Valtava ahdistus taas kun tuntuu että melkein pakotetaan työpajalle
Se on tai pitäisi olla vapaaehtoista mutta ahdistaa tosi paljon kun soitellaan ja tää esittelijä puhui jo siitä että koska aloitan.
Mun piti itse suunnitella loppuvuotta ja nyt tää meneekin niin että joku muu suunnittelee.
En kestä ahdistusta.
Kommentit (63)
Hanki äkkii joku työpaikka ja sano ettet nyt ikävä kyllä pääsekään työpajalle.
Aloituksesta päätellen olet kuntouttavan toiminnan tarpeessa. Mene sinne vaan niin pääset ahdisutksesta ehkä vähitellen eroon. Saat sieltä päivään rutiineja ja toistuvia kuvioita joiden myötä ajattelelt muutakin kuin vain omaa oloasi.
Jos on vapaaehtoista, niin sano vaan että et ole osallistumassa. Tuskin tarvitsee erikseen selitellä.
Kas haluatko pitää duunisi? Jos niin menet. Aina voi irtisanoutuakin
Mene sinne ja yski koko aika, etköhän aika pian pääse pois.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesta päätellen olet kuntouttavan toiminnan tarpeessa. Mene sinne vaan niin pääset ahdisutksesta ehkä vähitellen eroon. Saat sieltä päivään rutiineja ja toistuvia kuvioita joiden myötä ajattelelt muutakin kuin vain omaa oloasi.
Olen ollut aikaisemmin kuntouttavassa mutta kiinnostuin jos siellä saa oikeasti työelämätaitoja eli opiskelua.
Ahdistaa se pakottaminen.
Kaikki vanhat asiat ahdistuksineen nousee esiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuntouttava työtoiminta voi olla ahdistavaa myös, jos ei oikein tunne kuuluvansa sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei tarvitse moisia pilipali-pajoja.
Niin, taidot joita ei osaa, on ok.
Ei kuitenkaan tyhjänpäiväiset piirileikit.
Ei sun tarvitse ottaa vastaan työttömyysavustusta.
Menet sinne ja käsket sossun hoitaa kanssasi opiskelupaikkaa. Ovat onnellisia, jos joku siirtyy sieltä eteenpäin.
Joku oikea kurssi olis paikallaan.
Mene leikkimään kuten muutkin 4 vuotiaan tasolla olevat.
Terveet ihmiset ottavat itse vastuun toimeentulostaan.
Mene sinne aloitukseen ja jos ahdistaa, niin anna sen näkyä ja mene lääkäriin hakemaan saikkua.
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne aloitukseen ja jos ahdistaa, niin anna sen näkyä ja mene lääkäriin hakemaan saikkua.
Aloituksen voi kai itse päättää.
Ja kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Nää on typerimpiä väitteitä ehkä joku ikänsä ryypännyt tai narkki voi tälläisiä taitoja tarvita mutta ei kukaan normaali ihminen. Nekin jotka niitä ns. tarvii unohtavat rutiinit sillä samalla sekunnilla kun tuo toiminta loppuu. 3-6kk ollaan jossain leikkitöissä sit jäädään taas pariks vuodeks kotiin "rutineineen" kunnes joku taas tyrkyttää ilmaistöitä.
Kannattaisi elellä toimeentulotuella niin ei tarvitse olla Kela ja työkkärin jakkukalkkunoiden pompoteltavana
Verorahoilla maksettu aikuisten päivähoito. Eihän siinä mitään jos siitä jotain hyötyä sinne menijälle olisi, mutta totuushan on että sillä on vain työllistetty joku työttömienpyörittelijä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä pas ka. t. eri
Totuus sattuu?
-eri
Ps. Been there, done that
Ja katsoin esitettä, siellä on osa ajasta " leikkiä" ja turhanpäiväisyyksiä.
Olisin halunnut vain tärkeän opiskelun.