Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan muu velkajärjestelyssä?

Vierailija
11.01.2014 |

Minulla 3 vuotta takana, kaksi edessä 0-maksulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah, vain roskaväki on talousvaikeuksissa.

Vierailija
2/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pääsit? Oliko paljon velkaa? Miksi 0 maksulla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, mutta maksoin sen nopeammin pois kun oli suunniteltu. Nyt yritän pitää päätä veden pinnalla vaikka väkisin...

Vierailija
4/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:32"]

Hahhah, vain roskaväki on talousvaikeuksissa.

[/quote] Tulepa kylään! Voisi nauru loppua nopeasti. :-D Aina vain ei tiedä miten elämä kuljettaa, kaikkeen ei voi varautua etukäteen, mutta erehdyksestä oppii, enemmän kuin sinä.

Vierailija
5/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on 0-maksu? Miten ja millä elätte ohjelman ajan? Mikä tilanteeseenne johti?

Vierailija
6/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 4 vuotta velkajärjestelyä takana. Kuukausilyhennys 947e/kk. Eli nyt olen maksanut noin 50 000e jo velkoja pois. Vielä tämän vuoden marraskuuhun pitäisi jaksaa. Sitten onkin jo 60 000e maksettuna. Mulla ei ole nolla-ohjelma, koska käyn töissä ja maksan velkoja palkasta.

Alkuperäinen velka oli noin 30 000. Joten olen maksanut sen tuplana velkojille. Summa kaksinkertaistui perintätoimistoissa, ulosotoissa, käräjäoikeuksissa jne. Velkojia oli 16.

Niin, ja pääasia. En selvitynyt aikoinani, koska sairastuin vakavasti. Taistelin sairautta vastaan 3 vuotta ja tervehdyin. Onneksi näin, kun sairaudessani on kuitenkin menehtymisenvaara suuri. Menin töihin, ja aloin selvittämään velkojani. Ja päädyin velkajärjestelyyn. Hyvä näinkin,vaikka tiukkaahan tämä lapsiperheessä on.

Vierailija
7/7 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. 4 vuotta velkajärjestelyä takana. Kuukausilyhennys 947e/kk. Eli nyt olen maksanut noin 50 000e jo velkoja pois. Vielä tämän vuoden marraskuuhun pitäisi jaksaa. Sitten onkin jo 60 000e maksettuna. Mulla ei ole nolla-ohjelma, koska käyn töissä ja maksan velkoja palkasta.

Alkuperäinen velka oli noin 30 000. Joten olen maksanut sen tuplana velkojille. Summa kaksinkertaistui perintätoimistoissa, ulosotoissa, käräjäoikeuksissa jne. Velkojia oli 16.

Niin, ja pääasia. En selvitynyt aikoinani, koska sairastuin vakavasti. Taistelin sairautta vastaan 3 vuotta ja tervehdyin. Onneksi näin, kun sairaudessani on kuitenkin menehtymisenvaara suuri. Menin töihin, ja aloin selvittämään velkojani. Ja päädyin velkajärjestelyyn. Hyvä näinkin,vaikka tiukkaahan tämä lapsiperheessä on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi