Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko tämän sivuston nyt laittaa kerralla kuntoon.

Vierailija
12.01.2014 |

Sulkekaa vaikka kerralla useammaksi päiväksi. Ja korjatkaa viat.

Turhauttaa kun koko ajan tökkii, sivu ei aukea, keskustelut ei aukea, viestiä et saa läpi sadannellakaan kerralla, tekstin kopiointi ei onnistu jos vaikka tahtoisit yrittää lähettää asiasi joltain toiselta selaimelta yms. yms. Varmenteet ei pelaa, osa aloituksista tulee monta kertaa, samoin viestit...lista on kohta loputon.

Turhauttaa oikeasti vastata johonkin viestiin romaanin verran ja sitten et saa sitä lähetettyä.

Kiitos!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan. Mobiilipuoli tökkii aina.

Vierailija
2/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aivan. Mobiilipuoli tökkii aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos: vaivautukaa laittaamaan edes yksi, YKSI viesti sieltä ylläpidon puolelta miten kauan tämä perusteellinen huoltotauko kestää. Vaikka menisi viikko.

Kommunikointia sieltä ylhäältä päin toivoisi muutenkin, täät on esitetty ennenkin.

-Yksi turhautunut lisää

Vierailija
4/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne tätä lue

Vierailija
5/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time=".01.2014 klo 21:42"] 

Kommunikointia sieltä ylhäältä päin toivoisi muutenkin, täät on esitetty ennenkin.

-Yksi turhautunut lisää

[/quote]

Ylhäältä päin? Meinaatko että ne ylläpitäjät on jotain jumalia??

Vierailija
6/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Vierailija
7/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:50"]

-Yksi turhautunut lisää

[/quote]

[/quote]

:D

Vierailija
8/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha luulla että mikään Sanoman tekele toimii..

Vierailija
9/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan. Jumaluskoille on tyypillistä, että kaipaavat alamaisia, jotka kiltisti odottavat mitä tuleman pitää ja lepyttelyä ja uhrejakin ovat vaatineet tuhansia vuosia. Vaan kovin on hiljaista se viestiminen sieltä korkeuksista alaspäin, vaikka onhan noita kirjoitettu...Raamattuja ja muita.

Vierailija
10/22 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 21:50"]

-Yksi turhautunut lisää

[/quote]

[/quote]No eiks ne vähän olekin, pitää tyytyä siihen mitä annetaan, ja rukoilu on turhaa.

Vierailija
11/22 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas lataa, lataa, lataa ja lataa ja sitten tulee yhteyden aikakatkaisu.

Minulle alkaa riittämään. Kun ei pelaa niin ei pelaa.

Vierailija
12/22 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ongelmat jatkuvat yhä vaan. Huokaus.

Vierailija
13/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta pitää muistaa, että tämä on aika ilmaispalvelu, joten minä ainakin olen tyytyväinen.

Tämän ylläpidosta tulee varmasti persnettoa... Tarkastin joskus huvikseni suomi24:n tietoja, ja se lafka on tehnyt tappiota vuosia (?aina), joten...

Vierailija
14/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki väärät mielipiteet on poistettava heti.

Vierailija
15/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D 

Vierailija
16/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta kuntoon kyllä kiitos! Ei edes ole mikään iso remontti, kun tämä on niin kevyt alusta softan ja sisällön puolesta. Ihan käsittämätöntä lukijoiden halveksuntaa antaa meidän tahallaan kärsiä asiasta, jonka korjaaminen olisi kelle hyvänsä it-nörtille parin päivän homma.

Laskekaa vaikka siellä toimituksessa, kuinka paljon te haaskaatte meidän käyttäjien aikaa turhina latausaikoina, kaatuvina sivuina, katoavina viesteinä ja niin kammottavasti skaalautuvina mobiilisivuina, että palstan seuraaminen vaatii jonkinlaista addiktiota.

Sanoman palkollisena tämä asia hävettäisi minua henkilökohtaisesti. Netti kun on firman kuumin painopistealue journalismissa - ja tämä sivusto on koko lafkan seuratuin keskustelupalsta.

Tämä on siis parasta osaamista Suomen 2010-luvun ykkösmediasyndikaatissa. Sallikaa mun nauraa!

Vierailija
17/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta kuntoon kyllä kiitos! Ei edes ole mikään iso remontti, kun tämä on niin kevyt alusta softan ja sisällön puolesta. Ihan käsittämätöntä lukijoiden halveksuntaa antaa meidän tahallaan kärsiä asiasta, jonka korjaaminen olisi kelle hyvänsä it-nörtille parin päivän homma. 

Laskekaa vaikka siellä toimituksessa, kuinka paljon te haaskaatte meidän käyttäjien aikaa turhina latausaikoina, kaatuvina sivuina, katoavina viesteinä ja niin kammottavasti skaalautuvina mobiilisivuina, että palstan seuraaminen vaatii jonkinlaista addiktiota.

Sanoman palkollisena tämä asia hävettäisi minua henkilökohtaisesti. Netti kun on firman kuumin painopistealue journalismissa - ja tämä sivusto on koko lafkan seuratuin keskustelupalsta. 

Tämä on siis parasta osaamista Suomen 2010-luvun ykkösmediasyndikaatissa. Sallikaa mun nauraa!

ps. tätä viestiä yritetty lähettää nyt kolme kertaa.

Vierailija
18/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kyllä ollut mitään ongelmia (Chrome).

Vierailija
19/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tökkinyt niin on tökkinyt minulla ainakin ihan kaikilla selaimilla. Toissapäivänä tänne ei päässyt moneen tuntiin millään seilaimella. Eilen runksuttti kahdella eri selaimella tasan yhtä kauan (chromella ja firefoxilla).

Hitaaksi tämä on mennyt varsinkin iltaisin, kun on enenmmän porukkaa. Oikeastaan uudistuksen myötä.

Vierailija
20/22 |
14.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja samalla lisään että tämä mobiilisivu on ihan paska.

Miksi ihmeessä joka ainoa kerta kysytään "haluatko käyttää mobiilisivua". Joka kerta vastaan "en". Siitä saa valittua halutun osion esim "aihe vapaa" se onkin sitten joja tapauksessa taas tuo mobiilitekele jossa on pakko klikkailla "näytä lisää" useamman kerran että pääsee viimeiselle ja uusimmille viesteille.

Joku teininörtti sen on kai tehnyt nokiapauhelimelleen sopivaksi.

Sen lisäksi tämä tökkii raskaasti. Hidastelut alkoivat sen ulkoasun uudistuksen jälkeen. Siinä kohtaa olisi kannattanut hankkia valmis keskusteluohjelmisto. Ilmaiseksi saa toimivia ohjelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme