Unelmakämpässä vesimaksu 22€/kk/henkilö :(
Taitaa asuntokauppa kaatua tähän, meillä on nimittäin 6 henkeä.
Mikä ihme järki on tuollaisissa vesimaksuissa? Miksei voi olla mittaria ja vesi kulutuksen mukaan :(
Piru että harmittaa kun muuten olisi niin sopiva rivarinpätkä meille!
Kommentit (44)
Yhtiössä kerätään vesiennakkoa 10€/hlö/kk ja 3 kk välein tulee tasauslasku mittarilukeman perusteella. Siis joka asunnossa on oma mittari kylmälle ja lämpimälle vedelle. Minä maksan kaikkiaan vedestä n. 20€/kk.
Onko vähän vai paljon?
Mikä on veden hinta, vaihteleeko eri paikoissa?
Asun 'suuren' kaupungin keskustassa. Putkiremppakin tehty vastikään eli vuotoja ei pitäis olla.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:36"]
2000e lämmitykseen 200m2 talolle kuulostaa hyvältä. Ja nytkö on niin että nimenomaan 200m2 pidetään lämpimänä? Meillä 170m2 talo mutta vain 120m2:ssä pidetään jatkuva lämpö. Muut neliöt varastotiloja ja autotalli, joita lämmitetään satunnaisesti tarpeen mukaan.
[/quote]
200 neliötä on se, jossa asutaan ja jota pidetään lämpimänä, lisäksi sitten autotalli vähän alle 100 neliötä, joka ei ole niin lämmin.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 20:39"]
Yhtiössä kerätään vesiennakkoa 10€/hlö/kk ja 3 kk välein tulee tasauslasku mittarilukeman perusteella. Siis joka asunnossa on oma mittari kylmälle ja lämpimälle vedelle. Minä maksan kaikkiaan vedestä n. 20€/kk.
Onko vähän vai paljon?
Mikä on veden hinta, vaihteleeko eri paikoissa?
Asun 'suuren' kaupungin keskustassa. Putkiremppakin tehty vastikään eli vuotoja ei pitäis olla.
[/quote]
No mun mielestä on aika paljon, kun meillä ei mene koko perheeltä kuin 15€/kk. Mutta kukin laittaa rahansa mihin haluaa.
2000e lämmitykseen 200m2 talolle kuulostaa hyvältä. Ja nytkö on niin että nimenomaan 200m2 pidetään lämpimänä? Meillä 170m2 talo mutta vain 120m2:ssä pidetään jatkuva lämpö. Muut neliöt varastotiloja ja autotalli, joita lämmitetään satunnaisesti tarpeen mukaan.