Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää kysyä, mutta naiset, jotka osaatte käsitellä miehiä, vastatkaa.

Vierailija
10.01.2014 |

Eräs mies, johon olen pari vuotta ollut ihastunut/rakastunut, on käyttänyt minua kuin rukkasta. Kohdellut huonosti ja piittaamattomasti, mutta aina jos olen tavannut itseäni kiinnostavan miehen, vannonut rakkauttaan ja halunnut sitoutua. Kun on jälleen voittanut minut, alkanut jälleen kohdella huonosti ja lopettanut suhteen.

Nyt olen päässyt hänestä yli ja tajunnut kuinka väärä hän olisi minulle ollut. Hän on kuitenkin yhä haikaillut perääni ja huomenna aion kostaa. Ei, kauheaa sanoa näin. Huomenna aion lunastaa paikkani naisena takaisin. Tapaamme, aiomme harrastaa seksiä ja sitten aion kylmästi lähteä kotiin.

Naurettavaa ehkä, mutta jos joku on ollut vastaavassa tilanteessa, ymmärtänee minua. Kuinka voisin pahiten miestä haavoittaa (siis samalla tavalla mitä hän on minulle tehnyt)? Olemalla ystävällinen ja sitten vain yllättäen lähtemällä vai miten?

Ei pliis moralisointia. Olen asiaa punninnut ja nyt on minun aikani osoittaa, että ihmisiä ei kohdella kuin ovimattoa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kosto: jätä menemättä ja JÄTÄ ILMOITTAMATTa.

Älä vastaa puheluihin, viesteihin, poista fb-kavereista. Jos tulee käymään, älä avaa ovea.

Vierailija
42/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus leikittelin tollasilla ajatuksilla, oon siis ollut samanlaisessa tilanteessa. Mun kohdalta asia loppui tosi surkeasti, ja mies "voitti" kun minä jäin itkemään perään. Jos pääsisin ajassa taaksepäin, tekisin asiat eri tavoin.

Olisin niin kylmä, että ei tosikaan. Vastailisin viesteihin tosi tylysti "ok", "en ehi täl viikol", "ihan sama", "ihan miten vaan". Kylmyyden lisäksi olisin vain niin välinpitämätön kuin ikinä osaisin.

Oikeasti siis olin aina lähettelemässä "tottakai mulle käy tällä viikolla, ihan mikä päivä sulle vaan käy, jos tuut tänne ni tehää ruokaa ja katsotaan leffaa :)?", "tietysti ehin nähdä, voin jättää luennot väliin :)". Huoh, että olin TYPERÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:29"]Paras kosto: jätä menemättä ja JÄTÄ ILMOITTAMATTa.

Älä vastaa puheluihin, viesteihin, poista fb-kavereista. Jos tulee käymään, älä avaa ovea.

[/quote]

Tämä muuten alkaa syödä miestä hitaasti, mutta varmasti. Ja pitkään! Mutta ei onnistu jos olet pienimmässäkään kontaktissa tyyppiin.

Vierailija
44/44 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 23:25"]Hölmöintä tässä on se, että mies edelleen haluaisi laittaa mulle ruokaa ja katsoa leffaa ennen seksiä, jutella ja sitten seksin jälkeen haluaisi että jäisin yöksi. Pelkkä seksi on siitä liian nuivaa. Haluan olla nuiva.

[/quote]

Kysyt täältä neuvoja ja näköjään neuvot eivät kelpaa, kun haluat vakuutella että seksiä kannattaa harrastaa ja mies tästä loukkaantuu. Joten ole hyvä ja harrasta seksiä, pane oikein tosissaan, jätä vielä setelirahaa miehen pöydälle. Luulen, ettei tämä kuitenkaan itsekunnioitustasi paranna.