Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muutamme Forssasta Helsinkiin...

Vierailija
12.01.2014 |

Tyttö täyttää kohta 12v. Hän alkoi huutaa ja linnoittautui huoneeseensa kuultuaan muutosta. Tuli jotenkin outo ja avuton olo tytön reaktiosta, minä kun luulin, että hän olisi iloinen. Tyttö on kärsinyt yksinäisyydestä täällä, sillä on kiinnostunut eri asioista kuin muut (uutiset, rasismi, politiikka, kirjallisuus). Muutto uuteen paikkaan voisi tarjota valtavasti uusia kavereita.

Tämä kuulostaa tosi tyhmältä, mutta hämmennyin kun tyttö alkoi kiljumaan. Kerroin ystävällisesti, että haluaisin jutella hänen kanssaan, ja sitten kerroin että muutamme muualle. Sanoin että olen jo soittanut hänen uuden koulunsa rehtorille, ja että hän saa uuden kivan huoneen. Siinä kohtaa tyttö alkoi huutamaan, että ei halua muuttaa eikä vaihtaa koulua, ja että pilaan hänen elämänsä. Sitten hän ryntäsi huoneeseensa ja paiskasi oven kiinni.

Miten korvata tämä tytölle, tai miten osoittaa että kaikki menee hyvin? Olen huolissani hänestä ja vihainen itselleni.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat selvää, jollet jo tiedä, ja kerrot yleisellä tasolla Helsingin tarjoamista mahdollisuuksista. Uudet kuviot tekevät kaikille hyvää sekä asuminen palvelujen äärellä. Asian ymmärtää vasta ehkä sitten kun on nähnyt pientä ja suurta, sekä erilaista ympäristöä. Te päätätte minne perhe liikkuu mutta pohjustaa pitää.

Vierailija
2/2 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli varhaisnuorelta normaali reaktio, älä ole huolissasi! Tyttösi tarvitsee vain aikaa totutella ajatukseen. Usko pois, muuttopäivänä hän ei enää kilju eikä pitele ovenkarmeista kiinni :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän