Vinkki naisille, jotka eivät erityisesti välitä seksistä
Sain aivan mahtavan ja toimivan idean joskus vuosi sitten. Minulle seksi on aika tyhjänpäiväistä ja käytän aikani mieluiten johonkin muuhun järkevämpään. Aiemmin yksinkertaisesti kieltäydyin valtaosasta miehen vonkausyrityksistä, mutta kiukuttelun takia oli aina välillä pakko suostua.
Yhden sanomalehtijutun kautta tuli idea, että en kieltäydy kertaan vonkauksesta, mutta olen täysin passiivinen, toki suutelemiseen oli pakko vastata. Aluksi mies könysi päälle ihan jatkuvasti, mutta pikkuhiljaa tahti alkoi hidastua ja kerrat vähentyä. Nyt ei ole mies vongannut seksiä yli kolmeen kuukauteen ja myöskään ei ole syytä kiukutella, kun on joka kerta saanut kun on halunnut.
Suosittelen muillekin, puolen vuoden ärsytyksellä ja jopa piinalla, on tilanne se ettei tarvitse enää "pelätä" että joutuu väkisin harrastamaan seksiä. Voi mennä nukkumaan milloin haluaa tai makoilla vapaasti sohvalla telkkaria katsoen.
Kommentit (43)
Jos lahna osoittaa elonmerkkejä, heitä se järveen.
Vierailija kirjoitti:
Naisystäväni on jo kolme kuukautta ollut tosi tyytyväinen korkeaan viriiliyteeni kun ei ole kotona ollut mitään aihetta pussien tyhjennykseen. Näin toivon asioiden jatkossakin sujuvan.
Miehesi (tai ehkä en ole miehesi, mutta vastaavassa liitossa elävä mies kuitenkin)
Mitä ihmettä tuo tarkoittikaan?
Mutta sen voin sanoa, että tuo APn aloitus ihan järkytti minua; niin kammottavaa irvikuvaa en ole avioliitosta(tai muustakaan..) kuullut oikeastaan ikinä. Hävettää naisena ihan. Just äsken jumalallista seksiä oman ukon kanssa...en vois kuvitella parempaa.
Naisystäväni on jo kolme kuukautta ollut tosi tyytyväinen korkeaan viriiliyteeni kun ei ole kotona ollut mitään aihetta pussien tyhjennykseen. Näin toivon asioiden jatkossakin sujuvan.
Miehesi (tai ehkä en ole miehesi, mutta vastaavassa liitossa elävä mies kuitenkin)