Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aikuinen saa aspergerdiagnoosin?

Vierailija
15.10.2020 |

Ilmeisesti ainoastaan maksamalla isoja summia yksityisellä käynneistä? Vai voiko asian tutkimista pyytää julkiselta jos itsellä on vahva epäilys? Epäilen etteivät käyttäisi resursseja sellaisen asian diagnosoimiseen jolle ei mitään voi, ja tähän asti jos olen käynyt valittelemassa pärjäämistäni saan vain vastaanottokäynnillä ssri-lääkereseptin ilman minkäännäköistä diagnosointia tai jatkotoimenpiteitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvinaista saada se aikuisena

Vierailija
2/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskukseen lääkärin /mtt hoitsun luo, siitä sitten lähete tulee jos tulee ->MTT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sain ainakin lähetteen sairaalaan neurolle tutkimuksiin. Ihan psk. polilta ja olin 37-vuotias. Ilmeni sekä ADD että Asperger.

Vierailija
4/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytään näin päin, onko kukaan saanut tai tietääkö kenenkään saaneen diagnoosia julkisella aikuisiällä? Tiedän kyllä mitä kautta näitä periaatteessa hoidettaisiin mutta jos mitään muitakaan, rajujakaan mielenterveysongelmia ei ole oltu halukkaita tutkimaan niin en usko että ovat kiinnostuneita jos menee paikalle oman aspergerdiagnoosiepäilynsä kanssa.

Ap

Vierailija
5/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysytään näin päin, onko kukaan saanut tai tietääkö kenenkään saaneen diagnoosia julkisella aikuisiällä? Tiedän kyllä mitä kautta näitä periaatteessa hoidettaisiin mutta jos mitään muitakaan, rajujakaan mielenterveysongelmia ei ole oltu halukkaita tutkimaan niin en usko että ovat kiinnostuneita jos menee paikalle oman aspergerdiagnoosiepäilynsä kanssa.

Ap

Tiedän itseni ja useita muita. Olen tuo 3/4-vastaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme