Valio BOIKOTTIIN!
Kommentit (31)
Arkimaito, kuluttajien täydellistä aliarviointia. Proteiinit otettu pois. Jäljellä vesilitkua. Valio, ei näin.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:03"]
Arkimaito, kuluttajien täydellistä aliarviointia. Proteiinit otettu pois. Jäljellä vesilitkua. Valio, ei näin.
[/quote]
Sitä tehdään mikä myy. Jos sinusta arkimaito on paskaa ja satatuhatta muuta taloutta niit ostaa niin olet vähemmistössä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:36"]
"valion jäätelöt on itseasiassa Nestlen"
no siinäpä vasta oivallus!!!! Hyvä ihme, eihän Valio tee jäätelöä, ei ole tehnyt vuosikausiin vaan myi sen nestleelle. Yhtä hyvin voisi väittää että Nestleen jäätelöt ei itse asiassa ole Valion.. Tai Hartwallin olut ei itseasiassa ole lainkaan Koffin olutta :- D
[/quote]
En tajunnut tätä hienoa kommenttia. Siis olen kyllä tajunnut, että Valio myi jäätelöt Nestlélle vuosia sitten. Siitä asti olenkin boikotoinut. Siksi myös sanoin, että Valion jätskit on itseasiassa Nestlén...
[/quote]
Et voi sanoa ,että Valion jäätelö on Nestlen ,koska Valio ei tee jäätelöä.
Niillä jäätelöillä ei ole mitään tekemistä Valio tuotemerkin kanssa enään.
Joten älä puhu Valion jäätelöstä koska Valio ei tee jäätelöä.
Kaikki ne jäätelöt ovat Nestlen.
Ingmannin jäätelöstä voit puhua ,koska paketissa lukee Ingmann ,vaikka sen omistaa Unilever.
Joo, ihme jäötelövänkääjä. Jos pingviinijätskin päällä lukee Nestle, niin en ymmärrä miksi siitä pitää Valiota boikotoida :-D
jos Valio myisi maitonsa Nestlelle ja purkissa lukisi Nestlen täysmaito, niin boikotoisitko silloinkin Valiota...vai Nestlettä?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:21"]Olikos valion maidoissa nykyään ne kierrekorkit? Mitä turhuutta!
[/quote]
Nyt niitä voi säilyttää vaakatasossakin ja ottaa mukaan evääksi, eikä tarvitse juoda koko tölkkiä kerralla.
[/quote]
Nuo on tuollaisia erityistapauksia. Vaihtoehtona voisi olla muovikorkillinen maito näitä juttuja varten, mutta kaikkien maitopurkkien muuttaminen korkillisiksi on järjetöntä, kun suurin osa maidosta kuluu kuitenkin arkimaitona ja sitä on aivan yhtä helppo säilyttää jääkaapin ovessa pystyssä avattuna kuin aina ennenkin.
Kuten edellinen sanoi, ei ole olemmassa enää Valion jäätelöä, pingviini jäätelöä on, koska Nestle osti kyseisen tuote merkin.
Joku kehui valion laatua. Jostain syystä joidenkin pienten lasten mahat kestävät ingmannin maitoa, mutta eivät valion. Tämä ollaa työkavereiden kanssa huomattu.
Ainiin, onko Se myös laadun varmistamista että laktoosi-intoleransseja on näin paljon. Ainiin, mutta suurin osa niistä voi juoda ulkomailla maitoa.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2014 klo 09:13"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:42"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2014 klo 23:36"]
"valion jäätelöt on itseasiassa Nestlen"
no siinäpä vasta oivallus!!!! Hyvä ihme, eihän Valio tee jäätelöä, ei ole tehnyt vuosikausiin vaan myi sen nestleelle. Yhtä hyvin voisi väittää että Nestleen jäätelöt ei itse asiassa ole Valion.. Tai Hartwallin olut ei itseasiassa ole lainkaan Koffin olutta :- D
[/quote]
En tajunnut tätä hienoa kommenttia. Siis olen kyllä tajunnut, että Valio myi jäätelöt Nestlélle vuosia sitten. Siitä asti olenkin boikotoinut. Siksi myös sanoin, että Valion jätskit on itseasiassa Nestlén...
[/quote]
Et voi sanoa ,että Valion jäätelö on Nestlen ,koska Valio ei tee jäätelöä.
Niillä jäätelöillä ei ole mitään tekemistä Valio tuotemerkin kanssa enään.
Joten älä puhu Valion jäätelöstä koska Valio ei tee jäätelöä.
Kaikki ne jäätelöt ovat Nestlen.
Ingmannin jäätelöstä voit puhua ,koska paketissa lukee Ingmann ,vaikka sen omistaa Unilever.
[/quote]
No sori nyt vaan, jos olin (olen) tyhmä. Ei silti tarvitse vastata noin inhottavaan sävyyn. Ihme intohimoja herättää jonkun erehtyminen...
Kestävät Ingmannin maitoa mutta eivät Valion laktoositonta maitoako?
Valio tukee kuitenkin Suomalaisen yhteiskunnan hyvinvointia
Arla voitoillaan ei tue ainuttakaan Suomalaista lasten urheilutapahtumaa. Vai?
Valio on yksi niistä harvoista, jotka investoivat tällä hetkellä Suomessa ja näin luovat uusia työpaikkoja. Joten en lähde mukaan boikottiin.