Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ammatin naisten on helppo löytää miesseuraa?

Vierailija
10.01.2014 |

Monesti olen kuullut diplomi-insinöörinaisten valittelevan kun etenkin matalasti koulutetut duunarimiehet säikähtävät naisen koulutusta ja ammattia. Toisaalta korkeasti koulutetut miehet ei varmaan lämpene parturi-kampaajalle. MIkä ammatti naisella siis kelpaa sekä duunareille että amiksille? Onko sairaanhoitaja sellainen sopiva välimuoto ja perinaisellinen ammatti?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu on hyvä. Kelpaa akateemiselle ja duunarille, ei ole liian uhkaava vaan viestii hoivavietistä. Oli se sitten totta tai ei. Myös opettaja tai lastentarhanopettaja voivat olla aika ok, tarpeeksi naisellisia ammatteja.

Mutta miksi ihmeessä valitsisit ammattisi joidenkin umpiluupäämiesten mukaan? On myös paljon miehiä, joita naisen valitsema ammatti tai koulutus ei uhkaa mitenkään.

Vierailija
2/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omasta kokemuksesta voin sanoa (sekä äitini ja monen muun tuttuni) että palveluammatissa oleva nainen "löytää" helposti miesseuraa.. On huoltsikanmyyjää/-työntekijää, kaupanmyyjää/-työntekijää, hoitsua, kampaajaa, jnejne niin miehiä on aina ollut jonoksi asti. Niin duunaria kuin akateemista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole miehiestä runsaudenpulaa ollut. Olen huomannut, että tosiaan tuntuvat "pelästyvän" mun ammattia, kun sen heille jossain vaiheessa keskustelua kerron. Olen matemaattisten aineiden aineenopettaja lukiossa ja tämä tuntuu olevan erityisesti duunaritaustaisille miehille "liikaa".

Vierailija
4/30 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastotyöntekijä, karkotanko miehet tämän kertomalla?

Vierailija
5/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope olen ja miehet on tykänneet. Luulen, että se on jotenkin turvallinen ja tuttu ammatti. Joillekin tulee sitten sellainen kurittava ope -fantasia mieleen.

Vierailija
6/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha-haa, assarit viihtyvät insinöörien kanssa, varsinkin nuo sähkö- ja automaatioinssit on kuumaa kamaa :DD

teknikot viihtyy hoitsujen seurassa, hoitsulle on se jo kyllin posh

Vierailija
7/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

prostituoitu?

Vierailija
8/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaanhoitaja ja miehet ovat kyllä pitäneet positiivisena ammattiani. Toisille tulee varmaan mieleen hoitsu fantasiat mutta suurimmalle osalle naisellinen ja käytännönläheinen ammatti, tavallaan "kunnollinen ihminen". Olen seurustellut niin insinöörin, kirurgin kuin palomiehenkin kanssa.

Vierailija
9/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesseuraa saa jos on hyvän näköinen ja omillaan toimeen tuleva :)

Vierailija
10/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentoemännät varmaankin.

Vierailija
11/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:52"]

Eipä ole miehiestä runsaudenpulaa ollut. Olen huomannut, että tosiaan tuntuvat "pelästyvän" mun ammattia, kun sen heille jossain vaiheessa keskustelua kerron. Olen matemaattisten aineiden aineenopettaja lukiossa ja tämä tuntuu olevan erityisesti duunaritaustaisille miehille "liikaa".

[/quote]Miksi ihmeessä haluaisit olla duunaritaustaisen miehen kanssa? Olisiko mitään yhteistä juteltavaakaan?

Vierailija
12/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hitsarina etsinyt itselleni hyväpalkkaista naista. Sellaisen löysin sitten lääketieteellisten opiskelelijoista. Nykyään vakituisesti mt-puolella lääkärinä ja amiksen vaimona. Ihan tietoisesti älykkäänä miehenä halusin perustaa perheen hyvin toimeentulevan naisen kanssa.

Tässä sitä sitten ollaan jo 11 vuotta yhdessä ja minä perskutarallaa olen ollut työttömänä jo neljä vuotta. Toki väliin on mahtunut aina parisen viikkoa pätkätöitä. Vaimo edelleen paahtaa päivästä toiseen ja minä "koti-isänä" pidän paikat kunnossa.

Tärkeintä on näyttää hyvältä. Ei saa paisua. Olenhan eräänlainen hups humalassa, mutta näytettävissä oleva "kalu" tai "mallipokaali".

T: Isokullinen heikosti koulutettu kolli, joka panee rajusti

Vierailija
13/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:12"]

Itse olen hitsarina etsinyt itselleni hyväpalkkaista naista. Sellaisen löysin sitten lääketieteellisten opiskelelijoista. Nykyään vakituisesti mt-puolella lääkärinä ja amiksen vaimona. Ihan tietoisesti älykkäänä miehenä halusin perustaa perheen hyvin toimeentulevan naisen kanssa.

Tässä sitä sitten ollaan jo 11 vuotta yhdessä ja minä perskutarallaa olen ollut työttömänä jo neljä vuotta. Toki väliin on mahtunut aina parisen viikkoa pätkätöitä. Vaimo edelleen paahtaa päivästä toiseen ja minä "koti-isänä" pidän paikat kunnossa.

Tärkeintä on näyttää hyvältä. Ei saa paisua. Olenhan eräänlainen hups humalassa, mutta näytettävissä oleva "kalu" tai "mallipokaali".

T: Isokullinen heikosti koulutettu kolli, joka panee rajusti

[/quote]

Olet meidän laasalaisten kuningas!

Vierailija
14/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:52"]

[/quote]

Pelästyvät ehkä enemmän matemaattista "miehisyyttäsi". Yleensä matematiikan opettajat ovat miehiä...

Siis ei millään pahalla mutta viestisikin kuulosti melko "miehiseltä". Aistivat kait jonkinlaista lesbolaista energiaa, kun katosivat viereltäsi.

Vierailija
15/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsut ovat yleensä lesboja. Sen olen huomannut. Lähes kaikki tuttavapiirini hoitsut ovat lesboja tai bi-seksuaaleja. Vähän holtittomia taloudellisesti ja vaikeasti tasapainoisia asettumaan aloilleen perhe-elämää varten.

Vierailija
16/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammatiltani kokki, eikä kyllä ikinä ole tullut tilannetta vastaan, että joutuisi olemaan yksin. Jonoon asti on riittänyt niin tavis duunareita kuin sitten insinöörejäkin, kai Se vaan on tieto siitä, että osaa tehdä muutakin kuin vain sitä makaronilaatikkoa?

Vierailija
17/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 01:27"]

Miesseuraa saa jos nainen :)

[/quote]

Korjasin.

Vierailija
18/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:38"]

Hoitsut ovat yleensä lesboja. Sen olen huomannut. Lähes kaikki tuttavapiirini hoitsut ovat lesboja tai bi-seksuaaleja. Vähän holtittomia taloudellisesti ja vaikeasti tasapainoisia asettumaan aloilleen perhe-elämää varten.

[/quote]

Kyllä meidän luokalla sairaanhoitajaopiskelijoilla oli aika perinteiset ja perhettä korostavat arvot :) Varmasti 90% seurusteli, kun koulu loppui ja heistä puolet meni viimeisenä vuonna tai pian sen jälkeen naimisiin. Usein nimenomaan insinöörejä ja kauppatieteitä lukeneita miehiä heillä, tietenkin myös kaikkea maan ja taivaan väliltä. Minullakin oli aika hyvin vientiä, kun olin vielä sinkku. Enemmän se ihminen kuitenkin merkkaa, kuin ammatti.

Vierailija
19/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. paras yhdistelmä oli luokaltamme mielestäni sairaanhoitaja ja pappi :) Jotenkin niin hyveellinen pariskunta! :) 

Vierailija
20/30 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.01.2014 klo 02:38"]

[/quote]

Hah. Kyllä suurinosa hoitsuista on perinteisiä perheihmisiä. Moni jo kouluaikana naimisissa ja perheellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän