Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous ällöttää jo

Vierailija
12.01.2014 |

Jokavuotiseksi ilmiöksi tullut Putous ärsyttää ja ällöttää jo. Samalla konseptilla väkisin väännetyt hahmot eivät ole enää huvittavia, vaan ärsyttäviä.

Olisiko jo aika laittaa Putous pakettiin ja lopettaa tuo typerä aivoton 'viihde', josta ei enää viidennellä tuotantokaudella kunnollista viihdettä oikeasti enää löydy?

Putous on kuin viidettä kertaa uudelleen lämmitetty maksalaatikko. Ei se maistu enää kuin paskalta, vaikka sitä miten lämmittäisi uudestaan ja uudestaan. Se maistuu yhtä hyvältä kuin kaksi kertaa käytetty kondomi.

Lopettakaa Putous ystävät hyvät. Laittakaa tuo paskaohjelma naftaliiniin ja päästäkää meidät pahasta.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kokonaan uutta viihdettä lauantai-illan parhaaseen katseluaikaan kiitos!

Ei saman lämmittelyä vuodesta toiseen! Tilaa jollekin kokonaan uudelle!

Vierailija
2/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en faneihin lukeudu, mutta tilanne selviää helpolla tavalla: jos noin ottaa pattiin niin TADAA! Älä katso ohjelmaa :)

Tiedoksi Putouksen vihaajille, että telkkarista löytyy muitakin kanavia kuin kolmonen ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö, että kaukosäätimestä löytyy nappula, jolla voi vaihtaa kanavaa? Ja on muuten sellainenkin nappula, jolla telkkarin saa jopa suljettua.

Vierailija
4/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla kymmenkunta kanavaa mille vaihtaa!

Onhan se vähän nihkeä,mutta viihdyttävä silti.Aion katsoa.

Vierailija
5/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat on niin itsekeskeisiä, että jos töllöstä tulee jotain, mikä ei miellytä, sen sijaan että kanava vaihtuisi, nostetaan hitonmoinen älämöläkkä..

Vierailija
6/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun selviäisikin vaan vaihtamalla kanavaa tai sammuttamalla telkkarin. Mutta kun sitä samaa paskaa on netti facebookia myöten täynnä, ei voi välttyä.

Jotain uutta (oikeaa) viihdettä, kiitos. Elvyttäkää vaikka Bumtsibum, sekin oli parempi.

Vierailija
7/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 10:56"]

Av-mammat on niin itsekeskeisiä, että jos töllöstä tulee jotain, mikä ei miellytä, sen sijaan että kanava vaihtuisi, nostetaan hitonmoinen älämöläkkä..

[/quote]

Samaahan ne salkkarivihaajatkin on jo vuosia tehneet, muuallakin kuin av:lla...

Vierailija
8/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitasko samalla lopettaa Ajankohtainen kakkonen, Summeri ja Emmerdale? Kun mä en tykkää niistä ja mua ärsyttää, kun joku kaveri tykkää ja puhuu niistä Facebookissa, vaikka mä oon siellä. Mun on niinku vaan pakko lukea ne kaikki homoilta-päivitykset ja sit mua ärsyttää vaan lisää.. Mehän puhuttiin homoista jo toissavuonna. Eihän kukaan niistä nyt enää jaksa puhua. Ja sit vielä naapurin Ristoki kerto vitsin, jonka olin kuullu jo ja mä en ees tykkää vitseistä. Muuttais pois.

Vierailija
9/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on niin out! Lopettakaa vanhan lämmittäminen ja tuokaa tilalle jotain uutta jo vihdoin! Lauantain paras katseluaika menee tuolle roskalle vuodesta toiseen!

Vierailija
10/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna en jaksanut edes katsoa, mutta nyt päätettiin ihan hyvin vuoksi katsoa ensimmäinen jakso. Oli itse asiassa positiivinen yllätys, saatetaan katsoa jatkossakin.

Vierailija
11/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous on ollut jo kolmannesta kaudesta täysin passé. Huumori on auttamattoman väsynyttä.

Vierailija
12/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin hyvä just!!:D

Vierailija
13/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sehän on nykyään pelkkä lastenohjelma. Mahtaa aikuisia ihmisiä nolottaa, kun tietävät, että kotisohvilla heitä fanittaa 6-14 lapset ja heidän kanssaa ohjelmaa katsovat äipät ja joskus pakotettuina myös isät.

Jotenkin noloa. Jos olisin koomikko tai edes näyttelijä, haluaisin jutuilleni jonkun muun kuin jutuilleni liian nuoren yleisön, joka on kuitenkin ainoa, jolle ne jutut aidosti kelpaa. JOtenkin kornia :D

Vierailija
14/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 13:17"]

Putous on ollut jo kolmannesta kaudesta täysin passé. Huumori on auttamattoman väsynyttä.

[/quote] 

Taidat olla vain peruskoulun käynyt siideripissis.

Vierailija
15/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä ja lasten kanssa lauantai-illan mukava hetki katsoa sitä.

Vierailija
16/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma!Ei ole pakko katsoa,jos ei halua:)

Vierailija
17/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä sitäkään miksi hyvät näyttelijät kuten jussi vatanen tai krista kosonen ovat mukana tuossa surkeassa ohjelmassa. alhaalla on suomalaisten ajattelukyky, jos tuo on oletus keskivertoihmistä viihdyttävästä huumorista.

katsokaa kimmo-sarjaa, siinä on pääosassa vatanen ja se on todella hauska ja hyvin tehty. siskonpetikin on huippuviihdettä putoukseen verrattuna.

naurettavinta on iltapäivälehtien tekemät jutut putouksesta.

putous on sellaista väsyttävää öhö öhö öhö-huumoria.

Vierailija
18/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

putous k-18 nii jo rupeis kiinnostaan miks sen pitää olla koko perheen ohjelma....ei aikusia naurata samat asiat ku lapsia...

Meni vähä maku jo viime vuonna. Seksiä ja paljasta pintaa viime vuonnakin koko ohjelma täynä mutta armin tippuri vitsi oli liikaa?

Vierailija
19/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit vaihtaa kanavaa jos ei kiinnosta. Mä en oikein ymmärrä tätä valitusta, kun ketään ei sitä putousta pakoteta katsomaan.

Vierailija
20/26 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännty kys. ohjelmasta. Ja ärsyttää kun vanhemmat antavat lastensa katsella niitä. Sitten on koulut ja päiväkodit täynnä niitä munamiehiä koko loppu vuoden. Huoh :/

Ja pakko katsotuttaa jaksot omillakin lapsilla, koska muuten he jäävät täysin ulkopuolelle kun eivät tiedä mistä puhutaan.

Missä päin suomea asuisi mahdollisimman paljon ihmisiä, jotka eivät katso Putousta? Muutan sinne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi