Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joensuulaiset,huumeista

Vierailija
09.01.2014 |

Nyt tarviisin hieman apua. Olemme perheeni kanssa muuttaneet n.2 vuotta sitten Joensuuhun pieneltä kylältä. Nyt epäilemme miehi kanssa että teinimme on alkanut käyttämään huumeita. Koskaan ei ole ollut mikään ns.hulttio vaan kunnon poika, kirjoitukset keväällä edessä. Muuttunut aivan oudoksi, valehtelee ja koko ajan tahalle tarvetta vaikka itsellään oli paljon rahaa säästötilillään. Käyttänyt kuulema kaikki eikä kerro mihin. Välillä muutenkin niin sekavalta vaikuttaa eikä huolehdi enää ulkonäöstäänkään. Olen kuullut että joensuussakin huumeita pyörisi? Ei tämäkään nyt kovin iso kaupunki ole. Auttakaa joku?

Kommentit (124)

Vierailija
81/124 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 23:42"]

Nyt tarviisin hieman apua. Olemme perheeni kanssa muuttaneet n.2 vuotta sitten Joensuuhun pieneltä kylältä. Nyt epäilemme miehi kanssa että teinimme on alkanut käyttämään huumeita. Koskaan ei ole ollut mikään ns.hulttio vaan kunnon poika, kirjoitukset keväällä edessä. Muuttunut aivan oudoksi, valehtelee ja koko ajan tahalle tarvetta vaikka itsellään oli paljon rahaa säästötilillään. Käyttänyt kuulema kaikki eikä kerro mihin. Välillä muutenkin niin sekavalta vaikuttaa eikä huolehdi enää ulkonäöstäänkään. Olen kuullut että joensuussakin huumeita pyörisi? Ei tämäkään nyt kovin iso kaupunki ole. Auttakaa joku?

[/quote]

Joensuussahan niitä vasta pyörii. Ei siellä muita olekkaan kuin piripäitä.

- Entinen Joensuulainen

Vierailija
82/124 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan toi bongi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/124 |
25.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo minun lapsuudessani 1980-1990 luvuilla Joensuussa oli huumeita. Jotkut niihin retkahtivatkin.

Vierailija
84/124 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankkaa tekstiä

Vierailija
85/124 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 23:58"]

Jaa-a.. Laita viestiä poikasi opettajalle ja kysy asiasta? Asun Joensuussa ja ikää reilu 20, mutta ei nyt ole oikein auttamaan valitettavasti. Eiköhän niitä huumeita tietenkin jossain täällä liiku, mutta en ole kyllä itse koskaan törmännyt/tietäisi että kaverit käyttää tai ikinä käyttänyt. Voin toki yrittää jelpata enemmän jos tulee jotain kysyttävää.

[/quote]

Törmäät kuule tietämättäsi joka päivä huumeitten käyttäjiin jos käyt ikinä kotisi ulkopuolella. Niitä nyt ei välttämättä erota muista vaikka olisi vaikutuksen alla. Kännissä olevat toki erottaa helposti koska alkoholi on niin vahva huume ja laittaa pään kirjaimellisesti sekaisin.

Vierailija
86/124 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täältä Joensuusta saa huumeita ihan siinä missä muualtakin. Itse en pahemmin sellaisissa piireissä pyöri, mutta tietää näitä joilta saa esimerkiksi kannabista tai essoa.

Vierailija
87/124 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 00:10"]No tuo Rantakylä on kieltämättä se huonomaineisin alue Joensuussa, itse/kukaan ystävistäni ei sinne muuttaisi vaikka mikä olisi. Maine aika hyvin tiedossa. Ne ketkä siellä asuu, asuu usein siksi ettei yksinkertaisesti varaa ole asua muualla. En nyt sanoisi, että elämänhallintaongelmia jos siellä asuu, mutta on se sen verran huonomaineista seutua ettei hyvä juttu. Mutta kerta tosiaan kaverit jääneet huumeista kiinnikin niin toi kavereiden asuinseutukaan taida yllätys sitten olla. Siellä pari katuakin, esim Latolankatu ja Venetie jotka itsessään jo vitsi sen perusteella miten paljon ammuskelua ym kotihälytyksiä sinne tehdään.
[/quote] Jooh, se oli joskus, mut nykyään ihan yhtä rauhallista seutua kun muutkin paikat. Noljakka taitaa nykysin olla se paikka missä sattuu ja tapahtuu...

Vierailija
88/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap??

Vierailija
89/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuu, Tampere, Turku. Suomen pahimmat kannabiskaupungit.

Eli pilveä on saatavilla hyvin.

Kannabis liittyy vahvasti yliopistoihin. Eli missä on yliopistot sielä on kannabista.

Vierailija
90/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina naurattaa kun tuosta Rantakylästä jaksetaan aina varoitella. Itse asun ihan mielläni Rantakylässä, palvelut on äärellään ja kaupunkiin hyvät yhteydet. Ei järjestyshäiriöitä.

Vierailija
91/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 21:49"]

Mua aina naurattaa kun tuosta Rantakylästä jaksetaan aina varoitella. Itse asun ihan mielläni Rantakylässä, palvelut on äärellään ja kaupunkiin hyvät yhteydet. Ei järjestyshäiriöitä.

[/quote]

Riippuu missä päin Rantakylää asuu. Mainitut kadut on levottomia. Rantakylästä löytyy rauhallisiakin alueita.

Jos kuulen jonkun lukiolaisen äidin itsarista tulen päivittämään, eiköhän jutut täällä kulje. Useammasta lukiosta tiedän opiskelijoita.

Vierailija
92/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä. Näin paljon on tullut kommentteja lisää. Tässähän ihan hävettää, elossa ollaan nimittäin. Ja asiatkin näin perjantai-illan kunniaksi siedettävästi - uskomatonta mutta totta - poika on kotona. Mutta silti tunnen syyllisyyttä. Koska tänään on tapahtunut vähän kaikenlaista... No, usko Jumalaan kai auttoi tässäkin asiassa. Olin nimittäin varma ettei kukaan haluaisi enää estää itsetuhoisuuttani, kunnes mieheni tuli yllättäen kotiin ja jäin kiinni. Näin sen kai oli tarkoitus mennä sitten. Nyt poika huoneessaan, asiallinen ollut tänään, rahaa kyllä pyyteli ja sain tietää, että alkanut polttaa tupakkaa.

Vierailija
93/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä. Näin paljon on tullut kommentteja lisää. Tässähän ihan hävettää, elossa ollaan nimittäin. Ja asiatkin näin perjantai-illan kunniaksi siedettävästi - uskomatonta mutta totta - poika on kotona. Mutta silti tunnen syyllisyyttä. Koska tänään on tapahtunut vähän kaikenlaista... No, usko Jumalaan kai auttoi tässäkin asiassa. Olin nimittäin varma ettei kukaan haluaisi enää estää itsetuhoisuuttani, kunnes mieheni tuli yllättäen kotiin ja jäin kiinni. Näin sen kai oli tarkoitus mennä sitten. Nyt poika huoneessaan, asiallinen ollut tänään, rahaa kyllä pyyteli ja sain tietää, että alkanut polttaa tupakkaa.

Vierailija
94/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D rantakylä tosi pahis paikka joo :D ja uusnatsit :D voi elämä :D Ehkä silloin joskus 15 vuotta sitten, Tervetuloa nykyaikaan.

Mihinkään muuhun tässä en ota kantaa.

Vierailija
95/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla ap että olet hengissä.

Vierailija
96/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen pikku hiljaa kaikkia vastauksia. Sen voin kertoa, etten ole itkenyt moneen vuoteen yhtä paljon kuin tänään mieheni löytäessä minut. Ei hän ollut vihainen, kuulema huolissaan. Mutta nyt olen päättänyt koota itseni ja huolehtia lapsestani. Huomenna hänellä kuulema on menoja, menee yöksi jonnekin. En uskaltanut sanoa mitään, pelkään että ajaudumme taas riitaan. Ihmeen levotonta käytöstä pojalla kyllä, koko ajan puhelin kädessä ja näytti alku illasta ettei malta olla paikallaan yhtään. Tai sitten vaan kuvittelen nyt kaikkia oireita, kun noista huumeista lueskelin. Ap.

Vierailija
97/124 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kiitos kommenteista siis. Tiedän, itsekäs olisin ollut. Nyt pitää keskittyä tulevaan. Ja niin teen.

Vierailija
98/124 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aplle kuuluu nyt?

Vierailija
99/124 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aplle kuuluu nyt?

Vierailija
100/124 |