en ollut ennen "lihava". Raskauden aikana paino nousi ja lihoin, en vieläkään ole saanut kaikkia kiloja pois. Painoindeksi sanol että olen lievästi ylipainoinen tällä hetkellä (168cm/72 kg).

En asiaa kysyessä huutanut ym, aivan normaalisti kysyin kuten mitä tahansa asiaa..

Ap

Vierailija
17/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tyydyn vain tähän nykyiseen. Parempia odotellessa ;)

Vierailija
18/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Valitettavasti kovin moni muukin on hukannut elämänsä sian kanssa. Jätä se sika ja siirry eteenpäin, mikä tahansa vaihtoehto on parempi kuin nykyinen tilanne.

Vierailija
19/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala mies, kuulostaa siltä ettei kunnioita sinua yhtään. Ei kumppanina eikä äitinä.. Kunnioita sinä itseäsi ja.. No tiedät kyllä, monihan sen täällä jo sanoikin.

Vierailija
20/26 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hän varmasti koki uskoutuvansa sinulle nyt, kun olette kiintyneet toisiinne. Asiayhteyshän ratkaisee, mutta hämmästyksestäsi ainakin päättelen, ettet ollut odottanut keskustelussa negatiivista käännettä. 

Kyllä ihmiset, jotka tahtovat rakastaa toisiaan alkavat rakastaa. Ei se mies ole sen vähäisempi sika kuin kukaan muukaan mies. Hän vain luuli lausuvansa rehellisesti kokemansa tosiasiat kokiessaan, että tunteenne on riittävän vahvat. Hän kuvitteli ilmeisesti kokemansa hyvinkin selväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi