Siskonpeti, tykkäätkö?
Kommentit (21)
Tykkään, vähän Smack The Pony -tyylistä juttua :)
Tykkään, pitkästä aikaa kunnon suomalaista komediaa. Olen yllättynyt.
Kyllä! Nauroin tänäänkin ääneen :D
Tykkään erityisesti Pirjo Heikkilästä ja Nina Lahtisesta, joka suorastaan loistaa pieleen menneen Tampereen jatkojen jälkeen. Krisselle tekisi hyvä hypätä out of the comfort zone. Sama rooli on jo puhki kulunut ja uskon Krissen pystyvän parempaan.
Vaikka ihan heteronainen olenkin, olen suorastaan ihastunut Niina Lahtiseen. Ihana tapa puhua ja iiihanat käsivarret. Ja hiukset jne. Odotan aina sketsejä, joissa hän on.
Ei se huonokaan ole, ihan mielellään sitä katsoo.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 22:35"]
Tykkään erityisesti Pirjo Heikkilästä ja Nina Lahtisesta, joka suorastaan loistaa pieleen menneen Tampereen jatkojen jälkeen.
[/quote]
Mikä Tampereen jatkoilla sitten meni pieleen?
Mielestäni aivan onnetonta huumoria:(
EN tykkää. Sellaista muka-hauskaa
En tainnut toista jaksoa katsoessani edes hymähtää kertaaakaan. Ei naurattanut.
Ideoita ei ole jalostettu tarpeeksi pitkälle. Lisäksi sketseissä toistetaan samaa asiaa pitkään sen jälkeen, kun asia on jo mennyt perille.
Oliko thaimaalaissketsi mielestänne rasistinen?
Tykkäsin ekasta jaksosta, eilinen oli mielestäni paljon huonompi. Ei naurattanut.
Muutamia hyviä sketsejä, muutamia todella huonoja. Kokonaisuutena tykkään.
Minua toinen jakso nauratti ekaa enemmän.
Mustakin toka jakso oli parempi, se Star Wars mies ja tanskalainen vaimo etenkin.
Kyllähän se kylässä on kätevää, monellakaan ei ole kuitenkaan ihan erillistä huonetta sänkyineen tai levitettävine vuodesohvineen! =D Ja ehkä joku lämmin muisto lapsuuden yökyläilyistäkin tulvahtaa mieleen, koko perhe yhdessä kasassa... =) Mutta jos on huonot patjat, niin kipeytyy tuo selkä, no muutenkaan sitä ei mielellään montaa yötä lattialla, kyllä oma sänky on paras!
Tykkäsin. Viime aikoina suomalainen huumori (nauraako joku uutisvuodolle?) on kärsinyt liiallisesta kesyydestä joten kiva nähdä jotain vähän hurtimpaa. Sohikaa vaan tabuja vaan oikein kunnolla. Jos tullaan näkemään lööppi "kansa loukkaantui Siskonpeti-tv-sarjasta", niin aina parempi.
Ihan huippu =D. Ihmettelen jos jonku huumoriin ei uppoo.
Tykkään ihan hirveästi. Aivan loistavaa viihdettä.