Täytän kohta "pyöreitä", enkä halua juhlia sitä.
En tajua miksi joidenkin on niin vaikea ymmärtää sitä?
Kommentit (13)
Kerrot ihmisille että et aio/ välitä tälläkertaa juhlia, tai että juhlit itseksesi vaikka netflixiä katsellen puolison kanssa tai kirjaa lukien villasukat jalassa tms.
Mun kohdalla syntymäpäivien viettäminen loppui, kun täytin 18. Pikkulapsille toki iso juttu lahjat ja kermakakut. En ymmärrä aikuisten ihmisten vöyhötttämistä syntymäpäivistä.
Minä juhlin 5-kymppisiäni, mutta olen huomannut ettei niitäkään enää monet juhli. Meillä on iso suku, ja minä olen nuoremmasta päästä tätä sukupolvea, enkä ole ollut kuin neljissä 50v juhlissa ennen omiani.
Nyt suvussani on jo moni täyttänyt 60, mutta vain 1 piti juhlat. Itse kyllä aion pitää ja onnekseni sukuni kyllä osallistuu juhliin kun joku vaan järjestää.
Olisiko joillain syynä raha? Isoihin juhliin menee useampi tonni rahaa, omiin juhliini upposi yli 8000€.
Jos et halua juhlia, et järjestä sellaisia. Samaten kerrot lähipiirillesi, että et halua juhlia eikä sinulle sellaisia saa järjestää edes yllärinä.
Minäkään en juhlinut 5-kymppisiäni, kun en pidä edes muiden ihmisten isommista juhlista. Kummallista pönötystä, ihmiset kyräilee nurkissa ja juhlakalu ei kuitenkaan ehdi vaihtaa kuin pari sanaa kunkin vieraan kanssa. Muutenkin jotenkin naurettavaa, että aikuiset ihmiset viitsii juhlia synttäreitä. Kukin toki tyylillään, joku toinen varmasti nauttii juhlien järjestämisestä ja tapaksista.
Lehteen ja someihin ilmoitus "En juhli".
Turha tehdä ongelmaa moisesta.
Jokainen saa itse päättää tekemisistään ja minunkin mielestäni nuo pyöreiden vuosien juhlimiset ovat nykyään ihan turhia.
Juhlat on kiva järjestää jollain kivalla teemalla ja niin, että kaikki juhlijat tekevät myös jotain niiden eteen.
Näistä pyöreiden vuosien juhlimisesta vielä: ei sitten pihtailla tarjoiluiden kanssa.
Jep, syntymäpäivä juhlat on alle 10 vuotiaille, päivä on joka vuosi, EVVK.
Vierailija kirjoitti:
Täytät hillomunkkeja?
Puolitan vihreitä kuulia.
Reilun vuoden päästä tulee 50 mittariin ja en usko kenenkään pakottavan tuota juhlimaan. Urheiluseuran treeneissä tuo saatetaan huomioida, ehkä töissä pomo vie lounaalle mutta muuten on ihan omissa käsissä miten juhlistan.
Ei tarvitse juhlia, jos ei halua