Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaus on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
14.10.2020 |

Vastapuoli jää ikuisesti ihmettelemään mikä hänessä on niin iljettävää ja kamalaa ettei sitä voi edes ääneen sanoa.

Kommentit (224)

Vierailija
81/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ghostannut ja ghostaan jatkossakin jos henkilö ei miellytä tai on liian raskasta seuraa. En ole tilivelvollinen kenellekkään tekemisistäni.

Miksi et uskalla sanoa toiselle ettei kiinnosta? Oletko pelkuri?

Koska se ei riitä että kertoo. Ruvetaan jänkkäämään että miksi oi miksi, jos nyt kuitenkin olisit minun kanssa. Eiköhän ihminen ymmärrä siitäkin jos ei puhu mitään.

Kyllä se kuule riittää. Et vain uskalla koska olet säälittävä selkärangaton pelkuri.

Ja sinä ruikuttava roikkuja.

Kerrotko kenessä olen roikkunut?

Kuulostat siltä, että tunne-elämän kehityksesi on jäänyt 12-vuotiaan tasolle, ei normaali aikuinen ihminen ole noin itsekeskeinen. Mä osaan jättää niin, että jätetylle jää olosuhteisiin nähden hyvä mieli, säilyttää kasvonsa ja ok välit säilyy. En tykkää kerätä turhia vihamiehiä itselleni kuten sä näköjään.

Oletpa sinä hyvä ihminen.

Niin olenkin, se on päivittäinen pyrkimykseni. Olla hyvä eikä paha. Ottaisit oppia.

Itselläni ei ole noin musta valkoinen maailmankatsomus.

musta valkoinen?

Vierailija
82/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä minua ainakaan huvita alkaa selittää eikä perustella, jos ei kiinnostakaan. Jos joku alkaa lyhyen viestittelyn tai yhden tapaamisen jälkeen sellaista vaatia, en pidä ihmistä normaalina.

Sinä oletkin inhottava ja lapsellinen tapaus.

Ensimmäinen takertuja ilmoittautui.

Kerro mikä sinussa on vikana, kun et kestä sitä kun vieraan ihmisen elämä ei pyöri sinun ympärilläsi?

Mikä sinussa on vikana, kun toisten ihmisten kohteleminen kunnioittavasti ei kiinnosta sinua?

Mä en kanssa ymmärrä miksi on niin vaikea sanoa ettei kiinnostakaan. Tuo ghostaus on nimenomaan sitä, että toista ei kunnioiteta yhtään, ihan sama mistä takertumisesta selität. Kaksi täysin eri asiaa. Ilmankos ihmisten on vaikeaa pariutua nykyään, kun tällaisia ihme pelaajia pyörii joka paikassa, joilla ei ole alkeellisimpia käytöstapojakaan.

Miksi se pitää sanoa ääneen? Eikö se ole päivänselvää, että jos viestittelyn tai muutaman tapaamisen jälkeen tuleekin hiljaisuus, niin toisella ei vaan kolahtanut. Tai voihan olla, että palasikin yhteen eksän kanssa. Oli miten oli, niin miksi sitä pitää selittää? Ja sellaista en todellakaan tajua, missä pitäisi oikein syykin kertoa. Mitä väliä sillä on? Kuka haluaa kuulla syyksi, että oli liian lihava, liian ruma pärstä, liian tyhmä, liian hiljainen jne. Harva oikeasti saisi sellaista palautetta, mistä olisi mitään hyötyä. Ruma ihminen on ruma eikä hiljainenkaan luonnettaan voi muuttaa eikä pitäisikään kenenkään vuoksi teeskennellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä minua ainakaan huvita alkaa selittää eikä perustella, jos ei kiinnostakaan. Jos joku alkaa lyhyen viestittelyn tai yhden tapaamisen jälkeen sellaista vaatia, en pidä ihmistä normaalina.

Et voi vastata kysymykseen "miksi susta ei ole enää kuulunut"?

Eikö olis helpoin sanoa vaan ettei enää kiinnosta syystä x niin saisit olla ihan rauhassa?

Miksi pitäisi kertoa, mistä syystä ei enää kiinnosta? Pitääkö kiinnostuksen lopahtamiseen edes olla mitään syytä? Ghostaaminen = kiinnostukseni sinuun on lopahtanut. 

Ei kai mitään maailmassa voi tapahtua ilman syytä. Eikä tarvitse välttämättä kertoa, miksi kiinnostus on lopahtanut, kunhan kertoo, että se on lopahtanut.

Vierailija
84/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten sen ihmisen ongelma joka ei usko sen jälkeen, kun on kertonut ettei kiinnosta. Mutta tuollainen ghoustaus on aivan selkärangatonta ja nimenomaan henkisesti täysin kypsymättömän ihmisen toimintatapa. Jos kyseessä on stalkkeri, niin se on ihan sama sanotko ettei kiinnosta tai ghoustaatko lopputulos on sama. Mutta ei niitä stalkkereita niin paljon ole kuin annatte ymmärtää. Ette te nyt niin upeita kukaan ole, vaikka selvästi moni valheellisesti kuvitteleekin niin.

Vierailija
85/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot ihmiset on huvittavia.

Vierailija
86/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo o yks niistä syistä, miks en haluu mennä deittisivuille. :/ Ei voi olla mielenterveydelle hyväksi tuollainen… Miust vähä tuntuu, et naisille ei riitä, jos laittaa viestin tyyliin: "Hei, vaikutat kivalta immeiseltä. Mitä siun päivään kuuluu/on kuulunut? :)". Enkä jaksa ruveta googlettamaan kikkoja naisten huomion herättämiseen. Sellaista naista en haluu. Niitten sivuje pitäs rangaista niitä käyttäjii, jotka ghostaa. Sit se saattaisi loppua. :) M25

Vierailija
87/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko ehdottaa näin tinderittömänä pitkässä parisuhteessa olevana seuraavaa?

Heti kun alatte juttelemaan, kysytte suoraan oletko ghostaaja? Harvalla on pokkaa sanoa olen, ja harva kehtaa valehdella, joten suuremmalla todennäköisyydellä hän selittelee jotain, edes häpeissään, kun ei enää jutella halua.

Ei sitä voi tietää. Joku ottaa ghostaamisena, kun jonkun mielestä jokin vain lakkasi. Omasta elämästä tulee mieleen montakin esimerkkiä, missä olen ollut ghostattu sekä että joku voisi pitää minua ghostaajana.

Vierailija
88/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on tullut jatkettua suhdetta ihan vaan siksi, kun mies on käynyt itkemään. Ei sekään ole oikein.

No mutta se kertoo silti enemmän susta kuin miehestä. Mitä olet antanut toisen kiristää itseäsi emotionaalisesti. Mä olisin sanonut itkijälle silloinkin että ei kiinnosta ja toivottanut hyvää jatkoa.

Vierailija
89/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehien kanssa on paljon helpompi olla ystäviä. Naiset vaativat jatkuvaa kanssakäymistä ja selittelyä.

Vierailija
90/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro mikä sinussa on vikana, kun et kestä sitä kun vieraan ihmisen elämä ei pyöri sinun ympärilläsi?

Mikä sinussa on vikana, kun toisten ihmisten kohteleminen kunnioittavasti ei kiinnosta sinua?

Mä en kanssa ymmärrä miksi on niin vaikea sanoa ettei kiinnostakaan. Tuo ghostaus on nimenomaan sitä, että toista ei kunnioiteta yhtään, ihan sama mistä takertumisesta selität. Kaksi täysin eri asiaa. Ilmankos ihmisten on vaikeaa pariutua nykyään, kun tällaisia ihme pelaajia pyörii joka paikassa, joilla ei ole alkeellisimpia käytöstapojakaan.

Miksi se pitää sanoa ääneen? Eikö se ole päivänselvää, että jos viestittelyn tai muutaman tapaamisen jälkeen tuleekin hiljaisuus, niin toisella ei vaan kolahtanut. Tai voihan olla, että palasikin yhteen eksän kanssa. Oli miten oli, niin miksi sitä pitää selittää? Ja sellaista en todellakaan tajua, missä pitäisi oikein syykin kertoa. Mitä väliä sillä on? Kuka haluaa kuulla syyksi, että oli liian lihava, liian ruma pärstä, liian tyhmä, liian hiljainen jne. Harva oikeasti saisi sellaista palautetta, mistä olisi mitään hyötyä. Ruma ihminen on ruma eikä hiljainenkaan luonnettaan voi muuttaa eikä pitäisikään kenenkään vuoksi teeskennellä.

Ootko oikeesti noin yksinkertainen?

Vierailija
91/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kiinnosta lukea ensimmäistä sivua enemmän, mutta itse jouduin ghostaamaan ja blokkaamaan yhtä miestä kun ei tämä ottanut ymmärtääkseen ettei minua kiinnostanut jatkaa tapailua. Siinä vaiheessa kun viesteillä pommitetaan pitkin päivää ja yötä vaatien kaikenmaailman ihme selityksiä miksi ei natsaa niin ghostaaminen on ainoa ratkaisu.

Vierailija
92/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ghostannut ja ghostaan jatkossakin jos henkilö ei miellytä tai on liian raskasta seuraa. En ole tilivelvollinen kenellekkään tekemisistäni.

Miksi et uskalla sanoa toiselle ettei kiinnosta? Oletko pelkuri?

Koska se ei riitä että kertoo. Ruvetaan jänkkäämään että miksi oi miksi, jos nyt kuitenkin olisit minun kanssa. Eiköhän ihminen ymmärrä siitäkin jos ei puhu mitään.

Kyllä se kuule riittää. Et vain uskalla koska olet säälittävä selkärangaton pelkuri.

Ja sinä ruikuttava roikkuja.

Kerrotko kenessä olen roikkunut?

Kuulostat siltä, että tunne-elämän kehityksesi on jäänyt 12-vuotiaan tasolle, ei normaali aikuinen ihminen ole noin itsekeskeinen. Mä osaan jättää niin, että jätetylle jää olosuhteisiin nähden hyvä mieli, säilyttää kasvonsa ja ok välit säilyy. En tykkää kerätä turhia vihamiehiä itselleni kuten sä näköjään.

Oletpa sinä hyvä ihminen.

Niin olenkin, se on päivittäinen pyrkimykseni. Olla hyvä eikä paha. Ottaisit oppia.

Itselläni ei ole noin musta valkoinen maailmankatsomus.

Mustavalkoinen? WTF? Että välillä voi olla tosi ilkeäkin? Itsellä kanssa pyrkimys olla hyvä muille joka päivä, ilman että joudun tekemään mitään suuria kompromissejä. Hyvin toimii.

Vierailija
93/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö olis helpoin sanoa vaan ettei enää kiinnosta syystä x niin saisit olla ihan rauhassa?

Miksi pitäisi kertoa, mistä syystä ei enää kiinnosta? Pitääkö kiinnostuksen lopahtamiseen edes olla mitään syytä? Ghostaaminen = kiinnostukseni sinuun on lopahtanut. 

Ei kai mitään maailmassa voi tapahtua ilman syytä. Eikä tarvitse välttämättä kertoa, miksi kiinnostus on lopahtanut, kunhan kertoo, että se on lopahtanut.

Tottakai voi. Asioita vaan tapahtuu. Kyllä mulla ainakin on mielenkiinto lopahtanut ihan ilman mitään erityistä syytä. Ja ghostaaminesella nimenomaan kerrotaan, että kiinnostus on lopahtanut. 

Vierailija
94/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on tullut jatkettua suhdetta ihan vaan siksi, kun mies on käynyt itkemään. Ei sekään ole oikein.

No mutta se kertoo silti enemmän susta kuin miehestä. Mitä olet antanut toisen kiristää itseäsi emotionaalisesti. Mä olisin sanonut itkijälle silloinkin että ei kiinnosta ja toivottanut hyvää jatkoa.

Se kertoi minusta, siis menneessä aikamuodossa. Olin tuolloin hyvin nuori.

Vierailija
95/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun nimenomaan ei halua satuttaa, kun jos toisella kovasti tunteita ja vaikka itselläkin, mutta suhde täysin mahdoton, niin ei siinä voi keskustella loukkaantumatta tai loukkaamatta.

Mutta se silti satuttaa. Enemmän kuin pahimmat sanat. Pitää muistaa, että rakkauden vastakohta ei ole viha vaan välinpitämättömyys. Ja ghostaaminen kertoo, miten yhdentekevä se ghostattu on, ja murentaa kauniitkin muistot. Mitään aitoa ei koskaan ollutkaan.

Ilmankos kaikki ihmiset ovat tuollaisia k*sipäitä, kun eivät pysty keskustelemaan jos vaikka joku loukkaantuu, mitä sitten? Kuuluu elämään. Et ole vastuussa toisten tunteista. Se toinenkin saa helpommin jatkettua elämäänsä. Mutta ehkä pyrkimys onkin vain pitää se toinen varalla, jos ei saa parempaa. Näin uskoisin monen ghoustaajan kohdalla olevan. 

Vierailija
96/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tämä ei ole ghostaamista. On ilmoitettu ja kerrottu, että ei kiinnosta.

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt kiinnosta lukea ensimmäistä sivua enemmän, mutta itse jouduin ghostaamaan ja blokkaamaan yhtä miestä kun ei tämä ottanut ymmärtääkseen ettei minua kiinnostanut jatkaa tapailua. Siinä vaiheessa kun viesteillä pommitetaan pitkin päivää ja yötä vaatien kaikenmaailman ihme selityksiä miksi ei natsaa niin ghostaaminen on ainoa ratkaisu.

Vierailija
97/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi. Asioita vaan tapahtuu. Kyllä mulla ainakin on mielenkiinto lopahtanut ihan ilman mitään erityistä syytä. Ja ghostaaminesella nimenomaan kerrotaan, että kiinnostus on lopahtanut. 

Ei kerrota ghostaamalla normaalien ihmisten maailmassa. Normaalien ihmisten maailmassa se kerrotaan SANOIN.

Vierailija
98/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikea ymmärtää lukemaansa? Ei tarvitse selitellä. Itse ainakin laittaisin jos joskus eroan ja alan deittailemaan että mua ei enää kiinnosta, mikä siinä on niin vaikeaa? Siihen menee pari sekuntia. Te ghoustaajat haluatte selkeästi vain kiusata, ei siinä. Kunnon passiivisaggressiivisuutta parhaimmillaan.

Vierailija
99/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on niin vaikea ymmärtää lukemaansa? Ei tarvitse selitellä. Itse ainakin laittaisin jos joskus eroan ja alan deittailemaan että mua ei enää kiinnosta, mikä siinä on niin vaikeaa? Siihen menee pari sekuntia. Te ghoustaajat haluatte selkeästi vain kiusata, ei siinä. Kunnon passiivisaggressiivisuutta parhaimmillaan.

Vierailija
100/224 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minut ghostasi mies, jota tapasin melkeinpä päivittäin harrastuksen merkeissä. Lähetimme viestejä ja näimme urheilun, eli yhteisen harrastuksemme merkeissä noin viisi kertaa viikossa. Mies oli meistä se aktiivisempi, flirttaili ja otti yhteyttä usein. Yksi päivä vain lopetti harrastuksen ja samalla myös yhteydenpidon. Täytyy sanoa että kyllä ihmetyttää käytös kovasti. Sen verran pitäisi selkärankaa ihmisellä olla että sanoo lopettavansa tai mitä ikinä nyt haluaakaan sanoa. Meillä on kuitenkin yhteisiä kavereita joten jossain vaiheessa tulemme tapaamaan. Mielenkiinnolla odotan mitä sanottavaa keksii. Mutta sinällään hyvä että pääsin eroon tuollaisesta kakkakasasta.

Eli mitään suhteen tapaistakaan teillä ei edes ollut, mutta miehen olisi pitänyt selittää sinulle ummet ja lammet miksi lopetti harrastuksensa. Takertuja much? 

En ole takertuja much.

Jos ihminen on elämässä päivittäin monen kuukauden ajan ja sitten lopettaa kaiken kanssakäymisen kuin veitsellä leikaten niin olen mielestäni enemmänkin hämmästyjä kuin takertuja. En itke tai haikaile häneen peräänsä, ihmettelen vain.

Mitä se harrastusporukan satunnainen mies on sinulle velkaa? EI YHTÄÄN MITÄÄN.

Juuri tässä näemme miten henkisesti epävakaita ja creepyjä nämä ghostauksesta itkijät oikeasti on 

Jos nyt haluat jatkaa asiasta vääntämistä niin väännetään.

Kukaan ei ole minulle velkaa enkä mielestäni ole niin väittänytkään.

En tiedä sinusta, mutta minulle päivittäinen kanssakäyminen, tunteiden ja kuulumisten jakaminen tarkoittaa ystävyyttä, kaveruutta tai romanssin alkua. Jotain näistä. Ja kun tuo ihminen sitten lopetti kaiken yhteydenpidon kuin veitsellä leikaten niin myönnän että tunsin itseni hylätyksi, hämmentyneeksi ja yllättyneeksi. Jos nämä tunteet tekevät minusta henkisesti epävakaan ja creepyn niin sitten tekevät. Antaa mennä.

Mies nyt vaan sattui olemaan harrastuSporukassasi. Kuulostat todella pelottavalta ja creepyltä.

MITÄÄN SUHDETTA TEILLÄ EI EDES OLE KOSKAAN OLLUTKAAN. 

No ei suhdetta... mutta jos mies flirttaili ja oli aktiivinen yhteydenpidossa, niin on se nyt vähän enemmän kuin että mies vain sattui olemaan harrastusporukassa eikä tehnyt mitään.

TEILLÄ EI OLLUT SUHDETTA. Mitä mies on sinulle mistään velkaa?

Kuulostat oikeasti ihan sekopäältä. 

Ei se mies minulle olekaan mitään velkaa. En ole se henkilö, jolle mies flirttaili. EIKÄ HÄN MIELESTÄNI VÄITTÄNYT, ETTÄ HEILLÄ OLISI OLLUT SUHDE.

Opettele kulta pieni ihan netin perustavat, ja ilmoita jatkossa olevasi eri henkilö. Käykö millään, kulta pieni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme