Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

urheilijoiden lapsissa vammaisia?

Vierailija
10.01.2014 |

Näin olen kuullut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin suhteessa enemmän verrattuna muihin,

jos et tajunnut.

Vierailija
2/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella laskentamenetelmällä? Oletko tehnyt tilaston? Enpä muista koskaan lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan urheilijat saisivat muita enemmän vammaisia lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:36"]Millaisella laskentamenetelmällä? Oletko tehnyt tilaston? Enpä muista koskaan lukeneeni tutkimuksesta, jonka mukaan urheilijat saisivat muita enemmän vammaisia lapsia.

[/quote]

En ole tehnyt. Kerroin jo että olen kuullut asiasta.

En seuraa urheilua enkä itse tiedä heidän elämästä.

Ei tarvii hihoja polttaa.

Vierailija
4/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, itse olen ammattiurheilijan vaimo. Meillä on neljä lasta (tervettä) ja laaja (urheilu)ystäväpiiri. Vammaisia ei ole tutuillamme. Ja nuo puheet mömmöistä on vain kateellisten panettelua. (Toki on lajeja, joissa doupataan, mutta melko vähän niitäkin). Yleensä ottaen suomalaisurheilijat omaavat hyvät elintavat (vaikka yhtälailla tähän sakkiin mahtuu alkoholisteja ja lääkkeiden, -uni ja kipu, väärikäyttäjiä.) Olemme olleet ulkomailla vuosia ja ainoat kerrat, jolloin doping-aineita tuli tarjotuksi oli USA:ssa ja Venäjällä.

Vierailija
5/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän muuten kuuluu sen jonkun urheilijan lapselle, oli joku lehtijuttu joskus. Joku luustohäiriö oli, leukaluu aika epämuodostunut.

Vierailija
6/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on paljon vedelty mömmöjä niin saattaa hyvinkin vaikuttaa tommoseenkin. 

Vierailija
7/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ringa Junnilalla ja Marjut Roligilla taisi olla, sekä Seppo Rädyllä... Heistä on muistaakseni ollut joskus lehtijuttuja. Enpä tiedä muita...

Vierailija
8/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:29"]Jos on paljon vedelty mömmöjä niin saattaa hyvinkin vaikuttaa tommoseenkin. 

[/quote]

Sitä tarkoitin.

Vierailija
9/9 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, maailmassa jokaisen ammattikunnan edustajilla on vammaisia lapsia. Jos olisi toisin, se vasta olisi uutinen.