Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atte Korholan nainen LÄHESTYMISkeltoon

Vierailija
11.01.2014 |

ISn mukaan hyljätty nainen oli piiloutunut Korholanlauteidenalle ja pantu lahestymiskieltoon!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän se oli Atte joka Eija-Riitan jätti. Ja jo siin miksiköhän?

Vierailija
22/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ei ollut väkivaltainen, niin kuulostaa jotenkin surkuhupaiselta professoritason mieheltä hakea lähestymiskieltoa. Lähinnä tämän kautta luvassa negatiivista julkisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva jos aloituksiin voitaisiin linkittää ne uutiset joihin viitataan. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288641284530.html

Vierailija
24/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:44"]

Jos nainen ei ollut väkivaltainen, niin kuulostaa jotenkin surkuhupaiselta professoritason mieheltä hakea lähestymiskieltoa. Lähinnä tämän kautta luvassa negatiivista julkisuutta.

[/quote]

"Korholan kertoman mukaan ex-kumppani muun muassa pommitti häntä puheluin ja tekstiviestein puolen vuoden ajan. Puheluita tuli hänen mukaansa satoja, yöllä ja päivällä. Viimeinen pisara oli, kun nainen piiloutui yöllä Korholan saunan lauteiden alle." http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288641284530.html

Ihan naurettavaa väittää, että vain väkivaltaisia exiä vastaan voisi hakea lähestymiskieltoa, muuten on "surkuhupaisa" ihminen. Siinä kohtaa kun exäsi vainoaa sinua puhelimitse puoli vuotta eron jälkeen ja tunkeutuu kotiisi, tule tänne kertomaan kuinka asia ei sinua haittaa.

Vierailija
25/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 16:04"]

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:53"]

Noniin muutama fakta:

-Nainen oli yli 40-vuotias. 

-Atte ja Eija-Riitta eivät eronneet kenenkään takia, muutakuin itsensä. 

-Ei todellakaan jättänyt millään tekstarilla, huh.

-Atte ei siis ollut tämän naisen professori, lehdet vain kirjoittivat opiskelijana, että lööpit myyvät. 

[/quote]

Mitä paskaa sä oikein suollat. 

IS:

Korhola kertoi oikeudessa, että hänen ja nuoren teologian opiskelijan seurustelu alkoi keväällä 2012.

Nelikymppinen ei ole nuori. 

[/quote]

Niin no, tiedoksi vain olen lähipiirissä.

Vierailija
26/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä iltalehdistöltä vähän muuttaa uutista raflaavampaan suuntaan (=vanha ukko, nuori teologian opiskelijaneitonen). 

Vierailija
27/43 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että uskoontulo voi olla yksi piirre epävakaassa persoonallisuudessa. Mutta ymmärrän kyllä senkin että nuorella naisella voi kilahtaa pahastikin kun vanhempi mies kehtaa jättää.

Vierailija
28/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kyllä melkoisia google-guruja. Koitin itekin mutta en mä vaan mitään löytänyt millään perus-hakusanoilla. Pitäis kai olla ovelampi!

Vierailija
29/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 17:17"]

Te ootte kyllä melkoisia google-guruja. Koitin itekin mutta en mä vaan mitään löytänyt millään perus-hakusanoilla. Pitäis kai olla ovelampi!

[/quote]

Paskanmarjat sieltä mitään löydy. Joku hörhö keksii ton päästään. Motiivia en tiedä. 

Ei ne iltapäivälehdetkään sentään nelikymmpistä nuoreksi kutsu.

Vierailija
30/43 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on teologi ja on aivan patologinen valehtelija. Seurusteli eromme jälkeen yhden teologian opiskelijan(30-v. naisen) kanssa, joka oli myös aivan sekopää. Oli lapsena tullut isänsä raiskaamaksi jne. kävi 3 kertaa viikossa terapiassa. TAitaa nuo teologit olla vähän "sellasia viirapäitä": Ja tiedoksi: en ole katkera. Jätin exäni 10 vuoden hullun suhteemme jälkeen.

Vierailija
31/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 12:47"]

Lieneekö sama joka täällä kertoi stalkkaavansa miestään puskissa...

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/1657058/ketju/ilta_pimenee_lahden_kohta

Hmm, milloinkohan tämä Korholan geissi on tapahtunut?

Vierailija
32/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olihan tuo purrut ja kynsinyt, sekä muuten häiriköinyt. Tunkeutunut asuntoon ja huudellut törkeyksiä. Kuinka paljon kenenkään tarvii kestää häiriköintiä, edes miehen? Vai onko tosiaan niin, että miestä saa häiriköidä, mutta jos tilanne on tosinpäin niin nainen kyllä saa hakea lähestymiskieltoa? Mies taas ei?

Vierailija
33/43 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä sai kun Eija-Riitan jätti. Eija-Riitta fiksu ja kaunis nainen. Toivottavasti löytää arvoisensa.

Vierailija
34/43 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä lähestymiskieltoa voi tarvita muutenkin kuin väkivaltaiselle puolisolle. Esim. jatkuva häiriköinti ei ole kovin hauskaa. Onhan niitä paljon sellaisia miehiäkin jotka ovat pommittaneet exää sadoilla tekstareilla ja puhelinsoitoilla ja väijyneet asunnon lähistöllä. Eikö tuollaisille muka kuulu lähestymistkielto? Vai muuttaako asiaa muka se, että nyt kyseessä oli nainen? Ei tuo tapaus kovin tasapainoiselta vaikuta kun väijyy jossain lauteitten alla ja kiipeää parvekkeen kautta toisen asuntoon.

Sitä paitsi nainen oli myös väkivaltainen. On mm. purrut Attea useampaan kertaan (siis muuten kuin seksisessioiden aikana ja luvalla).

Vierailija
35/43 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:28"]

Mun exä on teologi ja on aivan patologinen valehtelija. Seurusteli eromme jälkeen yhden teologian opiskelijan(30-v. naisen) kanssa, joka oli myös aivan sekopää. Oli lapsena tullut isänsä raiskaamaksi jne. kävi 3 kertaa viikossa terapiassa. TAitaa nuo teologit olla vähän "sellasia viirapäitä": Ja tiedoksi: en ole katkera. Jätin exäni 10 vuoden hullun suhteemme jälkeen.

[/quote]

Tää oli hauska. Olen itse teologian yo. eikä ole vuosien varrella tiedekunnassa tullut vastaan juuri minkäänlaisia ns. "sekopäitä." Ihmisiä, niin hauraita kuin vahvoja sen sijaan on tullut vastaan paljonkin.

Vierailija
36/43 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Tää oli hauska. Olen itse teologian yo. eikä ole vuosien varrella tiedekunnassa tullut vastaan juuri minkäänlaisia ns. "sekopäitä." Ihmisiä, niin hauraita kuin vahvoja sen sijaan on tullut vastaan paljonkin.

Vierailija
37/43 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, miten se on ihmisen itsensä vika ja tekee hänestä "sekopään" jos hän on ollut lapsena isänsä hyväksikäyttämä? Ohis

Vierailija
38/43 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:24"]

[/quote]

[/quote]

Tunnen kaksi pappia. Toinen istuu sujuvasti ateistien kanssa olkkarissa viettämässä iltaa oluen ja viinin kera, humaani ja kerrassaan "suuri ihminen".

Toinen on kirkkoherrana, yrittää hyötyä vanhoista kavereista taloudellisesti, etova olento ihan kaikkinensa. Niin laskelmoiva etten toista tiedä. Enpä viitsi kertoa yksityiskohtia, kun muuten liian moni saattaisi tunnistaa.

Teologin koulutus ei ole tae minkäänlaisesta moraalista tai ylevästä persoonasta. Kumpaakin äärilaitaa tunnen.

Vierailija
39/43 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vinkkinä vaan, hakekaa googlesta Aten kuvia.

Vierailija
40/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noi uskovaiset niin lutuisia :-).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan