Mies miettii; seksikkäät asiat, jotka eivät ole seksikkäitä
Tässä joitakin juttuja, joista miehen pitäisi populaarikulttuurin mukaan viehättyä;
-korkokengät; pehmoerotiikankin kontekstissa muutoin alastomalla naisella on korkokengät. Ne näyttävät vaivalloisilta ja ehkä vähän vaaralliseltakin molemmille osapuolille. Ennen kaikkea luonnottomilta.
-sormia tai esinettä imeskelevä nainen; ehkä tämä vetoaa johonkin infantiilisuusjuttuun ja saa naisen näyttämään haavoittuvaisemmalta; haavoittuvaisuus = naisellisuus periaatteena. Naisille tuntuu myös kynsien pureskelu maistuminen, kun taas miehet eivät sitä ikinä harrasta. Varmaankaan tämä ei siis liity suoraan fellaatiomielikuviin, koska naisilla on suurempi tarve laittaa epähygieenisiä juttuja suun alueelle kuin miehillä.
-notkeus; eli miehen pitäisi haluta taivutella naista luonnottomiin asentoihin sängyssä eikä arvostaa esim.esteettisen urheilulajin valmiuksien täyttymistä itsessään
-nainen kylpyammeessa; tässä ei ole varsinaisesti mitään vastenmielistä, jotenkin se kosteus ja veden likaisuus vain tulee mieleen.
-naisten tyynysodat; leffojen mukaan miehet eivät voi vastustaa tyttöjen tyynysotia, joissa vaatteetkin monesti vähenevät. Eräässä teinikomediassa parodioitiinkin tätä asetelmaa sanomalla ettei sitä esiinny tosielämässä.
Onko naisilla vastaavia juttuja; eli asioita, joista naisten 'tulisi' pitää mutta eivät välttämättä pidä?
Kommentit (29)
Olen naisena myös joskus kummastellut vähäpukeisten naisten korkokenkiä Ja notkusihannetta. Ne eivät tunnu minusta seksikkäiltä. En pidä seksikkäinä Hunks-tyylisiä tanssiryhmiä.
Minä en tykkää ajelluista miesten rinnoista, miehellä on rintakarvat ja se on seksikästä, en halua poikia rakastajaksi, minä kasvatan poikia lapsinani.
Myöskään miehen alapäätä en voi sietää ajeltuna.
En myöskään pidä rahaa seksikkäänä, jos mies on seksikäs, ei ole mitään väliä onko rahaa vai ei, eikä muutkaan maalliset tee vaikutusta, esim. hieno auto.
Ensimmäisenä lihaksikkuus. Minua ei se viehätä.
Miehet usein väittävät että rentut ja naisia huonosti kohtelevat miehet saavat parhaiten pesää. Ehkä, mutta ei minulta. Haluan nimenomaan lämpöä ja ihailua syttyäkseni.
Valta-asema. No ku ei kiinnosta sekään. Ehkä jopa pelottaa. Menestyksen takana on usein kovuus.
Joo. Sellaiset öljytyt hunks-miehet on ihan kauheita.
Suusueksistä ei pidä vaikka pitäisi. En varsinkaan jos mies antaa mulle yöks.
ihana ap, kas kun ei sanonut suoraan että seksi on likaista, eritteitä hyi :)
Minä olen aina ajatellut että naisten pitää nuoleskella kaikkea sen takia että miehet voisivat kuvitella että nainen antaa heille suuseksiä. Luulen että naiset tuntevat itsensä lähinnä tyhmäksi.
Ja en usko että kenenkään normaalin naisen kylpyvesi on kovinkaan likaista, kaikki käy kerran päivässä suikussa, eikä ole yleensä missään sontaa luomassa työkseen, en tosin tiedä miksi sen veden pitäisi olla puhdasta, ei sitä kukaan juo, kaipa se seksikkyys tulee siitä että nainen on alasti siellä vedessä, joten mies voi kuvitella että sieltä jotain eroottista vilahtaa hetkenä minä hyvänsä.
Housuton mies. Mies on seksiikkäämpi housut jalassa kuin ilman. Siinä vaiheessa kun housut pitää ottaa pois olen silmät kiinni hekumoimassa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 15:56"]
Housuton mies. Mies on seksiikkäämpi housut jalassa kuin ilman. Siinä vaiheessa kun housut pitää ottaa pois olen silmät kiinni hekumoimassa.
[/quote]
Tää sama. Minusta sukuelimet vaan on aika hassun ja ruman näköiset, ja minua kiihottaa enemmän vartalo josta ko. kohta on peitettynä.
Tahtoisin että nainen kävelisi päälläni korkokengillä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:28"]
Tässä joitakin juttuja, joista miehen pitäisi populaarikulttuurin mukaan viehättyä;
-korkokengät; pehmoerotiikankin kontekstissa muutoin alastomalla naisella on korkokengät. Ne näyttävät vaivalloisilta ja ehkä vähän vaaralliseltakin molemmille osapuolille. Ennen kaikkea luonnottomilta.
-sormia tai esinettä imeskelevä nainen; ehkä tämä vetoaa johonkin infantiilisuusjuttuun ja saa naisen näyttämään haavoittuvaisemmalta; haavoittuvaisuus = naisellisuus periaatteena. Naisille tuntuu myös kynsien pureskelu maistuminen, kun taas miehet eivät sitä ikinä harrasta. Varmaankaan tämä ei siis liity suoraan fellaatiomielikuviin, koska naisilla on suurempi tarve laittaa epähygieenisiä juttuja suun alueelle kuin miehillä.
-notkeus; eli miehen pitäisi haluta taivutella naista luonnottomiin asentoihin sängyssä eikä arvostaa esim.esteettisen urheilulajin valmiuksien täyttymistä itsessään
-nainen kylpyammeessa; tässä ei ole varsinaisesti mitään vastenmielistä, jotenkin se kosteus ja veden likaisuus vain tulee mieleen.
-naisten tyynysodat; leffojen mukaan miehet eivät voi vastustaa tyttöjen tyynysotia, joissa vaatteetkin monesti vähenevät. Eräässä teinikomediassa parodioitiinkin tätä asetelmaa sanomalla ettei sitä esiinny tosielämässä.
Onko naisilla vastaavia juttuja; eli asioita, joista naisten 'tulisi' pitää mutta eivät välttämättä pidä?
[/quote]
"naisilla on suurempi tarve laittaa epähygieenisiä juttuja suun alueelle kuin miehillä." Ihanko tosi, olisiko mitään faktaa esittää täysin tuulesta temmatun väitteesi perusteeksi? Muutenkin kirjoittelit mielestäni outoja. Itsestäänselvää on se että seksikästä on kaikki se mikä saa ihmisen kiihottumaan ja kaikki muu taas on epäseksikästä.
Musta taas housuton (oma) mies on jotain vastustamatonta. Pitkät lihaksikkaat jalat. Ihanaa. Mies taas inhoaa koipiaan koska ovat mielestään paksut. :D
Veikkaan, että tuossa korkokengissä on yhdistettynä pitkien säärien seksikkyys ja se, ettei nainen pääse juoksemaan karkuun. ;)
Valta on myös seksikästä, mutta eivät rentut. Vallassa ehkä se, että mies saa asiat tapahtumaan vain sanomalla.
Tunsin kerran miehen joka söi esim. kebabia koko naamallaan, oli mielestään seksikäs. Musta ennemminkin huvittavaa. Sama jos mies esittelee heppiään. Valmiiksi kiihottuneena muutenkin seksikkäästä miehestä kyllä. (Eli kesken toiminnan) mutta randomkikkeli random-tai muuten ällöllä-äijällä on huvittavaa. Esimerkiksi jätettyäni eksäni, tyyppi heilutteli kovaa pippeliään ja sanoi "sulle tulee tätä ikävä" ulvoin naurusta sisäisesti, mutta vain sisäisesti koska olin (liiankin) kiltti.
Minustakin housuton mies on jotenkin koominen! Seksihalut katoaa viimeistään siinä vaiheessa, jos on varsinkin paita päällä ja sitten alla näkyy karvaiset koivet. Hyi hitto =).
Seksikkäät asiat, jotka eivät ole seksikkäitä miehillä:
- liian isot lihakset: sellainen ylibodattu mies on järkyttävän näköinen, ottaisin mieluummin hintelän miehen
- kalunsa esittely: seksikkäimmät kuvat miehistä on sellaisia, joissa kalu ei näy, mutta erottuu esim. housuissa eli ns. bulge, paljaan kalun esittely ei sytytä
- karvojen ajelu: mies saa ajella vain partaansa ja selkäkarvojaan, siistiä nenä- ja korvakarvat ja leikkauttaa hiuksensa, muihin karvoihin ei kosketa
- kallis auto: oikeasti. Useimmat naiset eivät edes tunnista automerkkejä, joten se autoilla leveily ei sytytä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:10"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 14:28"]
[/quote]
"naisilla on suurempi tarve laittaa epähygieenisiä juttuja suun alueelle kuin miehillä." Ihanko tosi, olisiko mitään faktaa esittää täysin tuulesta temmatun väitteesi perusteeksi? Muutenkin kirjoittelit mielestäni outoja. Itsestäänselvää on se että seksikästä on kaikki se mikä saa ihmisen kiihottumaan ja kaikki muu taas on epäseksikästä.
[/quote] Naiset pureskelevat kynsiä ja kyniä. Harvoin miehet niin tekevät.
-Mies miettii-
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 15:56"]
[/quote] Tietääkseni naisten ei ole ikinä ollut tarkoituskaan kiihottua housuttomasta miehestä, tai ainakin se on mennyt 50/50. Naista ei leimata lesboksi jos pitää koko miehen vartaloa vastenmielisenä. Mutta voisivatkohan naiset ottaa naisen roolin vastaan, jos miehet sanoisivat pitävänsä naisen vartaloa rumempana kuin miehen, mutta haluavansa silti seksiä naisen kanssa? Eli pitävänsä naisen vartaloa rumempana ja kiihottavampana, kuten naiset pitävät miehen vartaloa rumempana ja kiihottavampana (ainakin jollakin tavalla).
Minusta taas housuton nainen on seksikkäämpi kuin alaston tai yläosaton nainen eli oikeastaan parasta mitä tiedän.
-Mies miettii-
Lisään tuohon aloitukseen vielä kohdan;
-Erittävä (virtsaava) nainen; leffoissa, niin erotiikassa kuin muissakin, on normaalia näyttää pöntöllä istuva nainen posiitivisessa valossa. Siinä annetaan aina ymmärtää, että nainen on sievästi pissalla eikä isoa asiaa vääntämässä ja sen pitäisi myös olla viehättävää. Virtsaavaa miestä ei ole koskaan erotisoitu missään. Googlettakaapa "girls peeing" ja pari ensimmäistä sivua on ihannoivaa (osa K-18 ja osa ei) materiaalia täynnä ja "boys peeing" taas tuottaa täysin muutaman huumoriviittauksen sekä uutisartikkeleita, joilla ei ole oikeastaan tekemistä itse asian kanssa.
-Mies miettii-
Minustakin nämä karvattomat öljytyt miehet ovat jotenkin järkkyjä. Mies saa ihan näyttää mieheltä, karvat nyt vaan kuuluu miehelle jos niitä on luonto sattunut antamaan.
Mua ärsyttää yli kaiken myös miesten tahallisesti madalletty ääni. Joskus radiosta ei kuulu kuin epämääräistä resonointia, kun se energiajuomaa tai autoa mainostava miesääni on käsitelty niin matalaksi. Myös Jyrki Kataisen ääni, vaikka sinänsä onkin miellyttävä, on minun mielestäni jotenkin epäaito. En osaa sitä selittää, mut siitä ihmisestä pitäis mun järjen mukaan lähteä korkeampi (normaalimpi) ääni.
Tiedän montakin miestä, jotka purevat kynsiään.