Ajattelen yhä exääni, APUA!
Olen seurustellut mieheni kanssa 3 vuotta. Hän on ihana ja huomaavainen, rakastan häntä. Suunnittelemme yhteistä tulevaisuutta, naimisiinmenoa ja lapsia. Toisaalta mieheni on myös välillä todella mustasukkainen ja meillä on ollut paljon pahoja riitoja, välillä enemmän, tällä hetkellä vähemmän.
Mutta silti olen taas ajatellut exääni...
Me emme varsinaisesti seurustelleet, mutta vuoden "suhteemme" oli sellainen epämääräinen seksisuhde. Tutustuimme ja etenimme hirveän nopeasti. Exäni sai ensisuudelmani ja vei neitsyyteni. Minulla oli omat epäilykseni hänestä, en pitänyt häntä rehellisenä, mutta ajattelin että katsellaan, ei tässä kovin huonosti voi käydä.
Sitten niitä valheita alkoi paljastua. Hän valehteli minulle menemisistään, työpaikastaan, elämäntilanteestaan. Hän asui toisen naisen kanssa... Tunsin olevani pelkkä seksilelu kokeneemmalle miehelle. Tilanne oli ahdistava ja INHOSIN itseäni. En halunnut olla "toinen nainen", mutta jäin siihen tilanteeseen vaan roikkumaan.
Ne jotkut teot vaan saivat uskomaan, että hän välitti minusta. Se, kun hän kehui hymyäni tai oli mustasukkainen. Tai ainakin HALUSIN uskoa, että välitti, ja katsoin valheita läpi sormien.
Hänen kanssaan ollessani olin tyytyväinen, muun aikaa ihan rikki. Tuntui siltä, että hän halusi eroon minusta. Loppuvaiheessa itkin aina seksin jälkeen. Viimeisellä kerralla riitelimme. Olimme riidelleet pari kertaa aikaisemmin, ja olin luullut juttumme olleen siinä, mutta hän oli sitten ottanut yhteyttä ja halunnut nähdä. Kuitenkin, tuon viimeisen riidan jälkeen, hän pisti suhteen poikki.
Olin helpottunut. Sitten aloin voida pahoin: oksetti ja ahdisti, tunsin tulleeni hyväksikäytetyksi. Itsehän olin ollut tyhmä, kun siihen tilanteeseen jäin, vaikka huomasin, ettei se ollut hyväksi.
Tapasin nykyisen mieheni ja suhteemme alkoi. Sen jälkeen olen nähnyt exän joitakin kertoja. Ekalla kerralla pyysi anteeksi tekojaan, toivotti hyvät jatkot ja luikki aika pian tiehensä. Sitten hän on ottanut yhteyttä muutaman kerran, ilmoittanut haluavansa mut takaisin. Mitä olen häneltä itseltään ja muilta kuullut, hän selvästi katui sitä, että "jätti" minut. Minulla ei ole ikinä herännyt mitään vanhoja tunteita, kun olen hänet nähnyt ja kun hän on ottanut yhteyttä, se lähinnä ahdistaa ja ärsyttää. Mutta sen jälkeen... Joskus pää on vaan ihan sulaa vahaa, muistan ne ihanat hetket ja alan miettiä, että mitä jos...
Nyt ei ole kuulunut mitään moneen kuukauteen, mutta silti hän on ollut mielessäni monta päivää. MIKSI?
MIKSI ajattelen miestä, joka valehteli ja kohteli mua huonosti, jota en loppujen lopuksi edes tuntenut kunnolla ja joka ei ollut edes hyvännäköinen? Meidän välillä vaan oli jotain sähköä, intohimoa. Miksi olen mustasukkainen hänestä, miksi kyttään hänen profiiliaan netissä? En haluaisi häntä itselleni, mutta silti haaveilen siitä, että voisin vielä joskus tavata häntä.
AUTTAKAA, mä en kestä kun siitä miehestä on tullut mulle sellainen päähänpinttymä ja liian monet laulut, paikat ja asiat ylipäätään saa ajoittain mun ajatukseni harhailemaan häneen.
Kommentit (18)
Lopeta se profiilin vahtaaminen. Jos Facebookissa, niin piilota hänen päivityksensä uutisvirrasta tai toimi radikaalisti ja poista kavereista.
Ei edes ole mun kavereissa Facebookissa... :/
^ ap siis edellinen, niin kuin tässäkin. Kuinka pitkä aika? Kuitenkin mennyt jo muutama vuosi. Ahdistaa, pelkään että pilaan nykyisen suhteeni vielä.
Aika kultaa muistot, mutta mietippä mikä petturi oli aikoinaan, voi ei ne semmoiset miehet muutu, sitä vaan on niin tyhmä että uskoo niin. Ole järkevä ja pysy oman miehesi luona, hän rakastaa sinua! Tuo ex on vain kateellinen sulle ja haluaa, että eroatte miehenne kanssa, että voi taas hetken sekstailla kanssasi sekä vannovansa ettei tekisi enää mitään tyhmää, mutta samaan aikaan hänellä on sutinaa muidenkin misujen kanssa. Älä nainen ole sinisilmäinen!
Ei se kannate.
Siul on hyvä mies, miksi pilata se, mitä sinulla nyt on, ja ottaa joku mulkku exä takas?
C'moon!
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 03:53"]
[/quote]
Kannattaa laittaa se profiili estolistalle. Silloin hän etkä sinä näe toistenne profiileita, niin että jos sinulla tulee "heikko hetki" ja menisit hänen profiiliinsa, et löydäkään sitä enää. Toki voit palauttaa profiilin taas näkyväksi jostain asetuksista, mutta siinä pitäisi jo nähdä vaivaa ja toivottavasti heräisit, että "mitä mä taas oon tekemäs". :)
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 04:01"]
Aika kultaa muistot, mutta mietippä mikä petturi oli aikoinaan, voi ei ne semmoiset miehet muutu, sitä vaan on niin tyhmä että uskoo niin. Ole järkevä ja pysy oman miehesi luona, hän rakastaa sinua! Tuo ex on vain kateellinen sulle ja haluaa, että eroatte miehenne kanssa, että voi taas hetken sekstailla kanssasi sekä vannovansa ettei tekisi enää mitään tyhmää, mutta samaan aikaan hänellä on sutinaa muidenkin misujen kanssa. Älä nainen ole sinisilmäinen!
Ei se kannate.
Siul on hyvä mies, miksi pilata se, mitä sinulla nyt on, ja ottaa joku mulkku exä takas?
C'moon!
[/quote]
Kiitos. Itsekin tiedän, että se on juuri näin. Mutta inhottaa, kun on tällaisia tunteita! Tuntuu pahalta omaa miestäkin kohtaan. Tuntuu ihan pettämiseltä :( Vaikka rakastan miestäni yli kaiken. Ei tuota päähänpinttymää sen sijaan voi edes kutsua rakkaudeksi.
Ja aina kun luulen päässeeni näistä ajatuksista eroon, jostakin se taas tulee... Ennen tunsin vihaa, katkeruutta ja inhoa häntä kohtaan, mutta tuntuu että olen päässyt siitä jo pahimman ohi. Nykyisin on vaan sellainen kummallinen kaipaus ja uteliaisuus häntä kohtaan.
Olen yrittänyt suhtautua häneen viileästi, aina kun olen nähnyt hänet jossain, ja se on ollut yllättävän helppoa. Sen jälkeen vaan on tunteet myllertänyt aina.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 04:04"]
[/quote]
Kannattaa laittaa se profiili estolistalle. Silloin hän etkä sinä näe toistenne profiileita, niin että jos sinulla tulee "heikko hetki" ja menisit hänen profiiliinsa, et löydäkään sitä enää. Toki voit palauttaa profiilin taas näkyväksi jostain asetuksista, mutta siinä pitäisi jo nähdä vaivaa ja toivottavasti heräisit, että "mitä mä taas oon tekemäs". :)
[/quote]
Jotenkin en kehtaa :D Kun varmasti se tietäisi, että olen laittanut sen estolistalle, kun ennen ainakin on käynyt katsomassa mun profiilia, ja meillä on yhteisiä kavereita. Ja en halua antaa itsestäni suuttunutta, vihaista ja katkeraa kuvaa, sellaiseksi se mua varmaan luulisi.
Onneksi olen poistanut kaikki sen lähettämät viestit. Yritin etsiä niitä, mutta en luojan kiitos löytänyt.
Oot kyllä just tollanen pikkulutka joka haikailee varatun miehen perään joka vain hyväksikäytti alunperinkin.
Mitathan nykyinen miehesi ajattelisi jos saisi vihia, etta vauva palsta tietaa kaikki salaisuudet sielusi sopukoista. Minka ihmeen takia purat sydantasi palstalle???? Mielestani, jos ajattelet toista, ollessasi nykyisen miehen kanssa, se on sama kun pettaisit hanen luottamuksensa. Toivon etta saat asiat jarjestykseen...
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 04:14"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 04:04"]
[/quote]
[/quote]
Jotenkin en kehtaa :D Kun varmasti se tietäisi, että olen laittanut sen estolistalle, kun ennen ainakin on käynyt katsomassa mun profiilia, ja meillä on yhteisiä kavereita. Ja en halua antaa itsestäni suuttunutta, vihaista ja katkeraa kuvaa, sellaiseksi se mua varmaan luulisi.
Onneksi olen poistanut kaikki sen lähettämät viestit. Yritin etsiä niitä, mutta en luojan kiitos löytänyt.
[/quote]
Mitä väliä loppujen lopuksi mitä ajattelee. Tuskin yhteisille kavereillekaan menisi juoruamaan, jos huomaisi. Mutta jos tosiaan välität mitä hän ajattelee etkä estä, niin sitten sun täytyy kerätä kaikki itsekuri etkä yksinkertaisesti mene vilkuilemaan. Poissa silmistä - sitä paremmin tosiaankin poissa mielestä! :) Ei yhtäkään kurkistusta kerran viikossa eikä kerran kuukaudessa, ei koskaan!
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 04:23"]
Mitathan nykyinen miehesi ajattelisi jos saisi vihia, etta vauva palsta tietaa kaikki salaisuudet sielusi sopukoista. Minka ihmeen takia purat sydantasi palstalle???? Mielestani, jos ajattelet toista, ollessasi nykyisen miehen kanssa, se on sama kun pettaisit hanen luottamuksensa. Toivon etta saat asiat jarjestykseen...
[/quote]
En ole ap, mutta kommentoin, että eikö netin keskustelupalstat ole juuri sitä varten, että niillä voi kysyä anonyymisti neuvoa??
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 04:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 04:23"]
[/quote]
En ole ap, mutta kommentoin, että eikö netin keskustelupalstat ole juuri sitä varten, että niillä voi kysyä anonyymisti neuvoa??
[/quote]yep, blog mom would do such a thing. Wouldn't she?
[/quote]this matters? Are we first graders?
American
Ap, älä välitä nimittelijöistä. Tuo pikkulutkaksi haukkuminen on ala-arvoista. Tsemppiä ja mielenlujuutta!
Helppii. Näkeekö FB jos joku on käyny katsoo sun pfofiilii, ja jos niin mistä???
Ehkä enemmänkin kaipaat sitä huomiota, ajatusta että pyörit hänen mielessään. Itselleni on käynyt samoin.
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 05:41"]
Helppii. Näkeekö FB jos joku on käyny katsoo sun pfofiilii, ja jos niin mistä???
[/quote]
Häh, kuka tän nyt kirjoitti? Ei näe kuka on käynyt.
Aika auttaa unohtamaan, myös pissapäät.