Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi?

Vierailija
15.10.2020 |

Ikuisuuskysymys. Kumpi on "pahempaa", fyysinen vaiko henkinen pettäminen? Stereotypiahan on sellainen, että henkinen on naisten mielestä se pahempi vaihtoehto ja miehet vastaavasti pitävät fyysistä kanssakäymistä pahimpana mahdollisena?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysymyksen selkosuomeksi??

Vierailija
2/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö? Naisten mielestä on pahempi että runkatessasi ajattelet toista naista kuin että käyt panemassa toista naista ajattelematta mitään. Ja miesten mielestä päinvastoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikin.

Vierailija
4/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen pettäminen minulle. Miehellä on lupa ns. käydä vieraissa, mutta jos siihen tulisi mukaan ihastumista, rakastumista, ehkä vuosien salainen rakkaussuhde... Se olisi kova paikka.

Vierailija
5/5 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö? Naisten mielestä on pahempi että runkatessasi ajattelet toista naista kuin että käyt panemassa toista naista ajattelematta mitään. Ja miesten mielestä päinvastoin.

Ennemminkin henkisellä pettämisellä tarkoitetaan esimerkiksi intiimeitä keskusteluja ja vastaavaa parisuhteen ulkopuolisen, usein vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Ilman että tapahtuu mitään suutelua tai seksiä. Näin oli ainakin meillä, kun parisuhteen viilennyttyä erinäisistä syistä pidin tiiviisti yhteyttä toiseen, myös varattuun mutta viimeisiään vetelevässä avioliitossa olleeseen naiseen, jonka kanssa pystyin keskustelemaan hyvinkin intiimisti. Mitään halaamista kummempaa fyysistä ei meidän välillä koskaan ollut, mutta luulen ettei ihastumiseni ollut yksipuolista. Puolisoni piti tätä pettämisenä ja minä myös näin jälkikäteen, minustakin tuntuu nyt että tuollainen intiimi yhteys on pelkkää seksiä paljon pahempaa pettämistä. En minä sitä silloin nähnyt pettämisenä ollenkaan. Onneksi saimme parisuhteen kuntoon, kun lopetin yhteydenpidon puolison uhattua erolla. Ei tämä nainen ainoa naispuoleinen kaverini ole mutta ainoa johon ihastuin noin pahasti, että puolisokin sen huomasi.