Vivian Valpuri- blogi
Hän on näitä suureen ääneen ihkutettujen Alexan ja Mungon ystäviä. Mitähän mieltä? Okei, hauskaa luettavaa väsyneenä pläräillessä. Teksteistä kuitenkin huokuu hirveä itsekeskeisyys ja miksi pitää viljellä kirosanoja joka toisessa lauseessa? Kuvissa näyttää myös niin minä<3minä-ihmiseltä että huhhuh.
En voi olla ajattelematta, että yrittääkö tarkoituksella olla niin erilainen kuin mungot ja alexat? Että veisi kaikki lukijat, kun on nyt niin erilainen?
Tässäkin blogissa kaikki on ihanuutta, rakkautta ja tyytskäriä, hyi kamala :D
Kommentit (16)
Mikä vitun valta näillä paskapussibloggareilla on kaikille keskustelupalstoille? Mihin kaikki viestit ovat kadonneet?
Nää tietyt bloggarit on itsekeskeisiä pikkusieviä näprääjiä eikä niitä saa arvostella
tykkään kyllä jos on luonnostaan tuuheat (ja tummat) kulmakarvat ja ne näkyy nyt olevan jonkinlainen trendi. Esim. malli Cara Delevingnellä on "trendikkään tuuheat" kulmat. Liekö sitten tämän trendin perässä osa bloggaajistakin innostunut kulmakarvoista ja meikkaavat itselleen nyt, noh, luonnottomalta näyttävät sabluunat silmien yläpuolelle. Luonnostaan jos on näyttävät kulmat, ne tosiaan ovat upeat, mutta kulmavärillä/kynällä suditut kulmat eivät kyllä mielestäni näytä kuin koomisilta :P
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 01:49"]
Mutta iso peukku silti Vivianille!
[/quote]
Tungettuna aunukseen?
Mä tykkään! Vivian kirjoittaa elävää tekstiä eikä vaikuta tyhjäpäältä. Toki vaatteet ja kengät on esillä, muttei mun mielestä mitenkään elvistelymielessä, että kattokaan kun ostin nämä 2000 euron ihanuudet. Vaikuttaa, että Vivianin elämässä on muutakin kuin peili ja Michael Korsin kello.
Miksi joka kuvassa pitää näyttää keskaria??? Aika outoa aikuselta ja "muka niin fiksulta" naiselta.. Tykkäsin eka mutta maku meni jo aikaa sitten. Itseään täynnä.
Ihan hauskaa luettavaa :) Välillä tulee joidenkin postausten kohdalla mieleen että aivan kuin olisi väen vängällä väännetty. Mutta iso peukku silti Vivianille!
Hahaa, olin unohtanut koko Vivianin jo! Sama mimmi oli aikoinaan jo IRC-galleriassa kymmenisen vuotta sitten "julkkis", nickillä vichy. Samaan tyyliin "julkkis" oli samassa yhteisössä samoista syistä mm. Laura. Vivian ainakin piti jotain blogin tapaista jo silloin IRC-galleriassa, kun sellanen mahis tuli sinne.
Huippu juttu, vähän kuin törmäisi "vanhaan tuttuun" lukioajoilta näiden kaikkien uusbloggaajien keskellä. :)
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 03:36"]Noi kulmakarvat....
[/quote]
Erikoiset on!
Plääääh