Onko kukaan muu kyllästynyt koulukiusaaja Jukka Hildeniin?
Todella rasittava kaveri.
Kommentit (23)
Kaikista eniten naurattaa ne persut, jotka kertovat kuinka on kateutta kritisoida tätä koulukiusaajaa.
Mitä tuolla oli Iltalehden jutussa, että isä oli poikakodin kasvatti, eikä osannut lukea tai kirjoittaa. Voiko tämä olla mahdollista Suomessa?!
Tämä luuseri etsii vain hyväksyntää, ei todellakaan kiinnostava jannu. Ois voinut joku temppu epäonnistuakin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolla oli Iltalehden jutussa, että isä oli poikakodin kasvatti, eikä osannut lukea tai kirjoittaa. Voiko tämä olla mahdollista Suomessa?!
Tuskin Jukkis osaa itsekään vieläkään lukea tai kirjoittaa.
Joka päivä joku juttu iltalehdissä, hoh hoijaa. En klikkaa, jotta vähenisi.
Tuollaiset duudsonitouhut varmaa ihan ok, ku on 20 tms. Nythän tuolla pellellä ei ole mitään annettavaa, pitää vain roikkua julkisuudessa.
Mä luulen että sillä alkaa nyt vasta omatunto kolkuttaa ja pää prakailee. Lapsen myötä.
Satsi lähtee vaavin kanssa lätkimään tuosta suhteesta kunhan pääsee takaisin jenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että sillä alkaa nyt vasta omatunto kolkuttaa ja pää prakailee. Lapsen myötä.
Mikä pää?
Jukka JÄTTI ensimmäisen vaimonsa ja 2 lasta...sen uuden takia-SE sanoo siitä koulukiusaajasta kaiken!
Joskus on ollut sanonta, että "takaraivo näkyy edestä päin". Se sopii Hildeniin hyvin.
Kukahan on kehittänyt "mediapersoona" Maisa Torpasta Wikitilin?
No kukas muukaan kuin Maisa Torppa.
Samanlainen luuseri kuin tämä Hilden.
Sillä on ihana vaimo mutta se Jukka tunkee sinnekin joka postaukseen. Chachi ei taida saada ilmaa ollenkaan
Ärsyttävä kun on joka ohjelmassa itkemässä ja liikuttumassa. Kyllä se on jo tullut selväksi että uusi perhe on tehnyt hänestä herkän ja rakastavan, ihan joka tanssiesityksen jälkeen ei tartte nyyhkyttää suorassa lähetyksessä
Ööö... mä en avaa uutisia ihmisistä joihin olen kyllästynyt. Hildenkään ei ole vielä meille kotia väkisin ängennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävä kun on joka ohjelmassa itkemässä ja liikuttumassa. Kyllä se on jo tullut selväksi että uusi perhe on tehnyt hänestä herkän ja rakastavan, ihan joka tanssiesityksen jälkeen ei tartte nyyhkyttää suorassa lähetyksessä
Katot ehkä liikaa telkkaria.
Todellakin olen, aivan käsittämätön urpo.