Pienet asiat, jotka miehesi/vaimosi tms tekee, jotka saavat sinut iloiseksi?
Esimerkiksi kun olen suuttunut omalle miehelle, niin muistelen kaikkia pikkujuttuja, joita hän on tehnyt vuokseni, enkä voi olla vihainen, esimerkiksi kun tuo spontaanisti kukkia ja suklaata ja koruja, tai kun olen ainakin nyt alkuraskaudesta hyvin väsynyt niin tekee/hakee ruuan ja siivoa yms ja antaa mun lepäillä, vaikka itse tekee 8-18 työpäiviä, pyörittää omaa firmaa ja opiskelee samalla.
Nämö vain muutamia asioita, joita tuo ihana ihminen tekee, mutta jotka jäävät lämmittämään mieltä.
Nyt on hyvä tilaisuus hehkuttaa omaa kumppania, tai sitten itseään kertomalla, mitä toiselle on tehnyt, mikä on saanut hänet erittäin onnelliseksi! :)
Kommentit (35)
Ottaa syliin päivittäin ja sanoo "omaksi pikku tiitiäisekseen" :) <3 halii ja pussaa jatkuvasti. Rakastan miestäni.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 12:13"]
tää ei varsinaisesti oo mikää pieni juttu mutta nainen osaa olla hiljaa kun käsketään. varsinkin jääkiekkopelin aikana
oon kouluttanu hakee kaljaaki
[/quote]
Mun mies ei vielä aina osaa. Mutta kaljan se kyllä hakee.
Ottaa vastuuta meidän lapsista, tuo mulle aina lauantaisin saunakaljan, antaa mun istua olkkarissa parhaalla paikalla, tietää mun lempijätskin, jaksaa tyydyttää mut sängyssä (siihen menee joskus aikaa...), ajaa aina autoa (mä en tykkää autoilusta)...
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 11:06"]
Ostaa minulle aina jotain mukavaa esimerkiksi jouluna vaikka oltaisiin sovittu ettei osteta toisillemme lahjoja
Eli epärehellinen ja epäluotettava, ei pidä kiinni sovitusta. Toki tässä tapauksessa on kyseessä vain joululahjat, mutta pistää miettimään, mitä muuta mahtaa selkäsi takana tapahtua...
Niin ties vaikka se ihan ykskaks ilman syytä tois muuten vaankin lahjan vaikka ois sovittu ettei turhaan lahjoja osteta. Sellanen kusipää kun on ni ei sitä tiiä!
(Ei viesti ap)
Rakensi meille talon. Hieroo jalkoja. Katsoo mua niin että näen hänen silmissään rakkauden.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 12:25"]Rakensi meille talon. Hieroo jalkoja. Katsoo mua niin että näen hänen silmissään rakkauden.
[/quote] no joo, ei se talon rakentaminen ollu pieni juttu mutta juttu jota kunnioitan miehessä, että osaa tehdä tuommoista.
Tuo aamupalan vuoteeseen jos olen vielä nukkumassa (vauvan 2kk kanssa), tekee ruoat kun on kotona, tuo kaupasta mitä haluan ja huolehtii. Kun alkuraskaudessa oli selkäsärkyä eikä panadolia ollut, lähti hakemaan sitä toiseen kaupunkiin asti kun ei ollut oman kaupungin apteekit auki. On ostanut kukkia spontaanisti ;) Pitää hyvänä kun katotaan telkkaria yhdessä (hipsuttaa, rapsuttaa :D) ihana <3
Kehuu aina kauniiksi, siis päivittäin. Ja ihanaksi. Kaataa kahvin aina mulle kuppiin ja lisää maidonkin, sekä tarjoilee mulle sen vaikka olkkariin tai vähintään kutsuu juomaan sitä kun on edll.mainitut asiat valmiiksi minua varten tehnyt.
Kantaa aina kauppakassit, avaa ovet. Tyhjentää jääkaapista pilaantuneet ruoat kun tietää etten itse yökkäämättä kykene siihen. Vie aina roskat ja organisoi niiden lajitteluasiat.
Tarttuu ihan aina toimeen kun jotain pitää tehdä, myös silloin kun aloite tulee minulta. Koskaan ei tarvitse vaatia mitään häneltä, vaan on aina mukana tekemisessä.
Voin aina luottaa häneen. Sanoo rakastavansa minua usein. Koppaa aamuisin aina syliin sängyssä ekan herätyksen soidessa (kuten jokun muukin mainitsi). Pussaa minua aina lähtiessään töihin.
Soittaa aina ainakin kerran työpäivän aikana ja kysyy kuulumiset.
On vain aina niin läsnä, jaksaa kuunnella ja huomioida.
Ihana mies on :)
me olemme 32v/36v
Mun mies saa mut aina nauramaan vaikka olisin kuinka vihainen. Ei sille voi suuttua ei mitenkään, meillä ei edes riidellä kunnolla:) Asioista voidaan kiistellä mutta ei koskaan henkilökohtaisuuksiin mennä.
Pieniä huomaavaisuuksia; tietää mun lempijäätelön ja hakee sitä vaikka iltamyöhään jos mun tekee mieli. Tuo kukkia talvella joka lauantai, kantaa ostoskassit ja avaa ovet kun kuljetaan jossain. Haluaisi antaa kuun taivaalta jos vain olisi varaa. Mulle riittää vähempikin:D
Mun mies keittää mulle aina aamukahvit ja pesee usein mun auton. Meillä on monta lasta, mutta edelleen mies teoillaan osoittaa rakkauttaan. Joskus tuo kukkia.
Akka ottaa poskeen about sillon kun pyytää. Tai sitten antaa pillua. Paikasta riippuen tietty... ihan keskellä katua ei suostu. En tosin pyydäkään.
Hakee toisinaan koulusta vaikka ihan hyvin bussillakin pääsisin. Käyttää koiraa pissalla iltayöstä kun tietää, että minulle tulee vilu ja pelkään hieman pimeää :D Ostaa minulle aina jotain mukavaa esimerkiksi jouluna vaikka oltaisiin sovittu ettei osteta toisillemme lahjoja. Hieroo jalkoja ja rapsuttaa selkää. Lähtee kaveriksi kantamaan painavia urheilukamppeitani viereiselle salille, vaikka jaksaisin kyllä yksinkin. Peittelee minut jos menen aikaisemmin nukkumaan kuin hän (ihan oikeasti, ei saa nauraa! :D) Tämmöiset arkipäiväiset rakkaudenosoitukset on parhaita.
Vastaavasti minä: tuon hänelle aina kahvikupillisen/leipää tms. "Passaan" häntä. Kuorin hänelle perunat kun tiedän että hän vihaa sitä. Käytän aamulla koiraa pissalla, sillä hän inhoaa pihalle lähtemistä heti heräämisen jälkeen. Avaan hänen turhanpäiväiset postit hänen puolestaan ja ilmoitan mitä siellä on. Siis jos on tyyliin tullut ammattiliitosta taikka KELA:sta kirje niin avaan sen hänen puolestaan. Muuten jäisi usein avaamatta. Kannustan harrastuksissa jotka joidenkin mielestä on turhia ja naurettavia. Esimerkiksi pelaaminen ja höpsöjen asioiden ostelu (hän ostaa ihan omituisia juttuja netistä, esim. magneettikuutio?! :D Kuka silläkään tekee mitään, mutta jos se saa hänet onnelliseksi niin siitä vaan)
Mun mies hakee joka aamu postilaatikosta lehden ja vie samalla roskat.
Kun on työmatkalla niin joudun vääntäytymään itse postilaatikolle säällä kuin säällä ja muistan olle superkiitollinen hyvästä palvelusta, jota saan. Roskat unohdan aina viedä, oikein tsemppaamalla muistan tehdä sen just ennen kuin mies tulee himaan.
wow mitä miehiä :) mä olen meidän 9 vuoden suhteen aikana saanut kerran kukkia.. Mutta kyllä se joskus on suklaata tuonut ja mua ilahduttaa eniten se että on oma-alotteisesti siivonnut (tätä tapahtuu turhan harvoin)
Että mies osaa olla sen verran suurpiirteinen, ettei valita, vaikka aihetta olisi (vaikkapa joskus vaatimaton ateria tai pientä sotkua...)
Näitä on mukava lukea :) Ei tarvi aina olla mitään ihmeellistä. Perunoiden kuoriminen tai roskien vieminenkin riittää kun oikein pohtii. Joskus täältä vauvapalstalta luin, että jonkun mies aina pisti hammastahnan valmiiksi vaimonsa hammasharjaan, jos meni pesemään hampaat ennen vaimoaan. Musta se oli aika söpö :)
Ostaa minulle aina jotain mukavaa esimerkiksi jouluna vaikka oltaisiin sovittu ettei osteta toisillemme lahjoja
Eli epärehellinen ja epäluotettava, ei pidä kiinni sovitusta. Toki tässä tapauksessa on kyseessä vain joululahjat, mutta pistää miettimään, mitä muuta mahtaa selkäsi takana tapahtua...
Meilläkin mies vie ja hakee koulusta yms, eli kuskaa muutenkin kaikkialle ettei yksin tarvitse mennä. On kohtelias, kunnioittava ja ystävällinen kaikkia kohtaan ja jaksaa kuunnella mun valituksia :)
Itse siis pyrin aina tekemään ruuat (aamiainen, päivällinen, iltapala yms), nykyisin sen raskauden takia mies tekee aamiaisen. Siivoan, pyykkään, yms. Pidän kämpän koitoisana, ja tietenkin olen myös "töissä" miehellä, eli mulla on oma osuus jonka hoidan firmassa.
Minkö ikäisiä muuten itse ja puolisonne olette? Minä 20, mies 23.
ap
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 10:36"]Akka ottaa poskeen about sillon kun pyytää. Tai sitten antaa pillua. Paikasta riippuen tietty... ihan keskellä katua ei suostu. En tosin pyydäkään.
[/quote]
Teetkö ns vastapalveluksen?;-)