Hävettää kysyä, mutta naiset, jotka osaatte käsitellä miehiä, vastatkaa.
Eräs mies, johon olen pari vuotta ollut ihastunut/rakastunut, on käyttänyt minua kuin rukkasta. Kohdellut huonosti ja piittaamattomasti, mutta aina jos olen tavannut itseäni kiinnostavan miehen, vannonut rakkauttaan ja halunnut sitoutua. Kun on jälleen voittanut minut, alkanut jälleen kohdella huonosti ja lopettanut suhteen.
Nyt olen päässyt hänestä yli ja tajunnut kuinka väärä hän olisi minulle ollut. Hän on kuitenkin yhä haikaillut perääni ja huomenna aion kostaa. Ei, kauheaa sanoa näin. Huomenna aion lunastaa paikkani naisena takaisin. Tapaamme, aiomme harrastaa seksiä ja sitten aion kylmästi lähteä kotiin.
Naurettavaa ehkä, mutta jos joku on ollut vastaavassa tilanteessa, ymmärtänee minua. Kuinka voisin pahiten miestä haavoittaa (siis samalla tavalla mitä hän on minulle tehnyt)? Olemalla ystävällinen ja sitten vain yllättäen lähtemällä vai miten?
Ei pliis moralisointia. Olen asiaa punninnut ja nyt on minun aikani osoittaa, että ihmisiä ei kohdella kuin ovimattoa.
Kommentit (44)
No muuten ihan helppoo, mutta on firmamme pomo...
Älä missään nimessä näe sitä!! Se on hyväksikäyttöä. Ellet itse halua pelkkää seksiä. Jos haluat oman arvosi ja koston, jätä hänet tekstarilla. Tapaaminen ei ole kosto, vaikka jäisi ilman seksiä, se on ystävyyttä. Älä anna edes ystävyyttä!! Unohda.
Juu, et oo päässyt yli. Olen ollut samassa tilanteessa, haaveillut samankaltaisista tapahtumaketjuista, suunnitellut jne. En koskaan toteuttanut näitä haaveita, ja nyt kun tosiaan olen päässyt yli, olen todella tyytyväinen, että annoin olla. Älä anna katkeruudelle liikaa valtaa.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:25"]
"Ei haluaisi satuttaa mua ja siksi epäröi tapaamistamme."
Tämä taas pistää tuon koston jotenkin outoon valoon, kun voisit vaan sanoa että no ei tavata sitten. Se, että sä itse haluat tavata mutta vain kostaaksesi antaa lähinnä susta hänelle jotenkin epästabiilin kuvan.
[/quote]
Mä vielä lisään tähän, että jos mies epäröi ja sä haluat nähdä, niin sä et todellakaan vakuuta miestä siitä, että sä haluat vaan välinpitämättömästi nusaista. Jos sun tarkoitus on antaa semmoinen kuva että olisit jotenkin yli hänestä niin tuolla tempulla annat kyllä päinvastaisen kuvan. Se olis edes vähän juttu, jos mies hirveästi vonkaisi sua tapaamaan häntä.
23
Sympatisoin kostotoiveitasi, mutta oikeasti: ei kannata harrastaa seksiä miehen kanssa. Kosto kääntyy ihan varmasti omaan nilkkaasi, jos sen teet.
Komppaan 100 % vastaaja 24:n ehdotusta! Älä mene tapaamiseen, älä vastaa yhteydenottoihin tai vastaa isolla viiveellä jotain kepeää, poista FB-kavereista jne. Se on paras kosto! Ja myös paljon tyylikkäämpi ja vähemmän riskialtis. Jos menet sänkyyn niin suurella todennäköisyydellä mies vain kääntää sen oman erinomaisuutensa todisteeksi tms.
Taidat vielä itsekin elätellä toiveita miehen perään. Jos nyt SITTENKIN sanoisi sulle ne ihanimmat sanat kun näette.
Tuollaiset miehet ei ikinä muutu. On varmaan monelle muullekin naiselle sanonut nuo "olet tärkeä" jne. jutut. Paras olisi jos et menisi ja unohtaisit koko miehen ihan kokonaan. Hänellä tuskin kauan menee sinun perääsi haikaillessa.
Anteeksi nyt vain suorasuokaisuus, mutta tuollaisia miehiä on nähty ihan liikaa. Ovat ikäänkuin turtuneet tunteille.
Mä oon sitä mieltä, että kaikesta huolimatta ole AITO. Ei mitään pelejä. Lauta sille viesti, että se on jo loukannut sua tarpeeksi ettet haluakaan enää tavata. Ei se tuollaista pelaamista tajua eikä opi siitä mitään, mutta jos sillä vähänkään on tunteita niin suora puhe voi laittaa miettimään.
Suurempi kosto olisi olla harrastamatta seksiä miehen kanssa!
Voittaja taitaa olla tämä mies...
Ole kuin kukka kämmenellä. Veskikäynnin yhdeyssä harjaat hänen harjallaan hiukan pönttöä. Laita kahvinkeittimen johtoon nuppineula läpi sen jälkeen kun olet veränyt johdon irti seinästä. Sylje hänen partavaahtoonsa/kasvoveteensä/johonkin. Näitä jäyniä riittäisi.
Parasta kuitenkin on, ettet vastaa hänen soittoihinsa ja menet sovitulle tapaamispaikalle tai sen ohi jonkun tutun miehen kanssa käsi kädessä.
Kiva ollut lukea, että moni ymmärtää inhimilliset ja lapselliset tunteeni. Viisaampaa on toki jättää mies omaan arvoonsa. On silti yhä auki, mitä tänään tulee tapahtumaan. Katsellaan...
Ap
Hei ap, sä tulit itse tänne varta vasten kysymään neuvoja. Uskoisit mitä sulle neuvotaan, kun saman kokeneet neuvovat. Jos ihan oikeasti haluat satuttaa sitä miestä etkä itseäsi, niin älä tapaa sitä enää - joko perut puolihuolimattomasti ja sanot ylimalkaisesti että tuli muuta, tai jätät perumatta mutta et mene tapaamiseen. Et koskaan enää rohkaise miestä tai roiku siinä, ei mitään vihreää valoa enää koskaan. ÄLÄ HARRASTA SEN KANSSA ENÄÄ SEKSIÄ.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:03"]
Perut tapaamisen viime hetkellä ja sen jälkeen katoat miehen elämästä lopullisesti.
[/quote]
Komppaan tätä! Perut tapaamisen viime hetkellä ja ilmoitat että elämässäsi on uusi mies. Se on pahin kosto, ei se että mies saa seksiä ja lähdet: sehän on juuri sitä mitä hän haluaakin!
Oikeesti, sä oot ihan Lammas, jos nyt meet panemaan sitä. Joka baarista löytyy kyllä naiselle panoseuraa, jos haluaa vain seksiä. Oikeasti haluisit vaan, että joku sanois, että tää muka-tunteeton-pano olis hyvä idea ja sitten se kuitenkin olis sun mies sen jälkeen. Ei kuule toivoakaan. Jos ehdoin tahdoin olet itsetuhoinen ja haluat tehdä typeriä valintoja elämässäsi ja pitkittää kurjuuttasi, niin toki mene panemaan. Mutta jos haluat löytää joskus OIKEAN rakkauden, niin älä jää tuleen makaamaan! Ootte ihan kuin tää Chisun biisi Saaliit:
"Oot kuin elohopeaa
Sä oot nopea
Mmm
Voi kuinka sun jalat pelästyy
Kun sun rintaa lähestyy
Mmm
Sä tuut ja sä meet
Sun nopeet askeleet
Kaikuu mun huoneissa
Ja joka nurkan takana
sua vaanii mä ja mun vasara
Jotta sut lattiaan
mä naulattua saisin
Oooou
Viikko sitten niin
me yhteen palattiin
ja eilen erottiin
Mmm
Ja lähipäivinä
mä tiedän että sä
tartut mua kädestä
Mmm
Sä tuut ja sä meet
Sun nopeet askeleet
kaikuu mun huoneissa
Ja mä ihmettelen vaan
mikä saa sut aina palaamaan
oi, jos vaan pyytäisit
niin samantien sut naisin
Oooou
Mut sitten kappas vaan
viesteihis ajallaan
en enää vastaakaan
mmm
Enkä viime aikoina
lauantai-iltoina
oo ollu kotona
mmm
Ja nyt sä tuut ja sä jäät
et mee mihinkään
vaan vaanit mun huoneissa
ja sä ihmettelet vaan
mikset mua saakaan palaamaan
no koska sun säätäessä
toiseen mä rakastua taisin
Oooou
Oooou"
Sano sille että haluat olla kaveri. Ja käyttäydy siten.
En tiedä, osaanko jokaista miestä käsitellä, mutta olen heti alussa tehnyt pelisäännöt selväksi. Tiennyt oman arvoni enkä suostunut mihinkään huonoon kohteluun. Tuo on toiminut tähän asti.
Mikä kosto on harrastaa seksiä? Mun mielestä kaikista loukkaavinta on se, kun kohtelee jotakuta kuin ilmaa.
Ei se valitettavasti toimi naisella niin, että kostaa antamalla miehelle seksiä ja sitten häippäse miehen elämästä. Mies vaan iloitsee. Jos tahdot kuitenkin seksiä miehen kanssa, kosta sitten sängyssä sanomalla jotain loukkaavaa, esim. "sun kanssa seksi on ihanaa, vaikka sulla on niin pieni", "olisi tämä voinut parempaakin olla", "joko sä tulit", "oletko ajatellut laihduttaa", "sä haiset hielle, oletko sä käynyt suihkussa vähään aikaan " tai sitten seksin jälkeen toivotat väsyneenä hyvää yötä väärällä nimellä "hyvää yötä jani" (vaikka mies olisi Ville)..