Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atte Korholan nainen LÄHESTYMISkeltoon

Vierailija
11.01.2014 |

ISn mukaan hyljätty nainen oli piiloutunut Korholanlauteidenalle ja pantu lahestymiskieltoon!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkö ikäisekseen hyvännäköinen?!?

http://www.mtv.fi/viihde/muut.shtml/eija-riitta-ja-atte-korhola-eri-osoitteisiin/2011/01/1263560

Ei minun makuuni mitenkään...

Vierailija
42/43 |
22.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:36"][quote author="Vierailija" time="19.01.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 14:28"]

Mun exä on teologi ja on aivan patologinen valehtelija. Seurusteli eromme jälkeen yhden teologian opiskelijan(30-v. naisen) kanssa, joka oli myös aivan sekopää. Oli lapsena tullut isänsä raiskaamaksi jne. kävi 3 kertaa viikossa terapiassa. TAitaa nuo teologit olla vähän "sellasia viirapäitä": Ja tiedoksi: en ole katkera. Jätin exäni 10 vuoden hullun suhteemme jälkeen.

[/quote]

Tää oli hauska. Olen itse teologian yo. eikä ole vuosien varrella tiedekunnassa tullut vastaan juuri minkäänlaisia ns. "sekopäitä." Ihmisiä, niin hauraita kuin vahvoja sen sijaan on tullut vastaan paljonkin.

[/quote]

Tunnen kaksi pappia. Toinen istuu sujuvasti ateistien kanssa olkkarissa viettämässä iltaa oluen ja viinin kera, humaani ja kerrassaan "suuri ihminen".

Toinen on kirkkoherrana, yrittää hyötyä vanhoista kavereista taloudellisesti, etova olento ihan kaikkinensa. Niin laskelmoiva etten toista tiedä. Enpä viitsi kertoa yksityiskohtia, kun muuten liian moni saattaisi tunnistaa.

Teologin koulutus ei ole tae minkäänlaisesta moraalista tai ylevästä persoonasta. Kumpaakin äärilaitaa tunnen.

[/quote]

Mä olen lisäksi ymmärtänyt, etteivät kaikki teologian opiskelijat ole edes uskovaisia. Nää ei vaan varmaankaan rupea papiksi. Ainakin mulla on yksi kaveri joka luki pari vuotta "huvikseen" teologiaa ennen kuin vaihtoi pääaineekseen psykologian. (Voi tietty olla, ettei muualle päässyt sisään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen takana lapset ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme