Maskigalluppi, minkä verran teiltä löytyy kotoa ja kaukasiko aikaa ne riittävät?
Kertakäyttömaskeja paljonko ja paljonko kangasmaskeja?
Kommentit (15)
Avaamaton 25 kpl pakkaus kertismaskeja ja 10 kangasmaskia.
pari kangasmaskia ja 10kpl paketti kertakäyttöisiä, varalta ostanut, vielä en ole tarvinnut.
10kpl kestoja ja kertsejä saa työpaikan aulasta aina kun siellä käy. Laukussa minigrip-pussissa on 4 tai 5 aina mukana
85 kpl ffp3-tason hengityssuojaimia ja 52 kpl ffp2-tason hengityssuojaimia. Olen näiden 7 kuukauden aikana tarvinnut hengityssuojainta 4 kertaa eli riittäväthän nuo aika pitkään. Teen etätöitä ja tilaan ostokseni kotiinkuljetuksella.
1kpl kertakäyttöisiä, sekä yksi rakennuspölymaski.
En ole vielä käyttänyt mutta 50 kpl paketti on. 🦠
Ei löydy yhtään maskia eikä tule löytymään.
Kaikenlaisia on ja kankaisia osaan tehdä lisää
Kertakäyttöisiä on nyt noin 75kpl ja ffp2 10, käytössä olleet toistaiseksi vain kertakäyttöiset nopeissa kauppakäynneissä (mm postin haku). Ruoat tulee pääasiassa kotitoimituksena ja toimistolla meitä on vain pari, niin ei käytetä - kaikki myös vältellään turhaa liikkumista työn/kodin ulkopuolella ja kuljetaan omilla autoilla.
Yksi kertakäyttöinen, jonka sain anopilta, ja itse ommeltuja kankaisia 6 kpl, tarvittaessa ompelen lisää. Tässä kuussa olen tarvinnut maskia kaksi kertaa, bussimatkalla ja hammaslääkärin odotushuoneessa.
On n 100 kertakäyttöistä ja 20 kpl ffp2 maskeja. Kangasmaskeja ei ole. En ole töissä joten en tarvitse päivittäin. Käyn kaupassa, postissa ja silloin tällöin kuljen julkisilla ja terveydenhuollossa. En käy nyt kahviloissa tai missään "turhissa" paikoissa. Helsingissä asun.
Joo on niitä. En oo käyttänyt vielä. 😷 ehkä bussiin ensi viikolla
Ei kumpiakaan. Terkut Jyväskylästä.
Kertakäyttöisiä alle 50. Kangasmaskeja 6. Luulin että mulla on vähän.
Kangasmaskeja ei yhtään. Kertakäyttöisiä yksi avaamaton 50kpl paketti ja yksi vajaa, joka käytössä nyt.