Kellään kokemusta laihdutusvalmisteesta joka tehoaa?
Kevään aikana pitäis saada pois 10-15kg ja tuntuu aika ylivoimaiselta. Olen ennen pystynyt laihtumaan 20-30kg ja nyt on raskaan työn takia lohtusyömisen myötä hiipinyt takaisin liikakiloja. Tämän työn takia en jaksa panostaa ollenkaan itseensi en liikuntaan enkä ruokavalioon. Olo on epätoivoinen koska fyysinen olo kurja painon takia. Tiedän että ruokavalion on muututtava mutta millä tavalla laihtua ilman nälkää kun en ehdi enkä jaksa urheilemaan paljonkaan.
Kommentit (13)
Kysehän on myös aika paljon tottumuksista, ota pieni akel kerrallaan. Opettele ensin vaikka syömään porkkanaa, paprikaa ja muuta "heinää" mistä pidät. Syö epäterveellisten välipalojen sijaan. Mulla ainakin toimii se, että lohtumussutan vaikka porkkanaa enkä suklaata. Rouskuvaa vihannesta on mukava myös järsiä kun syöminen on paljon konkreettisempaa. :)
Porkkanahan ei tietty perusongelmaa vie pois, mutta saat vähemmän energiaa. Myös turha sokeri väsyttää oikeesti, kannattaa karsia tietoisesti pois kaikki valmiit jogurtit, vaalea leipä jne. Aattele yhdessä 2dl jogurtissa saattaa olla melkein 10 sokeripalaa. Opettele myös syömään marjoja, varsinkin näin kaamosaikaan tarvitset vitamiineja.
Aikaa löytyy kyllä jos vaan oikeesti haluat, tee vaikka vatsoja sillä aikaa kun pesukone linkoaa, tai kymmenen askelkyykkyä sillä aikaa kun kahvinkeitin pöräjää. Liikeneekö sinulta joka toinen ilta kolme minuuttia? Heittäydy selällesi ja venyttele takareidet ja pohkeet hyvin, huomaat aamulla selvän eron olossa. Ei liikunan tarvitse olla aina sitä tunnin rääkkiä. Liikunta auttaa mielialaankin, tämä on ihan selvä fakta. Kyllä sää onnistut. :)
Kokeile Easy dietia. Ei ainakaan nälkä vaivaa.
Figurel low carb, en tiedä laihduttaako mutta ainakin estää hiilareista johtuvan mahan turvotuksen minulla. Sivuvaikutuksena pierut, ripuli ja vatsanväänteet..
Mulla ei ole varsinaisesti ylipainoa enää, mutta vahva vihreä tee- ja CLA-kapselit ovat toimineet tosi hyvin ruokavalion ja treenin ohella nyt. Nesteet liikkuu tehokkaasti ja treenikin on iisimpää kevyemmällä nesteellä.
Jos on reipasta YP:tä niin taitaa olla viisainta vetää jo mainittuja pusseja. Sitten tehdä heti alkuun se elämäntapamuutos.
Patrik Borgin blogi ja kirjat. Miinukset: et pääse helpolla. Plussat: ilmaista (jos löydät kirjat kirjastosta), pureutuu ylipainon taustasyihin ja auttaa muuttamaan elämäänsä hitaasti mutta pysyvästi.
Miksi ei saa olla nälkä? Mitä nälkä haittaa? Minulla on nälkä suurimman osan vuorokaudesta mutta se ei haittaa yhtään. Vasta silloin kun verensokeri laskee liikaa se alkaa haitata. Syön säännöllisesti joka päivä mutta en koskaan mahaani täyteen ja harvoin iltapalaa. Nukun ihan hyvin nälkäisenä, jopa paremmin kuin ruokailtuani.
Mulla olisi ylimääräisiä glucomannan kapseleita. Ostanut tässä kesällä. Enpä juuri ole syönyt, joten niiden tehosta en tiedä. Halvalla voisin myydä. Löytyy 6 pss.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:21"]Nutrilett, amfetamiini.
[/quote]
Nämä. Lisäksi alkot ja herkut pois.
Kyllä se vain on lähdettävä ruokavalion muutoksesta. Oikotietä ei ole. Jollain on auttanut guarem-rakeet.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:20"]
Konjak eli glukomannaani auttaa mutta pierettää.
[/quote]
miten se auttaa? miten se vaikuttaa?
Konjak eli glukomannaani auttaa mutta pierettää.