Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää kysyä, mutta naiset, jotka osaatte käsitellä miehiä, vastatkaa.

Vierailija
10.01.2014 |

Eräs mies, johon olen pari vuotta ollut ihastunut/rakastunut, on käyttänyt minua kuin rukkasta. Kohdellut huonosti ja piittaamattomasti, mutta aina jos olen tavannut itseäni kiinnostavan miehen, vannonut rakkauttaan ja halunnut sitoutua. Kun on jälleen voittanut minut, alkanut jälleen kohdella huonosti ja lopettanut suhteen.

Nyt olen päässyt hänestä yli ja tajunnut kuinka väärä hän olisi minulle ollut. Hän on kuitenkin yhä haikaillut perääni ja huomenna aion kostaa. Ei, kauheaa sanoa näin. Huomenna aion lunastaa paikkani naisena takaisin. Tapaamme, aiomme harrastaa seksiä ja sitten aion kylmästi lähteä kotiin.

Naurettavaa ehkä, mutta jos joku on ollut vastaavassa tilanteessa, ymmärtänee minua. Kuinka voisin pahiten miestä haavoittaa (siis samalla tavalla mitä hän on minulle tehnyt)? Olemalla ystävällinen ja sitten vain yllättäen lähtemällä vai miten?

Ei pliis moralisointia. Olen asiaa punninnut ja nyt on minun aikani osoittaa, että ihmisiä ei kohdella kuin ovimattoa.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perut tapaamisen viime hetkellä ja sen jälkeen katoat miehen elämästä lopullisesti.

Vierailija
22/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:03"]Mikä kosto on harrastaa seksiä? Mun mielestä kaikista loukkaavinta on se, kun kohtelee jotakuta kuin ilmaa.

[/quote]

juurikin näin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppi tälle!

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:03"]

Mikä kosto on harrastaa seksiä? Mun mielestä kaikista loukkaavinta on se, kun kohtelee jotakuta kuin ilmaa.

[/quote]

Vierailija
24/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, ihan kuin jotain paskiaista liikuttais että annat ja sitten häivyt. Sitähän ne just toivoo.

Vierailija
25/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, hän on harrastanut kanssani seksiä ja saanut sen minusta tuntumaan tunteettomalta. Se on loukannut. Nyt kun olen hänelle taas tärkeä, haluaisin osoittaa hänelle miltä se tuntuu. Äh, ehkä pitää perua koko homma. Haluaisin vain osoittaa sekä itselleni että hänelle, että pystyn samaan kuin hänkin, että olen päässyt yli. Ehkä en sitten ole.

Vierailija
26/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi naisilla, kuten jo sanoin, kohtele kuten ilmaa, kolahtaa kaikista parhaiten.

Vierailija
27/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta säälittävältä kuulostaa kostosi, ja en ole ollenkaan varma, että mies edes huomaa sinun kostaneen mitään, vaan on kenties jopa vain tyytyväinen ja helpottunut, että sai seksiä ilman sitoumuksia. En ihmettelisi jos mies jossain vaiheessa ottaisi mielellään toisenkin "koston". Jos haluat osoittaa miehelle, että arvostat itseäsi, onnistut siinä parhaiten oikeasti unohtamalla miehen. Et pidä yhteyttä, saati harrasta seksiä, mutta jos tapaatte sattumalta, olet ystävällinen, mutta etäinen. Jatkat omaa elämääsi, ja mies ei siihen enää kuulu.

Vierailija
28/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ainakaan mee naimaan sitä. Ilmoita huomenna vähän ennen tapaamisaikaa, että tuli muuta ja soitellaan. Sitten vaan väistöliikkeitä ja epämääräisiä syitä tapaamattomuuteen jos vielä ottaa yhteyttä. 

Ei tollasta voi oikeen haavottaa, ainakaan kuten sä oot ite antanu itelles tehä. Itsekunnioitusta, nainen! Ja tsemppiä, parempaa löytyy varmasti. 

Vierailija
29/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onko mies sen tyyppinen että ajattelisi häipymisesi jälkeen "voi kyynel, se haluskin vaan multa pelkkää seksiä, kamalaa!" vai ajatteleeko vaan, että "hähäh, eipähän pystyny täysin mua vastustaa kuitenkaan, oon mä aika alfa ja pääsinpä taas panolle!". Miehelle, jolla oikeasti on jotain kiintymystä tuo voisikin toimia jollakin tavalla mutta miehelle, joka on jo lähtökohtaisesti vaan hyväksikäyttävä kusipää tuo ei varmaankaan toimi.

Vierailija
30/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovit treffit johonkin baariin, annat ymmärtää että olisi piparia tiedossa...

Kun hän saapuu, oletkin siellä halailemassa jo toisen uroon kanssa.

Vierailija
31/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla todella nuori tai muuten vain hölmö. Miksi annat jonkun satuttaa sinua tuolla tavoin? Olen nainen, älä anna hänelle enää ajatustakaan ja lähde mukaan tuollaiseen kuin pikkutytöt. "Kostamalla" noin naurettavalla tavalla teet vain itsestäsi naurettavan. Nyt vähän itsekunnioitusta.

Vierailija
34/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että olen hänelle todella tärkeä. Se "turvallinen ihminen". Ehkä läheisin kaikista. On kuitenkin sen verran kusipää, että haluaisi tällä hetkellä naida kaikkea mikä liikkuu. Ei haluaisi satuttaa mua ja siksi epäröi tapaamistamme. Mä haluan näyttää, että nain eikä tunnu missään. En halua, että se luulee mun edelleen olevan sen vallassa. Olen sanonut, että se ei ole mun ainoa, mutta turvallinen ja mukava ja siksi MINÄ haluan seksiä nyt. Haluan käyttää ja jättää.

Joo. Typerää...

Vierailija
35/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita sille miehelle, kun on teidän tapaamisaikanne ja kerro iloisesti  "mun piti kasvotusten kertoa, että mua ei kyllä nappaa tää juttu enää, mutta tajusin sitten, että et ole tapaamisenkaana arvoinen. Oikein hyvää loppuelämää kuitenkin!" Ja luuri kiinni.

Vierailija
36/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:14"]Tiedän, että olen hänelle todella tärkeä. Se "turvallinen ihminen". Ehkä läheisin kaikista. On kuitenkin sen verran kusipää, että haluaisi tällä hetkellä naida kaikkea mikä liikkuu. Ei haluaisi satuttaa mua ja siksi epäröi tapaamistamme. Mä haluan näyttää, että nain eikä tunnu missään. En halua, että se luulee mun edelleen olevan sen vallassa. Olen sanonut, että se ei ole mun ainoa, mutta turvallinen ja mukava ja siksi MINÄ haluan seksiä nyt. Haluan käyttää ja jättää.

Joo. Typerää...

[/quote]

Joo, niin on, hyvin typerää. Ja tämän tekosi jälkeen sinulla itselläsi on entistä pahempi mieli, sinulla kun todellisuudessa on se tunne mukana...

Vierailija
37/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa sellaiselta, joka nauttisi tuollaisesta pelistä. Siis tyly lähtösi satuttaisi, mutta mies nauttisi kivusta (joka ei olisi erityisen musertava) ja alkaisi sitten katkeransuloisissa tunnelmissa viritellä omaa seuraavaa siirtoaan.

Harmillisen hidasta kyllä, paras tapa kostaa on päästä koko homman yläpuolelle ja käyttäytyä sitten sen mukaisesti. Ironia on tietysti siinä, että silloin et enää kaipaa kostoa :)

Vierailija
38/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet normaalisti kauniina ja laittautuneena paikalle, menet hänen luokseen, olet koko ajan viekoitteleva jne, annat ymmärtää muttet sitten ymmärräkään antaa! Eli kun hoo-hetki koittaa, sanotkin yllättyneelle ukolle hasta la vista, en antais sulle vaikka maksettais. Pettyis ainakin varmasti ja sais ansionsa mukaan :D

No en nyt tiedä olinko ihan tosissani, mutta tuli vaan mieleen jos pienen koston haluat..

Vierailija
39/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöintä tässä on se, että mies edelleen haluaisi laittaa mulle ruokaa ja katsoa leffaa ennen seksiä, jutella ja sitten seksin jälkeen haluaisi että jäisin yöksi. Pelkkä seksi on siitä liian nuivaa. Haluan olla nuiva.

Vierailija
40/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei haluaisi satuttaa mua ja siksi epäröi tapaamistamme."

Tämä taas pistää tuon koston jotenkin outoon valoon, kun voisit vaan sanoa että no ei tavata sitten. Se, että sä itse haluat tavata mutta vain kostaaksesi antaa lähinnä susta hänelle jotenkin epästabiilin kuvan.