RASITTAA tämä poliitikkojen, ministerien ja THL:n kinastelu kevään maskisuosituksista. Antakaa olla ja keskittykää hoitamaan koronaa NYT, eikä vatvota kevään tapausta!
Nyt todella niitä järeitä toimia tarvittaisi, tautilukemat samoissa luvuissa kuin keväällä, sairaalahoitoon valuu yhä enemmän ja enemmän potilaita, tehohoito alkaa nostaa päätään.
Missä ovat konkreettiset uudet ohjeistukset, suositukset, rajoitukset yms? Näyttää siltä, että nämä keskittyvät nyt kinastelemaan jo menneistä maskilausunnoista kun pitäisi toimia nykyhetkessä. Voitteko arvon johto kinastella näistä asioista sitten, kun tauti on taas saatu hallintaan uudelleen? Voitteko keskittyä nykyhetken koronatilanteeseen eikä puoli vuotta vanhoihin asioihin, joilla ei NYT ole tavallisen ihmisen kannalta enää merkitystä. Ihan kuin lapset riitelisivät "mutku toi sano noin, ja sit mä sanoin näin, sit ne sano nii ja emmä sanonu mitää".
Kyllä meillä aikaa riittää toisiamme syytellä sitten myöhemminkin.
Kommentit (27)
Kyllä mua kiinnostaa kovasti se, että kuka valehteli. Ja valehtelee.
Mulle on ihan sama mitä ne nyt tekee tai tekeekö yhtään mitään. Olen totaalisen kyllästynyt ja väsynyt!
Tämä vuosi on ollut hirvittävä! Elämäni raskain ja multa on sentään kuollut isäkin, jotta jotakin kokemusta siitäkin on.
Yritän pitää huolen itsestäni ja perheestäni ihan omin avuin ja sahajauhoin.
Hallituksen päälle syljen, jos erehtyvät tulemaan vastaan.
Mutta mitä muuta vouhottamista kokoomukselle ja perussuomalaisille sitten jäisi?
lirputi lirputi sannanpylly, lirputilirputi sannanpylly
Maskikinastelu vie huomion siitä että täälläkin ollaan luopumassa demokratiasta kun ilomielin koronapaniikissamme annamme päättäjille oikeuksia sulkea/lakkauttaa milloin mikäkin yritys/toimiala ja rajoittaa ihmisten liikkumista ja kokoontumista ILMAN ETTÄ MEILLÄ ON POIKKEUSTILA PÄÄLLÄ.
Kun ei ole muuta tekemistä!