Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käyttäydyt sellaisen seurassa johon olet äärettömän ihastunut?

Vierailija
10.01.2014 |

.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ramppaan vessassa ripuloimassa.

Vierailija
2/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti, eihän se kohde tiedä että olen ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerästi. En juurikaan puhu, tai jos puhunkin niin vain jotain todella typerää. Vaihdan väriä, etsin hieman pälyillen exit-kylttiä, vaikken missään nimessä haluakaan paeta. Saatan mulkoilla.

Vierailija
4/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin visualisoin itseni etukäteen:

Iloinen mutta rauhallinen, hauska muttei pelle, salaperäisesti etäinen mutta silti ystävällinen ja helposti lähestyttävä.

... ja näin käy:

Hihitän hysteerisesti posket punaisina kaikelle, olen yhtäkkiä epäkorrektin avoin mutta samanaikaisesti epäselvä, käsken itseäni lähtemään hyvän sään aikana, mutten lähde, ja tieni käy posket helottaen kohti vielä säkenöivempiä epäonnistumisia.

:D

Vierailija
5/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ainakaan luontevasti, enkä omana itsenä...en tiedä mikä siinä on niin vaikeaa;)

Vierailija
6/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ilkeä. En tiedä miksi, mutta alussa siis näin melkein aina. Ehkä tapa "puolustaa" itseäni, jos hän ei olekaan kiinnostunut musta.

Jos on kiinnostunut niin olen kiltti :D

Vierailija
7/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se kiinnostushan voi olla vähän vaikeaa osoittaa ilkeästi käyttäytyvälle ihmiselle, 7? Ja sinäkö annat siinä sitten itsestäsi vaikutelman että oletkin sillä tavalla toimiessasi kiinnostunut? Ja toisaalta jos se toinen onkin ollut edellä mainittua lajia, niin voihan olla ettet sä vaan ole tajunnut kiinnostusta olleenkin?

Vierailija
8/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäänyt katsomaan pitkäksi aikaa häntä silmiin vastaan kävellessä vähän hymyillen, kompastunut johonkin, koska en katso eteeni ja kuullut hänen nauravan minulle. Seuraava vaihe on kasvoilla näkyvä kehon lämpötilan nousu, ja toive, etten törmää häneen tai mihinkään muuhunkaan enää jatkossa.

t. Mies

Vierailija
9/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epärationaalisesti. Sehän on ihan normaali tapa käyttäytyä jos on kovasti ihastunut. Silloin ei hallitse käytöstään ja tekee mahdollisesti ihan toisin kuin haluaisi. Voi vältellä toista ja juosta karkuun, katsoa pois jne. Itsestä nämä on helppo sanoa, mutta toisesta onkin tosi vaikea päätellä mitään. 

Vierailija
10/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis on kyse tilanteesta jossa toinen ei edes tiedä ihastuksesta niin olen vaan tosi jäässä. Sitten jos yritän väkisin heittää jotain rentoa juttua niin kuulostan aivan idiootilta eikä jutuissa ole mitään järkeä. Tyydyn siis vaan olemaan jäässä.

Vierailija
11/11 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen paljon, katselen kohdetta, liian pitkäänkin... käännän katseen pois kun tajuan tuijottavani ja pian huomaan taas tuijottavani tuota miestä.

Olen omassa haave maassa, usein en nää... enkä kuule mitään.

Saatan räpsätä ohi mennen kuvan, jota kotona saatan kuolata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän