Onko sulla kännykällesi nahkainen suojakotelo?
Ilmeisesti joulupukki on tuonut sellaisen kaikille muille paitsi mulle. Viime vuoden puolella ei ollut vielä niin yleinen, mutta nyt kun koulut ja työt alkoivat, niin yhtäkkiä aamujunassa kun ympärilleen katselee, niin lähes kaikilla naisilla ja tytöillä on älypuhelimensa ympärillä nahkainen kotelo.
Onko teillä jo kaikilla?
Kommentit (17)
Minulla oli, ihan työnantajan hankkima, mutta nyt se on valitettavasti jo hajonnut.
Meillä on työkännyinä Nokia E7. Puhelin on tosi painava ja liukas, joten suojakuoresta oli apua puhelinta pidellessä.
Nyt kohta saamme uudet puhelimet, ja jos mahdollista niin otan suojakuoren tms siihenkin.
Kyllä on, siihen saa kortit kätevästi. Ei tarvii koko lompakkoa aina mukaan.
Niitä saa ebaysta muutamalla eurolla.
Mä oon käyttänyt suojakoteloa jo ainakin 15 vuotta. Kerrankin edelläkävijä jossain asiassa. En uskaltaisi heittää älypuhelinta reppuun noin vaan. Suojakalvo on tosin näytössäkin.
Aika harva niistä on oikeasti nahkaa. Lompakkomaiset suojat nepparikiinntyksineen ovat tosi juntteja. Suojakalvo näyttöön riittää.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 14:55"]
Aika harva niistä on oikeasti nahkaa. Lompakkomaiset suojat nepparikiinntyksineen ovat tosi juntteja. Suojakalvo näyttöön riittää.
[/quote]
Ei se suojakalvo paljon lohduta, kun puhelin putoaa oikeassa kulmassa ja näyttö on paskana.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:06"]
Ei se suojakalvo paljon lohduta, kun puhelin putoaa oikeassa kulmassa ja näyttö on paskana.
[/quote]
Älä pudota sitä? Olen omistanut 20 älypuhelinta, enä ole pudottanut niistä ainuttakaan.
Mullon violetti tekonahkainen lompakkomallinen. Suojaa iskuilta ja naarmuilta. 600euron puhelinta ei viitsi heittää laukkuun ihan miten vaan.
Terv. se juntti junasta.
Ps. Mullon myös kumpparit jalassa kun sataa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:06"]
[/quote]
Älä pudota sitä? Olen omistanut 20 älypuhelinta, enä ole pudottanut niistä ainuttakaan.
[/quote]
20?! Miten ne niin nopeasti on vanhentuneet että uusi pitää ostaa noin nopeasti? Vaikka haluaisi aina uutta tekniikkaa, kyllä vähintään vuoden voi samaa käyttää.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:07"]
[/quote]
[/quote]
Jotain vikaa niissä - tai sinussa - on, jos koko ajan pitää uusia.
Ei ole koteloita tai muuta, puhelin kulkee taskussa ongelmitta.
On ollut kotelo kaikissa puhelimissa mitä olen koskaan omistanut. Näyttö naarmuuntuu ilman sitä, jos puhelin on esim. lenkkeillessä samassa taskussa avainten kanssa.
Miksi sä teit taas miehille suunnatun kaksimielisen aloituksen? Osalla se nahka on siinä päällä ja osalla ei...
ei oo nahkaista ,sellanen silikooninen. mutta se on jo 3v vanha, aatelin osta uuden
On. Balmuirin nahkainen kotelo on jämäkkä ja suojaa puhelinta avaimilta yms. laukussa. Ongelmana vain on, että se on aina hukassa, kun olen lähdössä ulos. Pitäisi varmaan hankkia sellainen kotelo, jossa puhelin on jatkuvasti mutta en ole vielä löytänyt sopivaa.
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 15:07"]
[/quote]
[/quote]
Jotain vikaa niissä - tai sinussa - on, jos koko ajan pitää uusia.
[/quote]
Ihmettelin ihan samaa. Ei älypuhelimia oo ollut markkinoilla vielä niin montaa vuotta, että joku olis ehtinyt normaalikäytöllä omistaa 20 puhelinta. Tuolla tahdilla täytyis vaihtaa luuria muutaman kuukauden välein.
Ei. Mutta ei ole älypuhelintakaan.