Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valtava ahdistus taas kun tuntuu että melkein pakotetaan työpajalle

Vierailija
14.10.2020 |

Se on tai pitäisi olla vapaaehtoista mutta ahdistaa tosi paljon kun soitellaan ja tää esittelijä puhui jo siitä että koska aloitan.
Mun piti itse suunnitella loppuvuotta ja nyt tää meneekin niin että joku muu suunnittelee.
En kestä ahdistusta.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse oon kuntouttavassa pajalla. Osaan herätä, syöttää itseni ja hoitaa laskuni kyllä. Ennen kuntouttavaa joka alkaa kahdeksalta käyn lenkillä ja sen jälkeen puuhaan mitä huvittaa ja etsin töitä.

Eihän sinne ketään pakoteta (tai siis pitäisi pakottaa) mutta en itse oikein tajua mistä se on pois, jos siellä käy kerran viikossa näyttäytymässä j vaikka vaan juomassa kahvia ja lukemassa päivän lehdet, ota loman kannalta. Kaiken muun ajan voit tehdä mitä lystää ja saisit työkkärin pois kimpusta.

Itse olisin neljänä päivänä, mutta koronan takia saa tehdä vaan kahta päivää. Saan sieltä safkat ja jotain tekemistä ja ihan kivaa jengiä siellä on, ei kaikki ole jotain spurguja, siellä on myös hyvinkin fiksua väkeäkin joka jostain syystä vaan ei kykene töihin tai ole saanut niitä. Meillä on jopa yksi asiakas saanut työpaikan työpajan ohjaajana.

Jos siellä on joutoaikaa niin oon itse esim tehnyt nettilukion tehtäviä (tästä ei kai sais mainita kellekään) ja mulla kulkee usein mukana joku oma käsityö mitä siellä voi tehdä.

Itsellani sama idea. Kiva vaihtaa ajatuksia muiden työttömien kanssa jotka haluavat jutella ja kaikki eivät halua niin ne saavat olla omissa oloissaan. Puolisoni on työssä käyvä ja muu ystäväpiiri eläkkeellä jotenka muualla en tapaa samassa tilanteessa eläviä. 

Ei sen tarvitse olla enempää kuin sen neljä tuntia kerran viikossa, eikä se estä sua menemästä töihin tai opiskelemaan kun siltä tuntuu. Jos saat paikan niin voit lähteä vaikka heti.

Vierailija
62/63 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei työtön työpajalainen. Älä niele aggressiota. Älä tottele työpajan leikittäviä tätejä. vihan näkyä ulospäin, älä ota sitä sisään mädättämään. Makaa lattialla, pilaa leikit, vittuile, ole aggressiivinen. Tuskin tarvitsee jäädä kuukausiksi leikkimään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei työtön työpajalainen. Älä niele aggressiota. Älä tottele työpajan leikittäviä tätejä. vihan näkyä ulospäin, älä ota sitä sisään mädättämään. Makaa lattialla, pilaa leikit, vittuile, ole aggressiivinen. Tuskin tarvitsee jäädä kuukausiksi leikkimään. 

siis ANNA vihan näkyä